Naar de turk gaan die het voor een paar euro fixt. Of zelf katten met speldenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:30 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb dus afgelopen week een capuchon gekocht, lekker enkele dagen gedragen![]()
Maar fuck, is langs de ene kant dat koordje weg en de andere kant veels te lang.
Wie heeft de ultieme tip om mijn koortje terug te krijgen?
Heb echt schrik dat ie er volledig uit gaat en ik m'n capuchon niet meer kan aantrekken...
Klacht: Capuchonkoordje zit al bijna achteraan in mijn hoodie en nu uiteraard grote paniek omdat ie er mogelijk morgen volledig uit is.
Helemaal er uit trekken en met een veiligheidsspelt of een paperclip er weer helemaal doorheen halen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:30 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb dus afgelopen week een capuchon gekocht, lekker enkele dagen gedragen![]()
Maar fuck, is langs de ene kant dat koordje weg en de andere kant veels te lang.
Wie heeft de ultieme tip om mijn koortje terug te krijgen?
Heb echt schrik dat ie er volledig uit gaat en ik m'n capuchon niet meer kan aantrekken...
Klacht: Capuchonkoordje zit al bijna achteraan in mijn hoodie en nu uiteraard grote paniek omdat ie er mogelijk morgen volledig uit is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |