abonnement Unibet Coolblue
pi_205582794
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 07:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ik heb nu wel die 30 st. geleverd gekregen. Maar.....ik heb volgende week weer nodig. Daar heb ik een recept voor maar de neuroloog maakt het ook niet makkelijk. Nu staat er weer 60 st. 60 dagen.
Heb je geen andere apotheek in de buurt, waar je naar kunt overstappen? Niet-meewerkers blijven vaak oneindig moeilijk doen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205585706
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb je geen andere apotheek in de buurt, waar je naar kunt overstappen? Niet-meewerkers blijven vaak oneindig moeilijk doen.
Nee. Zo ver ik kan zien niet. Maar zal eens kijken. Het is een kwestie van 'opvoeden' van zo'n apotheek.
pi_205585714
De bedoeling is nu dat ik 15st per keer meekrijg. Ik mag dan wel meer dan eens per week komen......onhandig dus. De baliemedewerkster mompelde iets over dat het heel duur was. en de verzekering ook als eis had dat er dagen tussen de leveringen zouden zitten. Daar moet ik nog even over bellen met de verzekeringsmaatschappij.
pi_205587988
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 05:47 schreef Jaroon het volgende:
De bedoeling is nu dat ik 15st per keer meekrijg. Ik mag dan wel meer dan eens per week komen......onhandig dus. De baliemedewerkster mompelde iets over dat het heel duur was. en de verzekering ook als eis had dat er dagen tussen de leveringen zouden zitten. Daar moet ik nog even over bellen met de verzekeringsmaatschappij.
Klinkt meer alsof ze bij grote leveringen minder vaak terhandstellingkosten kunnen rekenen en dus minder aan je kunnen verdienen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 22:11:50 #55
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_205593843
Ik heb jaren lang dagelijks verapamil geslikt met goed resultaat. Ik merkte toch dat mijn aanvallen niet meer doorbraken dus gefaseerd gestopt en "ff afkloppen" nu al jaren geen aanvallen meer gehad. Ik hoop niet dat ze ooit terug komen.. Sterkte!
pi_205594315
Probeer eens een (lage) dosis van Psilocybine truffels/paddenstoelen. Ik pak morgen de literatuur erbij maar het kan heel goed werken. Zijn zelfs mensen die het maandenlang niet meer hebben daarna. Vergelijk het psilocynine molecuul maar eens met de medicijnen die je krijgt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205595625
* meldt
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_205595807
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 22:29 schreef Discombobulate het volgende:
Probeer eens een (lage) dosis van Psilocybine truffels/paddenstoelen. Ik pak morgen de literatuur erbij maar het kan heel goed werken. Zijn zelfs mensen die het maandenlang niet meer hebben daarna. Vergelijk het psilocynine molecuul maar eens met de medicijnen die je krijgt.
https://microdosing.nl/aan-de-slag/hoe-microdoseer-je/

Daar zit ik o.a. te kijken. Ik ga het overleggen met mijn neuroloog.
pi_205598934
Overleg gehad met neuroloog. Eerst maar eens proberen weer met verapamil. Anders misschien GON blokkade. Paddo's zag hij niet als oplossing lange termijn.
pi_205598989
Verbaast me op zich niet, paddo's zijn nogal alternatief.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205599477
Ik krijg nu mijn imigran en verapamil direct van de ziekenhuisapotheek. Daar doet men hopelijk niet moeilijk. Hij was helemaal klaar met mijn huidige apotheek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaroon op 10-08-2022 14:49:35 ]
  donderdag 18 augustus 2022 @ 14:16:14 #62
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205675893
Hier ook clusterhoofdpijn en na jaren van gedoe ben ik 3 jaar geleden (nadat ik een nieuwe huisarts kreeg tgv een verhuizing) als probeersel gestart met nortriptyiline. Dit is een anti-depressiva (wat blijkbaar als bijwerking heeft dat het ook werkt op hoofdpijn) en dat werkt voor mij echt! Het is denk ik niet overal heel bekend (want zowel vorige huisarts als neuroloog zijn er nooit mee gekomen) maar het heeft mijn leven weer leefbaar gemaakt. Het is geen wondermiddel maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik niet meer elke wakkere minuut hoofdpijn heb, zoals voordat ik het slikte.
pi_205675975
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 12:57 schreef pokkerdepok het volgende:
ik heb het al 25 jaar, chronisch al 20.
ik heb alleen verapamil, zuurstof werkt niet.
verder helpen truffels een hoop als ik erg las heb. en energiedrankjes
Een oud collega van mij deed dit ook tegen de cluster hoofdpijn ja, micro dosing met truffels.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205676047
quote:
16s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Een oud collega van mij deed dit ook tegen de cluster hoofdpijn ja, micro dosing met truffels.
ja goed.
pi_205676057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:16 schreef Nanukerst het volgende:
Hier ook clusterhoofdpijn en na jaren van gedoe ben ik 3 jaar geleden (nadat ik een nieuwe huisarts kreeg tgv een verhuizing) als probeersel gestart met nortriptyiline. Dit is een anti-depressiva (wat blijkbaar als bijwerking heeft dat het ook werkt op hoofdpijn) en dat werkt voor mij echt! Het is denk ik niet overal heel bekend (want zowel vorige huisarts als neuroloog zijn er nooit mee gekomen) maar het heeft mijn leven weer leefbaar gemaakt. Het is geen wondermiddel maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik niet meer elke wakkere minuut hoofdpijn heb, zoals voordat ik het slikte.
okee, die ken ik nog niet.
pi_205682750
nortriptyiline. Ik ken het ook niet. Het helpt o.a. bij depressie en zenuwpijn.Fraai dat het voor je werkt!
pi_205701989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 14:39 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
okee, die ken ik nog niet.
Hi Pokkerdepok

Heb jij ooit advies gekregen over voeding bij clusterhoofdpijn? Jij gebruikt geen imitrex injecties toch? Volgens diëtist moet ik mij als ch patiënt voorbereiden op een verder leven waarin bijvoeding belangrijk gaat worden. Dit alleen op basis van het feit dat ik CH heb en hij twee ch patienten helpt. Gaat mij te ver. Dan wordt je helemaal afhankelijk.
pi_205702847
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Hi Pokkerdepok

Heb jij ooit advies gekregen over voeding bij clusterhoofdpijn? Jij gebruikt geen imitrex injecties toch? Volgens diëtist moet ik mij als ch patiënt voorbereiden op een verder leven waarin bijvoeding belangrijk gaat worden. Dit alleen op basis van het feit dat ik CH heb en hij twee ch patienten helpt. Gaat mij te ver. Dan wordt je helemaal afhankelijk.
nee, nooit gehad. wat bedoelt ze met bijvoeding?
pi_205703128
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:40 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
nee, nooit gehad. wat bedoelt ze met bijvoeding?
Per dag een paar nutri drinks van Nutricia. Ik neem er nu 4. Ik merk wel dat ik energieker ben. Volgens hem zouden de meeste CH patiënten er baat bij hebben. Een beetje een snelle conclusie van een wat snelle man.
pi_205703166
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Per dag een paar nutri drinks van Nutricia. Ik neem er nu 4. Ik merk wel dat ik energieker ben. Volgens hem zouden de meeste CH patiënten er baat bij hebben. Een beetje een snelle conclusie van een wat snelle man.
okee, dan gaat het dus eigenlijk om ondervoeding, tekort aan vitaminen etc? ja daar hooor ik wel wat over dan. vooral vitamine D zou belangrijk zijn. je kan laten testen of je tekort hebt aan iets. zelf nooit gedaan, maar ik eet behoorlijk gezond. en s'winters slik ik wel vitamine D bij, weet niet of dat helpt.

je moet er trouwens wel mee oppassen, want je kan ook teveel D nemen en dan ga je in het ergste geval zelfs dood.
pi_205709573
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:20 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
okee, dan gaat het dus eigenlijk om ondervoeding, tekort aan vitaminen etc? ja daar hooor ik wel wat over dan. vooral vitamine D zou belangrijk zijn. je kan laten testen of je tekort hebt aan iets. zelf nooit gedaan, maar ik eet behoorlijk gezond. en s'winters slik ik wel vitamine D bij, weet niet of dat helpt.

je moet er trouwens wel mee oppassen, want je kan ook teveel D nemen en dan ga je in het ergste geval zelfs dood.
Tijdelijk tekort aan voedingsstoffen, mineralen en vitaminen idd. D kan je zo laten testen. Ik zat erg laag. Dat merk je niet echt bij slikken in de winter van D is heel goed. Maar idd met mate. Op een CH forum in de VS heeft men het over enorme D hoeveelheden per dag. Dat kan gewoon gevaarlijk zjn.
pi_205709588
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2022 06:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Tijdelijk tekort aan voedingsstoffen, mineralen en vitaminen idd. D kan je zo laten testen. Ik zat erg laag. Dat merk je niet echt bij slikken in de winter van D is heel goed. Maar idd met mate. Op een CH forum in de VS heeft men het over enorme D hoeveelheden per dag. Dat kan gewoon gevaarlijk zjn.
ja is niet slim. ik last laatst nog een verhaal, dat iemand overleden was door overdosis D. duurt dan ook een jaar ofzo voordat die levels weer naar beneden gaan, dus even stoppen als het mis gaat, kan ook niet..
maar ja, tekort is ook slecht.
wat het precies voor CH doet weet ik niet trouwens.
  zondag 28 augustus 2022 @ 16:23:07 #73
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_205776446
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 13:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Beter dat ( met mate) dan steeds aanvallen hebben. Ik heb ook de gekste dingen geprobeerd.
Heb jij clusterhoofdpijn? :'( wat kut
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')