abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 september 2022 @ 10:43:41 #251
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_205818474
Ik had laatst het idee dat de oudste dochter (Daniek meende ik) van de Buddenbrucks. Wat afstand had genomen van het gezin ze paste m.i. ook niet helemaal in het plaatje. Denken meer mensen hier daar zo over?

[ Bericht 0% gewijzigd door Loll op 02-09-2022 10:51:26 ]
BAM dit is 3KB
pi_205821211
Ze is nooit echt voorgekomen in de serie. Was al vroeg op kamers gaan wonen om te studeren en kwam weinig thuis. Ook de enige met een gangbare naam.
pi_205824935
De Baumgard clan een tv serie, dat zal wat zijn. Veel dromen maar nog nooit wat waargemaakt. Wonen nog allemaal thuis zo te zien, inclusief dat kleinkind.
En met de sores van nu wordt de woningnood alleen maar erger. 9f mogen die kinderen niet uit huis of zo?
pi_205825036
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 10:26 schreef Firuze60 het volgende:
Toch even reageren, ik lees beide fora. Ik erger mij niet aan de dames op het andere forum, anders gezegd, ik lach soms hardop om het commentaar op de verschillende families uit EHV op het mutsenforum. Maar goed, je moet goed je best doen daar om iets te bereiken, zoals zorgen dat je geen permban krijgt. Enfin.

Verder geen nieuws te melden, alleen dat ik vind dat de familie Nagelkerke eigenlijk best wel meevalt.
Gelezen.Maar best meevalt? Die geven elk kind 100 euro om te funshoppen? Paar 100 euro kwijt voor de fun. Ook een kind van 4 jaar.
En die gaan zelf stappen en dan gaan hun kinderen in het donker zwemmen in de zee? Dat lees ik daar.Ik begrijp wel de aversie dan.Ik vond ze vooral verwaand maar ik heb lang niks meer gezien van hun.
pi_205825145
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 21:58 schreef wizzer het volgende:

[..]
Gelezen.Maar best meevalt? Die geven elk kind 100 euro om te funshoppen? Paar 100 euro kwijt voor de fun. Ook een kind van 4 jaar.
En die gaan zelf stappen en dan gaan hun kinderen in het donker zwemmen in de zee? Dat lees ik daar.Ik begrijp wel de aversie dan.Ik vond ze vooral verwaand maar ik heb lang niks meer gezien van hun.
Overdrijven is een vak, de kans op verdrinking was erg klein. Wel ben ik het met de mutsen eens wat betreft de foto's van hun jonge kinderen, dat kan soms echt niet.
  vrijdag 2 september 2022 @ 22:27:20 #256
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205825330
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 22:08 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Overdrijven is een vak, de kans op verdrinking was erg klein. Wel ben ik het met de mutsen eens wat betreft de foto's van hun jonge kinderen, dat kan soms echt niet.
Wat voor foto's zijn dat dan?
pi_205825420
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 22:27 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Wat voor foto's zijn dat dan?
Iets te blote foto's van hun jonge dochters. Voer voor pedofielensite's volgens de Vivaclan en ik vind dat ook.
  zaterdag 3 september 2022 @ 00:32:49 #258
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205826361
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 22:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Iets te blote foto's van hun jonge dochters. Voer voor pedofielensite's volgens de Vivaclan en ik vind dat ook.
Ah ja, op social media kun je daar maar beter mee oppassen.
pi_205826427
Het leuke is, mam Sofie Nagelkerke is een controlfreak van de bovenste plank al jarenlang, dat zorgt voor weerstand bij veel kijkers van haar vlogs. Sofie wilde nooit kauwgom zien, de laatste vlogs gaan haar puberdochters uitgebreid kauwend op kauwgom in beeld.. _O-
pi_205827042
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 22:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Iets te blote foto's van hun jonge dochters. Voer voor pedofielensite's volgens de Vivaclan en ik vind dat ook.
Mee eens. En dat geldt voor veel familievloggers. Onschuldige strandfoto's eindigen helaas op obscure sites.
pi_205827068
Eigenlijk zouden familievloggers an sich verboden moeten worden, al ben ik er nog niet helemaal uit wat er dan met EHV moet gaan gebeuren.

Bellinga's en al die andere meuk mogen van mij vandaag nog verdwijnen. Die ouders gaan maar lekker zelf aan de slag in plaats van hun kinderen zo te exploiteren.

Ik denk ook dat de kinderen zich tegen hun ouders kunnen keren wanneer ze volwassen zijn en door hebben waar ze allemaal aan deel hebben moeten nemen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Punt is dat kinderen het allemaal niet door hebben. Die vinden het allemaal leuk. Een beetje filmen en beroemd worden.

Zelf ben ik best scheutig met foto's van mijn kinderen. Heel af en toe hier en daar blijft het bij. Niks op Facebook oid. Filmpjes heb ik al helemaal nooit geplaatst.

[ Bericht 23% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-09-2022 08:51:39 ]
pi_205827159
Ik ben leerkracht en waar heel veel leerkrachten elke pauze een filmpje opzetten, doe ik dat dus alleen als er iemand jarig is. Ze mogen dan iets kiezen om te kijken en alle meisjes (en ook sommige jongens) kozen voor de zoete zusjes.
Ik ken ze ook alleen van deze momenten. Maar volgens mij zijn ze vrij onschuldig.
Al die andere familie vloggers (Bellingas??) ken ik niet en volg ik niet. Ik heb sowieso niet echt de behoefte om families (of bekende mensen) te volgen op socials. Die gebruik ik voornamelijk voor vrienden en familie.
Zo’n reeks zoals een huis vol vind ik wel leuk. Of bijvoorbeeld Waar doen ze het van. Maar daar blijft het dan ook bij. Ik hoef na de uitzendingen niet het hele jaar door iedereens wel een en wee ten weten.
pi_205827229
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 08:49 schreef amaranta het volgende:
Ik ben leerkracht en waar heel veel leerkrachten elke pauze een filmpje opzetten, doe ik dat dus alleen als er iemand jarig is. Ze mogen dan iets kiezen om te kijken en alle meisjes (en ook sommige jongens) kozen voor de zoete zusjes.
Ik ken ze ook alleen van deze momenten. Maar volgens mij zijn ze vrij onschuldig.
Al die andere familie vloggers (Bellingas??) ken ik niet en volg ik niet. Ik heb sowieso niet echt de behoefte om families (of bekende mensen) te volgen op socials. Die gebruik ik voornamelijk voor vrienden en familie.
Zo’n reeks zoals een huis vol vind ik wel leuk. Of bijvoorbeeld Waar doen ze het van. Maar daar blijft het dan ook bij. Ik hoef na de uitzendingen niet het hele jaar door iedereens wel een en wee ten weten.
EHV vind ik ook leuk, maar wat er na de uitzendingen gebeurd vind ik wat minder. Kinderen blijven in de picture gehouden worden via o.a. Insta.

Net zoals een Jennie en Aida Jelies, die weten een beetje wat social media inhoudt dus daar heb ik niet zoveel problemen mee als zij regelmatig ergens op een foto staan. Maar de kleinere kinderen (ook bij andere families) worden gewoon even zo elke keer met hun giechel op internet gezet zonder dat ze weten wat het allemaal eigenlijk is. En daar heb ik wel wat issues mee.

Maar goed, aan de andere kant moeten ze het ook zelf weten.
pi_205827400
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
EHV vind ik ook leuk, maar wat er na de uitzendingen gebeurd vind ik wat minder. Kinderen blijven in de picture gehouden worden via o.a. Insta.

Net zoals een Jennie en Aida Jelies, die weten een beetje wat social media inhoudt dus daar heb ik niet zoveel problemen mee als zij regelmatig ergens op een foto staan. Maar de kleinere kinderen (ook bij andere families) worden gewoon even zo elke keer met hun giechel op internet gezet zonder dat ze weten wat het allemaal eigenlijk is. En daar heb ik wel wat issues mee.

Maar goed, aan de andere kant moeten ze het ook zelf weten.
Tja, zolang mensen hen blijven volgen, zullen zij blijven plaatsen. Vraag en aanbod.
pi_205827563
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eigenlijk zouden familievloggers an sich verboden moeten worden, al ben ik er nog niet helemaal uit wat er dan met EHV moet gaan gebeuren.

Bellinga's en al die andere meuk mogen van mij vandaag nog verdwijnen. Die ouders gaan maar lekker zelf aan de slag in plaats van hun kinderen zo te exploiteren.

Ik denk ook dat de kinderen zich tegen hun ouders kunnen keren wanneer ze volwassen zijn en door hebben waar ze allemaal aan deel hebben moeten nemen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Punt is dat kinderen het allemaal niet door hebben. Die vinden het allemaal leuk. Een beetje filmen en beroemd worden.

Zelf ben ik best scheutig met foto's van mijn kinderen. Heel af en toe hier en daar blijft het bij. Niks op Facebook oid. Filmpjes heb ik al helemaal nooit geplaatst.
Wij ook. Geen foto's op social media.

Ik betwijfel of kinderen later waarderen dat hun babyfoto's online staan, laat staan de nachtelijke ongelukken, peuterdriftbuien en vieze knoeifoto's.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
EHV vind ik ook leuk, maar wat er na de uitzendingen gebeurd vind ik wat minder. Kinderen blijven in de picture gehouden worden via o.a. Insta.

Net zoals een Jennie en Aida Jelies, die weten een beetje wat social media inhoudt dus daar heb ik niet zoveel problemen mee als zij regelmatig ergens op een foto staan. Maar de kleinere kinderen (ook bij andere families) worden gewoon even zo elke keer met hun giechel op internet gezet zonder dat ze weten wat het allemaal eigenlijk is. En daar heb ik wel wat issues mee.

Maar goed, aan de andere kant moeten ze het ook zelf weten.
Hmm. Ik vraag me af of pubers de gevolgen ook al kunnen overzien. Maar in ieder geval beter dan de kleintjes.
pi_205827623
Heel TikTok staat trouwens ook vol met filmpjes van “grappige” kinderen. Uiteraard geplaatst door hun ouders.
pi_205827875
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 09:47 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Wij ook. Geen foto's op social media.

Ik betwijfel of kinderen later waarderen dat hun babyfoto's online staan, laat staan de nachtelijke ongelukken, peuterdriftbuien en vieze knoeifoto's.
[..]
Hmm. Ik vraag me af of pubers de gevolgen ook al kunnen overzien. Maar in ieder geval beter dan de kleintjes.
Precies dat eerste. Ouders laten een hele hoop zien vind ik en ik vind dat best kwalijk.

Ik keek vanmorgen eens even bij wat foto's van de familie Jelies op facebook. Gisteren gepost, waaronder een foto van de jongste die in bad zit. Nu kun je wat zeggen van de familie Nagelkerke, maar ik vind zo'n badfoto van zo'n kleintje waarbij je het ontblote bovenlijfje ziet ook discutabel. En intiem, dat ook gewoon. Zulke foto's zijn leuk voor in een privé pfotoalbum. Meisje kijkt ook heel vreemd op de foto.

Het is waarschijnlijk gewoon grappig bedoeld, maar zo je kinderen online gooien, ik snap het gewoon niet.
pi_205829387
Het zijn van die foto's voor in het fotoalbum thuis. Wat is er nou interessant aan foto's van andere gezinnen en wat ze gegeten hebben vandaag en hoe een sportwedstrijd verliep? Die Bellinga familie vaker negatief in het nieuws geweest, met kinderen wijn laten zuipen.En hadden die niet stiekem een begrafenis gefilmd?
Ik vond het bij die Nagelkerkes wel absurd dat ze elk kind 100 euro gaven om te funshoppen. Wat willen ze daarmee bereiken? Bijna 1000 euro gewoon voor de grap uit laten geven. Kids alleen laten. Wat een onnozele mensen. Vooral rijkdom showen en kids alleen laten. 1 persoon in geldnood die hun volgt met slechte ideeën et voilá.
Leuk programma op tv maar alles eromheen is 2 much.
pi_205830119
Mwah, ik kreeg vroeger samen met alle andere kleinkinderen 50 gulden van mijn oma en opa als het vakantie was. Mochten we ook van kopen wat we wilden.
  zaterdag 3 september 2022 @ 16:08:31 #270
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_205831317
Waarschijnlijk alleen gedaan om maar content te kunnen creëren.
Lijkt me ook wel moeilijk om steeds wat nieuws te verzinnen, op een gegeven moment hebben mensen het avondeten en dagjes uit wel gezien.
pi_205831808
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 16:08 schreef Ceviche het volgende:
Waarschijnlijk alleen gedaan om maar content te kunnen creëren.
Lijkt me ook wel moeilijk om steeds wat nieuws te verzinnen, op een gegeven moment hebben mensen het avondeten en dagjes uit wel gezien.
Zou 1 zo'n vlog meer opleveren dan 700.- ?
pi_205832752
Voldoende schijnbaar om er tijd in te willen steken. Ik heb geen idee wat voor bedragen daarin omgaan. Ik kan me indenken dat als het niks op zou leveren mensen niet zoveel tijd aan/in een vlog zouden steken.
pi_205832769
Ligt aan het aantal views, neem ik aan?
pi_205836022
Kinderarbeid.
  zondag 4 september 2022 @ 02:50:23 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205837819
Dan dus niet naar kijken. Ook niet uit nieuwsgierigheid of iets anders. Want dan sponsor je ze als het ware.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')