quote:
die heeft gewoon oude video denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:06 schreef suzi1 het volgende:
nou ja, dan ligt het aan de side die ik heb open staan
Ah ja gevonden!quote:
en je coins danquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
Godver heb je een scoot waar de standaard niet wil meewerken, tegen de lantaarnpaal gekwakt, als er geen paal was had ik het in de bosjes getyft
Haha nee dat zijn de hardere style stages op tomorrowland dit weekendquote:
aah okequote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Haha nee dat zijn de hardere style stages op tomorrowland dit weekend
Paris Hilton draait ook op zondag ergensquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah oke
ja zoveel mooie stages die ze niet uitzenden
Zal zeker even zwaaienquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Paris Hilton draait ook op zondag ergens
Ja en die geur bij de foodcourt, doet me denken aan die mall in Hong Kongquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
wat moet je daar, kijken naar de bouw?
Indiaans/Pakistaans?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en die geur bij de foodcourt, doet me denken aan die mall in Hong Kong
Ik heb eens een nachtje in zo'n indiaanse mall overnacht. Kamer ter grootte van een tweepersoonsmatras. Dat was ook letterlijk de kamer....matras op de vloer en deur ging alleen dicht als je stukje matras even op trok.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb eens een nachtje in zo'n indiaanse mall overnacht. Kamer ter grootte van een tweepersoonsmatras. Dat was ook letterlijk de kamer....matras op de vloer en deur ging alleen dicht als je stukje matras even op trok.
De beruchte Chungking mansions?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb eens een nachtje in zo'n indiaanse mall overnacht. Kamer ter grootte van een tweepersoonsmatras. Dat was ook letterlijk de kamer....matras op de vloer en deur ging alleen dicht als je stukje matras even op trok.
Daarna wel naar perron 9 3/4 gezocht maar niet gevonden.quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De beruchte Chungking mansions?
google zegt mij van harryquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Daarna wel naar perron 9 3/4 gezocht maar niet gevonden.
Die had ook slaapkamer in de bezemkastquote:
Daar werd je 100x per dag gevraagd of je hash wou kopenquote:
En nog wat gescoord?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Daar werd je 100x per dag gevraagd of je hash wou kopenWeet niet meer zeker of het in dat gebouw zelf was maar wel in die buurt. Ook een mall in ieder geval.
Geen hash maar wel wiet gekocht toen ja. En dan op het dak rokenquote:
quote:
Mooi man las laatst nog een artikel op vice over paddodruppelsquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar ben in Azië sowieso wel vreemde dingen tegen gekomen. In Viëtnam een keer paddo's in tablet vorm. Daar was het werkende deel uit de paddo's gehaald en in poedervorm in zo'n plastic capsule gedaan.
Dat heb ik genomen toen ik met mijn broertje hierzo ergens was. Hele nacht trippen op zo'n bootje.
[ afbeelding ]
Dat ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi man las laatst nog een artikel op vice over paddodruppels
Ja is iets wat in opkomst isquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer nieteven opzoeken.
Ja ik zit nu beetje dat stuk op Vice te lezen. Wel interessantquote:
Nom nom nomquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
normaal vond ik die paddoos ook heel ranzig, maar ooit hadden een vriendin en ik een hele berg gekocht en die werking was niet zo sterk dus hadden we een vaas vol tussen ons instaan en we lieten ons het goed smaken
Ik ben inmiddels weer verlichtquote:
als het hetzelfde is als vorige week, dan kunnen we het eerste half uur wel weer skippenquote:
Ik val nu al in slaapquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ja tenzij je jointjes rookt wellicht
Ik heb liever dat ie de tent afbreektquote:
ze is blij dat jij corona hebtquote:
nee manquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Al kroketten in de oven en broccoli in de stoompan?
Veld A3quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:24 schreef suzi1 het volgende:
dat hij begint zoals hij eindigde en zo ook doorgaat ja
Hardwell was wel tijdje gestopt met optreden om even uit te rustenquote:
en niet zijn hersens gebroken blijkbaarquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hardwell was wel tijdje gestopt met optreden om even uit te rusten
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:45 schreef suzi1 het volgende:
oja het was thunder die groen haar had. ik ben verward persoon
wiebelen ook goed?quote:
Dat zei zij vannacht ookquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
heb wel het idee dat hij er beter in zit als vorige keer als ik heel eerlijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |