abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8303805
de vorige was vol dus hier verder
de training van vanavond was weer klasse naar mijn mening
wat vond jij er van erik?
kunoichi ; ik ben pas geleden nog een wapentraining gedaan ; dat beviel uitstekend! in maart ga ik er weer eentje doen!

edit: wouw, 44 views... jullie vinden ninjutsu wel leuk!
oh ; geen reacties...

[Dit bericht is gewijzigd door ninja-mod op 06-02-2003 07:32]

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_8307500
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 17:35 schreef Kunoichi het volgende:
Gave dojo site hebben jullie, zeg! Zo te zien aan de foto's, trainen er bij jullie ook wat 'volwassener' mensen Niet dat ik nou altijd zo volwassen doe (meestal niet dus), want ik vind het fun aspect toch ook erg belangrijk. ff over die 9e kyu. Ze vinden bij Iga dat ik nog snel ga ook, want ik heb natuurlijk al enige martial arts ervaring. Ze hebben wel hun trainingmethoden aangescherpt (er is nu ook commentaaravond waarop je je kritiek mag spuien) en ik vind dat er steeds meer pit in zit. Het gaat dus vooruit! Ik neem echter aan dat ze bij jullie nog strenger zijn? En hebben jullie ook wapentraining? Dat vind ik het coolste!!! We hadden laatst een rokushakubo dag (1.80 stok) en dat was geweldig! In mei/juni ben ik ook van plan om voor het eerst op kamp te gaan. Dat lijkt me ook leuk zo in de bossen trainen. Doen ze dat bij jullie ook?
Het is niet echt streng of wat dan ook, het is anders, dynamischer het zijn geen vaste bewegingen die je moet uitvoeren terwijl mijn ervaring met de iga warriors dat wel was. Als je het niet precies volgens zijn methode deed deed je het niet goed terwijl elke aanvaller weer anders is en je dus moet varieren daarop, dat leer je bijna niet bij the iga warriors vind ik en das jammer.

Wapentraining hebben we dus ook maar ook al het zwaard, en je hoeft niet extra te betalen om zo'n trainingsdag bij te wonen.

Kamp heb ik ook gedaan vorig jaar, was op zich best leuk hoor maar niet wat ik ervan had verwacht helaas. Bij deze dojo gaan ze naar tai kai's en naar Japan om daar te trainen, daar heb ik ze bij the iga warriors nog nooit over gehoord, wederom erg jammer vind ik.

pi_8310416
en vergeet de seminars natuurlijk niet die worden ook vrij regelmatig georganiseerd ; schijnt enorm leerzaam te zijn ; ik wil er zeker eens naar toe
> BTi <
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:26:20 #4
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_8323088
ja ja daar zijn we weer hoor om de ninjutsu w????

hoi er komt er weer 1 in begin maart datem volgt nog.
en het is nog gratis ook
dus ninjutsu friek's neem e.t.w. je ninjutsu partner me.
en ik hoop dat het lekker druk word

pi_8325165
mocht iemand hulp nodig hebben bij een wat exactere spelling...
just kidding.. ik kijk hier iig zeker naar uit!
> BTi <
  vrijdag 7 februari 2003 @ 10:13:19 #6
36917 Bujin
life's secret teachings
pi_8327012
Diep medenlijden met de Iga Warrior op het forum
Iga is een duidelijk voorbeeld van een commerciele organisatie

Over het aankomende seminar ... plaats eens wat meer info ik ben zeker aanwezig. behalve als hij bij de iga's is aber naturlich

never stop moving when you feel pain.. you aint dead yet
pi_8327417
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:13 schreef Bujin het volgende:
Diep medenlijden met de Iga Warrior op het forum
Iga is een duidelijk voorbeeld van een commerciele organisatie

Over het aankomende seminar ... plaats eens wat meer info ik ben zeker aanwezig. behalve als hij bij de iga's is aber naturlich

Denk jij nou echt serieus dat de iga's seminars geven?
  vrijdag 7 februari 2003 @ 15:33:51 #8
36917 Bujin
life's secret teachings
pi_8333319
erikH ... waarom niet ?... comerciele plaatje heeft zeker potentie voor iga mwuahahahahaha

Weet jij wat meer over het seminar ?

pi_8333482
hee bujin! hoe was het seminar met graham? ik had je er nog naar gevraagd
... ik denk dat we 2 dingen dooor elkaar halen / hetgene waar ninjakvd het over heeft is en extra training namens onze dojo ( ik weet niet of dit een open training is... ) en het idee van een seminar in het algemeen wat ik aanhaalde.... ehh.. lekker ingewikkeld weer!
> BTi <
pi_8333952
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 15:33 schreef Bujin het volgende:
erikH ... waarom niet ?... comerciele plaatje heeft zeker potentie voor iga mwuahahahahaha

Weet jij wat meer over het seminar ?

Ik heb 3 jaar bij the iga's gezeten en nog nooit iets gehoord van een seminar, ja wapentrainingsdagen waar je flink extra voor moest betalen. En dan nog kun je alleen meedoen als je lid bent van the iga warriors.

Helaas over het seminar wat jij bedoelt weet ik niks

pi_8334749
Ja, dat is mijn meest serieuze financiële klacht over Iga! Het is zo godsgruwelijk duur en alles moet je extra betalen!! Dat wordt er ook ff niet bijverteld als je begint met trainen. Mijn grootste wens is om nog eens in Japan te trainen, dus wat jullie vertellen over trainingen in Japan klinkt wel helemaal te gek gaaf. Ik ben ook nogal Japan freak (heb er dagelijks mee te maken door mijn werk), maar open seminars, e.d. zijn bij Iga ver te zoeken. Heeeeel jammer Zijn die seminars bij andere dojo's open voor buitenstaanders dan? Waar kan ik daarover info vinden?
girl power
pi_8335080
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:38 schreef Kunoichi het volgende:
Ja, dat is mijn meest serieuze financiële klacht over Iga! Het is zo godsgruwelijk duur en alles moet je extra betalen!! Dat wordt er ook ff niet bijverteld als je begint met trainen. Mijn grootste wens is om nog eens in Japan te trainen, dus wat jullie vertellen over trainingen in Japan klinkt wel helemaal te gek gaaf. Ik ben ook nogal Japan freak (heb er dagelijks mee te maken door mijn werk), maar open seminars, e.d. zijn bij Iga ver te zoeken. Heeeeel jammer Zijn die seminars bij andere dojo's open voor buitenstaanders dan? Waar kan ik daarover info vinden?
Dat was dus ook mijn motivatie om verder te kijken en via fok ben ik bij de miko dojo gekomen. Op www.mikodojo.tk kun je wat info vinden over seminars (weet neit of het laatst nog bijgewerkt is). Zoek ook ff op sven eric bogaster op google ofzo, daar kun je ook een hoop info vinden. Die man is 12e dan en heeft een dojo in nederland.

Zo'n seminar kun je gewoon bijwonen (wel tegen betaling maar niet zo gruwelijk veel als de iga warrior kost)

vrijdag 7 februari 2003 @ 21:41:57 #13
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_8340051
Dat was dus ook mijn motivatie om verder te kijken en via fok ben ik bij de miko dojo gekomen. Op www.mikodojo.tk kun je wat info vinden over seminars (weet neit of het laatst nog bijgewerkt is). Zoek ook ff op sven eric bogaster op google ofzo, daar kun je ook een hoop info vinden. Die man is 12e dan en heeft een dojo in nederland.

Zo'n seminar kun je gewoon bijwonen (wel tegen betaling maar niet zo gruwelijk veel als de iga warrior kost)
[/quote]

Ja al zou het net zo duur zijn het je er toch 10 keer meer voor
als het goed is valt de seminar van maart op de eerste zon van de maand neem al je training wapens me.
de home page moet nog bij gewerkt worden zo te zien.
dus kom Kunoichi EN DE REST
als je er meer mee weet te flanze Kunoichi.
gr.

vrijdag 7 februari 2003 @ 21:44:35 #14
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_8340109
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 21:41 schreef ninjakvd het volgende:

Ja al zou het net zo duur zijn heb je er toch 10 keer meer voor
als het goed is valt de seminar van maart op de eerste zon van de maand neem al je training wapens me.
oja de home page moet nog bij gewerkt worden zo te zien.
dus kom Kunoichi EN DE REST
als je er meer mee weet te flanzen Kunoichi.
gr.
[/quote]
  vrijdag 7 februari 2003 @ 22:29:30 #15
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_8341166
OT: cursusje fok doen ninjakvd?

maar het zou wel onwijs okee zijn als we intro's op onze extra trianing kunnen zien.. ik ga even op zoek naar wat on-line info over sven erik bogaster... // ben jij er nog bujin

> BTi <
  zaterdag 8 februari 2003 @ 00:43:38 #16
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_8343643
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 22:29 schreef ninja-mod het volgende:
OT: cursusje fok doen ninjakvd?

maar het zou wel onwijs okee zijn als we intro's op onze extra trianing kunnen zien.. ik ga even op zoek naar wat on-line info over sven erik bogaster... // ben jij er nog bujin

ha die zit ben ik toch niet de enige met schrijf problemen.
tjaka op slag raak met mijn ninja to (voor de niet kenners he' onder ons ninja zwaard).
wat bedoel met intro's in kombinatie met svenerik.
pi_8344412
nee ; introduce's bij onze extra training ninjakvd...

de seminars van sven erik bogaster zijn altijd open als ik 't goed heb.
moet nog even gaan jagen naar een goeie site hierover btw ...

> BTi <
  zaterdag 8 februari 2003 @ 10:49:40 #18
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_8346789
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 01:38 schreef ninja-mod het volgende:
nee ; introduce's bij onze extra training ninjakvd...

de seminars van sven erik bogaster zijn altijd open als ik 't goed heb.
moet nog even gaan jagen naar een goeie site hierover btw ...

die zijn altijd open voor iedereen die.
dus we kunnen wel eens een keer met een groepje gaan.
alleen kost het wel f25 euro maar dat ben je gauw vergeten tijdens de training je hoeft niet verder te zoeken hier de link http://www.bujinkan.ws/ ik zie je.
pi_8349275
dat was 'm , ik dacht trouwens dat sven erik iedere maand een seminar deed? kennelijk niet dus... en er schijnt een soort van tai kai "look a like "op stapel te staan in stockholm... interessant...
> BTi <
  zaterdag 8 februari 2003 @ 17:24:21 #20
46056 ninjakvd
Alles even recht zetten
pi_8351876
en toch geeft hij elke maand een seminar.
die van deze maand is al voorbij zo als je ziet.
nog wat knight rider is niet goed ge copy't mist bestanden.
tijdens de setup jammer.
ik ga je zien
  zondag 9 februari 2003 @ 13:01:02 #21
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_8364775
okee ; oppassen dat dit niet teveel een slowchat word van zomaar een dojo ergens in de randstad
ieder maand een seminar? volgens dat overzichtje kwam dat niet terug in ieder geval.... maar ja... ik wil er zeker een keer heen
> BTi <
  maandag 10 februari 2003 @ 09:40:23 #22
36917 Bujin
life's secret teachings
pi_8381984
ello collega Bujin's

Het Seminar van graham was ronduit perfect , we hebben messenverdediging gedaan , welk was afgeleid van "SYSTEMA" http://www.russianmartialart.com een zeer intressant systeem welk perfect in Bujinkan past !

Magoed, wanneer is het volgende seminar !!!!

pi_8384251
to you also buyu...

klinkt erg interessant! 'k heb nog niet echt veel met tanto etc. gedaan maar het lijkt allemaal erg leerzame stof.. // in maart hebben wij weer een extra training bujin ; ik heb begrepen dat mensen van buiten onze dojo ook welkom zijn ; neem anders ff contact met me op kan via mijn eigen forum , zie linkje in sig

> BTi <
pi_8390186
Leuk zeg 1 week na mijn rentree kan ik al weer een keer niet komen (moeder jarig), moest nou echt op een woensdag jarig zijn
pi_8390359
je lijkt de politiekoe wel... he piro? , Erik ; gewoon doen hoor , voor bepaalde dingen moet je een keertje kunnen skippen vind ik.
> BTi <
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')