Dat er nog bovenopquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
We kunnen Stybar feliciteren met de overwinning.
Vond de finale eerlijk gezegd ook wel erg verrassend met het terughalen van Stybar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
We kunnen Stybar feliciteren met de overwinning.
Als commentator mag je jezelf wel een beetje inlezen in het parcours, vind ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:55 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Vond de finale eerlijk gezegd ook wel erg verrassend met het terughalen van Stybar.
Een schitterende 25e plaats voor Sean Quinn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:42 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Keukeleire? Ik probeer maar iets...
Da's zeker waar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als commentator mag je jezelf wel een beetje inlezen in het parcours, vind ik.
Milan, die toevallig een aflopend contract heeft en na twee jaar helemaal niets plotseling boven komt drijven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:56 schreef wimderon het volgende:
Ze blijven Milan ook maar Bauhaus noemen.
Niet heel gek na zijn fysieke problemen eerder dit jaar. Had vanaf eind maart geen wedstrijden meer gereden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Milan, die toevallig een aflopend contract heeft en na twee jaar helemaal niets plotseling boven komt drijven.
Die had beter kunnen wachten, die had zelf kans op deze aankomst. Al was het misschien sowieso de bedoeling dat ze voor Kooij zouden gaan en wilde hij z’n eigen kans gaan inderdaad. Maar ook Kooij maakt op zo’n aankomst kans mei iemand als Teunissen bij hem..quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:37 schreef wimderon het volgende:
De BV Mike Teunissen voor Mike Teunissen.
Ligt er nog steeds. Ziet er niet goed uit.quote:
Ze hebben redelijk wat snelheid daar, maar voor een Meeus is er helemaal niks te winnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ff Lekker in de zon gaan liggen. Gevaarlijk bochtje of is Jordi een brokkenpiloot?
Julius van den Berg.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:03 schreef TheArt het volgende:
Wie de fuck is die co-commentator? Hij heeft nog nooit van Pacher gehoord
Kan dus en niet wielrennen en niet becommentarieren. Op naar de sociale werkplaats met die jongen, zon hoofd heeft hij wel.quote:
Marc de Maar zit daar ook als winnaar van een doe een wens-prijsvraag of iets, toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan dus en niet wielrennen en niet becommentarieren. Op naar de sociale werkplaats met die jongen, zon hoofd heeft hij wel.
Waarom?quote:
Ik heb goddank geen geluid.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marc de Maar zit daar ook als winnaar van een doe een wens-prijsvraag of iets, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |