Ik wilde net posten dat Cyprus me positief opvaltquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:21 schreef usagi414 het volgende:
Met Cyprus krijgen we weer iets goed te horen.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat Cyprus me positief opvalt
Veel minder gelikt dan de typisch Zweedse nummers.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:27 schreef BillDauterive het volgende:
Typisch Zweeds nummer, die zal wel goed scoren bij de jury.
eens, maar ik kan de muziek waarderenquote:
Ach, anders zit die Wogan te analyseren wat voor visgerecht er nu weer voorbij komt in de postcard. Het is ook niet echt een verlies als je dat een keer niet hoortquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:34 schreef Sableheart het volgende:
een interview tijdens een intro van een ander land vind ik niet kunnen.
Voor een topfavoriet wel, maar ik vond het best een aardig nummerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:36 schreef Sableheart het volgende:
Voor een topfavoriet vind ik Slovenie wat tegenvallen.
Voor zover ik je muzieksmaak ken hou je wel van muziek die net even afwijkt van de "mainstream" muziek.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:33 schreef H_T het volgende:
@:usagi414 Denemarken is nu bezig. Ik ben benieuwd (dit is geen verwijt) waarom je dacht dat ik dit nummer extra zou waarderen
Ik vind Israel juist weer veel beter. Denk niet dat Slovenie in mijn uiteindelijke top 10 gaat eindigen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor een topfavoriet wel, maar ik vond het best een aardig nummer
Dat klopt zekerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor zover ik je muzieksmaak ken hou je wel van muziek die net even afwijkt van de "mainsteam" muziek.
En Denemarken wijkt behoorlijk af van wat we vanavond te horen krijgen.
Wat is er bijzonder aan Engels?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:45 schreef Sableheart het volgende:
Maar behalve dat het in het Engels is, is het niet veel bijzonders.
En dan laat hij ook nog iedereen darten in dat café.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:44 schreef H_T het volgende:
Deze zanger ziet eruit als een ex-crimineel die nu zijn eigen café runt
Of zo'n biljarttafel waar net iets te vaak een munt niet geaccepteerd wordt maar er ook niet uitkomtquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan laat hij ook nog iedereen darten in dat café.
Zo`n pijltje kan zomaar misgaan.
Krijgen we de interval dan nog wel te zien ? Deze is voor mij zelfs beter dan Riverdancequote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:50 schreef Sableheart het volgende:
Zometeen start ik Kroatie inderdaad in, die hebben we gemist door een probleem in deze film.
uiteraardquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Krijgen we de interval dan nog wel te zien ? Deze is voor mij zelfs beter dan Riverdance
Had je beter Spanje kunnen doen. Die vind ik pas mooiquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kroatië is zo leuk, we hebben even gewacht tot jij er was, zodat je mee kon genieten!
Maar die hebben we al gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Had je beter Spanje kunnen doen. Die vind ik pas mooi
En nog een keer als schrijver, maar dat weet bijna niemand!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
Deze gast heeft gewoon 2x gewonnen he? Zul je hem verder nooit over horen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |