Dit is een heel lange Cauberg volgens Erik. Goede vergelijking altijd ...quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:36 schreef H.Vviv het volgende:
Hessmann er alleen vandoor in de kopgroep. Erik Dekker geeft trouwens co-commentaar op Ziggo.
Chaves, Kudus, Eiking, Shaw. Grootheidswaan van Vohters die denkt dat hij als het draait-renners massaal aan het draaien krijgt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Mark Padoen is ook lekker bezig jongens, wie had dat gedacht? En Votters is er natuurlijk gelijk voor 3 jaar ingetuind. Bahrein teringploeg.
[ afbeelding ]
En ik heb nog wel een teamnaam speciaal ook voor hem bedacht in de FPCL. Al zal het ook vast niet makkelijk zijn gezien bij uit Donetsk komt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Mark Padoen is ook lekker bezig jongens, wie had dat gedacht? En Votters is er natuurlijk gelijk voor 3 jaar ingetuind. Bahrein teringploeg.
[ afbeelding ]
Snap niet zo goed waarom ie bijna alleen maar rittenkoersen doet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij BEX is de notitie over de punten inmiddels ook bezorgd
Keukeleire? Ik probeer maar iets...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:35 schreef wimderon het volgende:
Vohters heeft wel erg veel vertrouwen in... ja in wie eigenlijk?
DavidDekkerArmstrongBrief.jpgquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:58 schreef Faraday01 het volgende:
Als ik Erik Dekker hoor, is mijn eerste gedachte elke keer: wanneer ga je eindelijk eens toegeven aan de epo gezeten te hebben?
Dit was sjenantquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:48 schreef wimderon het volgende:
Is dat dan Stybar? Daar lijkt het niet op.
Het is in ieder geval niet Stybar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |