Pics van de capuchon?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:33 schreef einzeinz het volgende:
Een vriend van, Jonas, is hier onlangs modje geworden maar dat boeit ook verder niemand. Om dat te vieren trok ik m'n mooiste capuchon aan en belde ik hem op om hem uit te nodigen voor een biertje.
Zelfde avond nog leuk veel gedronken, chickies gehosseld enz.
Maar ik had de indruk dat hij wat uit de hoogte doet nu hij mod geworden...![]()
Maar inb4, I love Jonas.
Ziet hij ons nog wel staan?quote:
Doet wat uit de hoogte maar wel goeie gast hoor. Ken hem van vroeger op school. Ik was toen net lid van FOK! en heb hem aangeraden om ook een account aan te maken.quote:
Heeft die ook nog een zusje?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:41 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Doet wat uit de hoogte maar wel goeie gast hoor. Ken hem van vroeger op school. Ik was toen net lid van FOK! en heb hem aangeraden om ook een account aan te maken.
Soms spraken we elkaar nog eens en tijdens corona is het appen wat terug toegenomen.
Is ze niet niet inmiddels een milf?quote:
Gaat druppeltje g of een naaldje werkt altijdquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:03 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Virginie noemt ze, vroeger wel eens avances proberen maken maar nooit gelukt
Indertijd was dat niet zo ingeburgerd.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:05 schreef gers het volgende:
[..]
Gaat druppeltje g of een naaldje werkt altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |