abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juli 2022 @ 15:53:57 #1
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_205491094
Heel Nederland langzaam veranderen en dan krijgt men ons (inwoners) er ook makkelijk eronder...
De oorspronkelijke bevolking pikt ook minder...
Nu laat men alles verwateren...

In half jaar tijd 195.000 nieuwe immigranten in Nederland, bevolking richting 18 miljoen.

Jensen kwam daarmee: https://jensen.nl/wij-moeten-china-worden-de-jensen-show-492
Vanaf 40:30...
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 18:19:37 #2
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205492462
Verdiep je maar in Tri State City en je weet genoeg :)
Lach met een schone bips
pi_205492470
Wil? Daar zijn ze al druk mee bezig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205492617
Sow Robert Jensen dat is lang geleden, leeft die gast nog _O_ _O_
Dat was vroeger mijn idool, de legendarische Jensen show met Jan Paparazzi _O_ _O_
Deze video gekeken en hij heeft 100% gelijk, thanks TS!
@Viesdik
pindazakje
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 29 juli 2022 @ 18:39:45 #5
491163 Viesdik
pi_205492651
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 18:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Sow Robert Jensen dat is lang geleden, leeft die gast nog _O_ _O_
Dat was vroeger mijn idool, de legendarische Jensen show met Jan Paparazzi _O_ _O_
Deze video gekeken en hij heeft 100% gelijk, thanks TS!
@:viesdik
ik keek ook net :D
  vrijdag 29 juli 2022 @ 19:48:33 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_205493412
Die politiek is ook zo oud als de weg naar Rome, maar dat mag allemaal niet benoemd worden ofzo.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 20:01:52 #7
451005 Grems
Clown World
pi_205493543
Moet je dat na 60 jaar massaimport uit allerhande genetische en culturele open riolen echt nog vragen?
pi_205493966
Wat doe je er tegen? gebeurt allemaal legaal dus je moet maar normaal doen.
Welke hidden hand zit erachter?

https://indepen.nl/is-tri(...)ening-van-de-boeren/
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 21:04:25 #9
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205494223
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 20:41 schreef Alarmonoff het volgende:
Wat doe je er tegen? gebeurt allemaal legaal dus je moet maar normaal doen.
Welke hidden hand zit erachter?

https://indepen.nl/is-tri(...)ening-van-de-boeren/
Gekke is, heb dit heel lang geleden aangekaart... Niet alleen hier en ik was een gek..

Nou ja, ben ik waarschijnlijk ook wel. Maar wel een gek die het correct zag wat er ging gebeuren :)
Lach met een schone bips
  zondag 31 juli 2022 @ 17:23:47 #10
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_205514228
Vond toevallig van BlackBox een stuk over Tri State City... 14 dagen geleden!

BlackBox-TriStateCity
  zondag 31 juli 2022 @ 17:50:53 #11
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205514574
De werkelijke cijfers zullen nog veel erger zijn. Het is al knap dat ze met dat wat we te horen krijgen naar buiten komen. Het is zichtbaar niet schokkend genoeg om het land en de autochtone bevolking wakker te laten schudden. We zijn ook inmiddels te ver heen; nieuwe generaties met deze werkelijkheid zijn reeds opgestaan en de oudere sterft uit.

Had daar elders al een reactie op gegeven;

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 03:15 schreef KNAK het volgende:
Het is maar een fractie van een fractie dat bekend gemaakt wordt wat er allemaal binnen galoppeert. Ongetwijfeld komt daar ook een flinke lading bij waar geen zicht op is. De feitelijke cijfers zullen wel verschrikkelijk zijn.

Het zal wel onderdeel zijn van iets, een plan, agenda, doelstelling, anders zou er wel drastisch ingegrepen worden. Het is al even duidelijk dat de inheemse bevolking niet zit te wachten op deze onzin, dus waarom niet ingrijpen? Waarom het niet eens afremmen? Waarom het vaak juist stimuleren met acties als “wir shaffen das”? We worden al decennia voor de gek gehouden, bespeeld en bedrogen.

Voor de naïeve wegkijker, succes met uiteindelijk;
-een sociale woning krijgen
-je blonde dochter
-algemene veiligheid
-afbraak sociale stelsel
-verpaupering van maatschappij

Maar! …er is hoop aan de horizon. Deze zooi is al zo lang bezig dat de nieuwe generaties van nu en die gaan komen dit alles als normaal zullen gaan zien. Het hoort er bij omdat het er is, je weet niet beter *O* . De oudere generatie sterft langzaam uit en dat wat overblijft is acceptatie, het doorslikken of weggezet worden als fascist / rascist. Voeg daarbij een sausje woke en SJW aan toe en je kan je lol op

Blij dat ik oud(er) ben. :{
Er is inmiddels weinig meer te doen. Balletje is decennia al gaan rollen en heeft nu zo een vaart dat afremmen niet meer kan. De grenzen dicht klinkt leuk, maar als je binnen de grenzen al zo ver heen bent heeft dat ook geen effect meer. Enige wat je zou kunnen doen is jezelf huisvesten daar waar het nog fijn toeven is, al heb je ook dáár de economische klappen die vallen. Genoeg poen hebben helpt wel, maar gezien de ontwikkelingen ontspringt dalijk niemand meer die dans.
Mai pben rai~!
  zondag 31 juli 2022 @ 18:13:46 #12
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_205514850
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 17:50 schreef KNAK het volgende:
Maar! …er is hoop aan de horizon. Deze zooi is al zo lang bezig dat de nieuwe generaties van nu en die gaan komen dit alles als normaal zullen gaan zien. Het hoort er bij omdat het er is, je weet niet beter . De oudere generatie sterft langzaam uit en dat wat overblijft is acceptatie, het doorslikken of weggezet worden als fascist / rascist. Voeg daarbij een sausje woke en SJW aan toe en je kan je lol op
Kan je daar alleen maar in gelijkstellen...
Kijk naar het jeugdjournaal...
In ieder geval is dat nu een heel ander jeugdjournaal dan waar ik vroeger naar keek... tijden veranderen maar deze veranderende tijd wordt wel heel erg gestuurd...
pi_205519570
Ben niet voor niets weg gegaan.
Maar het gras is niet altijd groener.
Maar Nederland is gewoonweg niet meer het vrije, tolerante, sociale land wat het was, 40 jaar terug.

De anglo-Saksische neo-liberale Rutte-stempel drukt zwaar op Nederland en heeft meer vernietigd dan goed gedaan.
pi_205520137
Deze redenatie begrijp ik niet. De bevolking zou dus veranderd moeten worden (ik neem aan dat hier bedoeld wordt op basis van etniciteit?) want dan zou deze makkelijker te controleren zijn. Maar hoe dan precies? Want dit is natuurlijk een leuke claim maar ik zie niet in waarom je een etnisch diverse of multiculturele populatie makkelijker zou kunnen controleren. Sterker nog, ik zou het argument willen maken dat veel migranten uit delen van de wereld komen die stukken conservatiever zijn dan Nederland en ook veel minder pikken dan veel blanke gutmenschen in het Westen tegenwoordig doen.

Ik zou bijvoorbeeld eens bij een gemiddeld gezien uit Syrië, Turkije of Oekraïne gaan proberen om hun kinderen te onderwijzen over klimaathysterie, LHBTI of het idee dat kinderen hun geslacht zelf kunnen kiezen. Dan heb je direct een horde aan woedende ouders achter je aan (en begrijpelijk).
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205520151
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 09:27 schreef Schaamlap het volgende:
Ben niet voor niets weg gegaan.
Maar het gras is niet altijd groener.
Maar Nederland is gewoonweg niet meer het vrije, tolerante, sociale land wat het was, 40 jaar terug.

De anglo-Saksische neo-liberale Rutte-stempel drukt zwaar op Nederland en heeft meer vernietigd dan goed gedaan.
Jullie zijn ook van het Russisch gas afgesloten toch?
pi_205520353
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Jullie zijn ook van het Russisch gas afgesloten toch?
We kunnen weer terug als we maar in Roebels betalen.

De laatste schattingen zijn dat de economie hier totaal onderuit zal gaan met veel werkloosheid als gevolg.
En dan kloppen we weer aan bij de rijke Westerse landen en krijgen we weer gratis geld. :Y

Wat dat betreft is het lekkerder toeven hier dan in NL. ^O^
pi_205520956
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:14 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
We kunnen weer terug als we maar in Roebels betalen.

De laatste schattingen zijn dat de economie hier totaal onderuit zal gaan met veel werkloosheid als gevolg.
En dan kloppen we weer aan bij de rijke Westerse landen en krijgen we weer gratis geld. :Y

Wat dat betreft is het lekkerder toeven hier dan in NL. ^O^
En bevriezen van de winter of zijn die winters daar niet koud?
pi_205521030
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:14 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
We kunnen weer terug als we maar in Roebels betalen.

De laatste schattingen zijn dat de economie hier totaal onderuit zal gaan met veel werkloosheid als gevolg.
En dan kloppen we weer aan bij de rijke Westerse landen en krijgen we weer gratis geld. :Y

Wat dat betreft is het lekkerder toeven hier dan in NL. ^O^
Waar woon je dan als ik vragen mag ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205521788
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 20:41 schreef Alarmonoff het volgende:
Wat doe je er tegen? gebeurt allemaal legaal dus je moet maar normaal doen.
Welke hidden hand zit erachter?

https://indepen.nl/is-tri(...)ening-van-de-boeren/
Het beschermde volkje. Want overal waarachter je graaft kom je ze tegen in centrale posities van macht met zeer veel invloed. In het geld, de politiek en bij de media. Daarmee hebben ze ook direkt de belangrijkste actoren in handen.
  maandag 1 augustus 2022 @ 14:10:45 #20
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205521847
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:37 schreef HowardRoark het volgende:
Deze redenatie begrijp ik niet. De bevolking zou dus veranderd moeten worden (ik neem aan dat hier bedoeld wordt op basis van etniciteit?) want dan zou deze makkelijker te controleren zijn. Maar hoe dan precies? Want dit is natuurlijk een leuke claim maar ik zie niet in waarom je een etnisch diverse of multiculturele populatie makkelijker zou kunnen controleren. Sterker nog, ik zou het argument willen maken dat veel migranten uit delen van de wereld komen die stukken conservatiever zijn dan Nederland en ook veel minder pikken dan veel blanke gutmenschen in het Westen tegenwoordig doen.

Ik zou bijvoorbeeld eens bij een gemiddeld gezien uit Syrië, Turkije of Oekraïne gaan proberen om hun kinderen te onderwijzen over klimaathysterie, LHBTI of het idee dat kinderen hun geslacht zelf kunnen kiezen. Dan heb je direct een horde aan woedende ouders achter je aan (en begrijpelijk).
Mwah, waar je onder westerlingen nog dissidenten hebt, de ongewensten, de wappies, de BNWers is het met de mensen in je voofbeeld veel makkelijker.

"Moet van Allah" en weg is alle weerstand.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205521889
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:27 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
En bevriezen van de winter of zijn die winters daar niet koud?
Kan varieren tussen -5 tot -25.
Op dit moment nog stads verwarming maar dat is nu onzeker geworden door het besluit van een stelletje sukkels in de Regering.
In mijn eigen huis komt een houtkachel.
pi_205521891
quote:
11s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Waar woon je dan als ik vragen mag ?
Balkan.
pi_205521939
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 09:27 schreef Schaamlap het volgende:
Ben niet voor niets weg gegaan.
Maar het gras is niet altijd groener.
Maar Nederland is gewoonweg niet meer het vrije, tolerante, sociale land wat het was, 40 jaar terug.

De anglo-Saksische neo-liberale Rutte-stempel drukt zwaar op Nederland en heeft meer vernietigd dan goed gedaan.
Hoe oud was je 40 jaar geleden? En hoe vond je het toen hier dan?
pi_205521987
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 09:27 schreef Schaamlap het volgende:
Ben niet voor niets weg gegaan.
Maar het gras is niet altijd groener.
Maar Nederland is gewoonweg niet meer het vrije, tolerante, sociale land wat het was, 40 jaar terug.

De anglo-Saksische neo-liberale Rutte-stempel drukt zwaar op Nederland en heeft meer vernietigd dan goed gedaan.
Ging het niet voor Rutte al de verkeerde kant op? Volgens mij maakt het weinig uit welke puppet daar zit, de trein dendert door.
pi_205522084
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:23 schreef Questular het volgende:

[..]
Hoe oud was je 40 jaar geleden? En hoe vond je het toen hier dan?
Was in mijn twintiger jaren en Nederland was een geweldig progressief Sociaal land.
Misdaad was op een laag pitje en sociaal gezien was het allemaal zeer goed geregeld in NL.
Je maakte je dan ook geen zorgen om morgen want je wist van te voren dat je een huis kon kopen/huren, een gezin kon stichten en dat je pensioen prima geregeld was.
Sparen was ook geen probleem.
Politici stonden nog ergens voor.
Ik ben ook zeer dankbaar dat ik deze tijd heb meegemaakt.
Nederland was een voorbeeld voor heel veel landen.

Dat kan je nu wel vergeten dus.
pi_205522086
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ging het niet voor Rutte al de verkeerde kant op? Volgens mij maakt het weinig uit welke puppet daar zit, de trein dendert door.
De trein dendert de afgrond in op dit moment.
pi_205522098
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 18:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
Verdiep je maar in Tri State City en je weet genoeg :)
Ja niet voor niks moeten alle boeren weg eten komt dalijk gewoon zo uit de foodhub van Bill Gates gerold en vanaf 2026 moet je verplicht zonnebrand smeren anders mag je niet meer naar buiten
pi_205522107
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:14 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Balkan.
Zou lachen zijn als je binnenkort gedenazificeerd wordt door Servië _O_
pi_205522127
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:46 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
Zou lachen zijn als je binnenkort gedenazificeerd wordt door Servië _O_
Enige Nazi's die we hier hebben zijn Hooligan voetbal supporters en die zijn op een hand te tellen.
Daar lachen we om.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schaamlap op 01-08-2022 15:15:52 ]
pi_205526478
Dit bijvoorbeeld.
Afkomst van dit soort tuig is niet zo moeilijk te raden. Opsporing verzocht staat er vol mee.

Dit soort "inheemse" instromingen zijn, wat mij betreft, de grootste oorzaak dat Nederland is afgezakt naar een naar, ziekelijk crimineel land, gekopieerd van de USA.

https://www.ad.nl/binnenl(...)ij-tieners~a6ff8e0c/

Maar daar mag je niets van zegggen natuurlijjk want dan ben je een nazi, xenofoob, facist etc etc. :Y

Gooi dit als sausje over de enorme gestegen levenskosten plus de tandloze onbetrouwbare politiek van NL en geef dan nog eens een reden om niet de koffers te pakken en te emigreren....
pi_205697140
Nederland zakt steeds verder weg in Crisissen... Men doet (ogenschijnlijk) niets en het stapelt zich op...

Gewild? Je zou het haast gaan denken...
Nederland was een sterk land en dat wordt nu razend snel kapot gemaakt net zoals de VS...

Staan we voor een Meltdown? Apocalyptische toestanden?
Of draaf ik weer veel en veel en veel te veel door?
Nu ben ik verder een rustig persoon en heel erg nuchter maar ieder ander mens die het allemaal niet zo kan overzien begint misschien te panikeren...

Het is iig een zeer spannende tijd...
pi_205698515
Zhe Greath Reset is in volle gang en gaat vooralsnog precies volgens plan. Succes allen de komende tijd.
pi_205702258
twitter
pi_205709557
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 18:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
Verdiep je maar in Tri State City en je weet genoeg :)
Op de website van 3state city kan je helaas niet veel info vinden. dat hebben ze snel eraf gehaald. ze willen blijkbaar niet dat mensen er te snel achter komen.maar de plaatjes erop zegt genoeg.

https://www.tristatecity.nl/
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206100639
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 18:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
Verdiep je maar in Tri State City en je weet genoeg :)
Ik wist dat ze dat van plan waren maar niet dat de plannen openbaar waren
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 21:21:40 #36
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206101666
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 20:25 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik wist dat ze dat van plan waren maar niet dat de plannen openbaar waren
Alles is openbaar :) Alleen niet door je strot geramd door MSM zoals andere dingen :+
Lach met een schone bips
pi_206104253
Ben wel blij dat we BNW nog hebben zodat we onze eventuele frustraties af kunnen reageren.
pi_206104613
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Alles is openbaar :) Alleen niet door je strot geramd door MSM zoals andere dingen :+
het volk doet geen onderzoek naar het WEF en andere onderwerpen, dus ze kunnen alles doen wat ze willen. MSM is zooo betrouwbaar (NOT)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')