Daarom zit ik sowieso niet op social media.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:55 schreef tong80 het volgende:
Je account is beperkt gedurende gedurende 10 uur
Je vorige berichten voldeden niet aan onze richtlijnen voor de community. Daarom kun je nu onder andere geen berichten en opmerkingen plaatsen.
23 jul. 2022
Je opmerking is in strijd met onze richtlijnen voor de community inzake haatdragend taalgebruik
6 jul. 2022
Je bericht is in strijd met onze richtlijnen voor de community
16 feb. 2022
Je opmerking is in strijd met onze richtlijnen voor de community inzake haatdragend taalgebruik
31 dec. 2021
Het was een weekban.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ahah tong is stoere badboy op internet ;p
LOLquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een weekban.
Ik noemde Duran Duran op een new Wave site homosexuel faggots.
Ja, geen wonder.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was een weekban.
Ik noemde Duran Duran op een new Wave site homosexuel faggots.
Het is sowieso een pleonasme en als facebook ergens niet van houdt is het wel een pleonasme.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, geen wonder.
...Het is homosexual.
Maar termen als faggots worden niet echt meer gewaardeerd. Probeer "bumlords"
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:11 schreef Fok-it het volgende:
Wat ben jij een verloren ziel tong. Jezelf lekker vergiftigen terwijl je schuimbekt op de socials
Ja kan je wel quasi verontwaardigd reagerenquote:
Pak hem bij z’n hand en red hem.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:11 schreef Fok-it het volgende:
Wat ben jij een verloren ziel tong. Jezelf lekker vergiftigen terwijl je schuimbekt op de socials
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan je wel quasi verontwaardigd reageren' dikke domme boerin' 'faggots', en jezelf maar vol blijven gooien
Imca Marinaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |