had ik al gezienquote:
Kloptquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:38 schreef Het_Bokje het volgende:
Als je moeite hebt om de koordjes van een capuchon gelijk te krijgen, dan heb je waarschijnlijk wel grotere problemen
(2 koordjes bij t uiteinde pakken en aan de rand van de capuchon trekken (in 't midden) )
10 sec werk
Of het touwtje er helemaal eruit. Wanneer je plots een losliggende veter ziet in je wasmand.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:52 schreef Pharkus het volgende:
Dat ie uit de wasmachine komt met een touwtje helemaal ingeslikt
Mazzel dat zo'n veter niet in je wasmachine terecht komt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Of het touwtje er helemaal eruit. Wanneer je plots een losliggende veter ziet in je wasmand.
Flügelbinder heet dat stukje aan het eind van een veter toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:15 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Mazzel dat zo'n veter niet in je wasmachine terecht komt.
Ik heb een keer gehad dat een metalen klipje (zat normaal op uiteinde touwtje voor het tegengaan van 'frayen', was losgekomen) in het lint-filter zat. Voor je t weet is je wasmachine naar de klote
Vleugelbinder? Why?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:35 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Flügelbinder heet dat stukje aan het eind van een veter toch?
Ooit heb ik een film gezien waarin dat werd gezegd en heb het altijd onthouden. Geen idee meer welke film dat was trouwens.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:38 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Vleugelbinder? Why?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Malie_(veter) (wist ik ook niet, ik ben zo dom geweest om 'uiteinde veter' in Google te flikkeren)
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:27 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ooit heb ik een film gezien waarin dat werd gezegd en heb het altijd onthouden. Geen idee meer welke film dat was trouwens.
Meid tochquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:15 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Mazzel dat zo'n veter niet in je wasmachine terecht komt.
Ik heb een keer gehad dat een metalen klipje (zat normaal op uiteinde touwtje voor het tegengaan van 'frayen', was losgekomen) in het lint-filter zat. Voor je t weet is je wasmachine naar de klote
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |