VTBL ligt eruit allen, u kunt schakelen naar Foebal Offside!quote:
Tuurlijk wel. Als ze de kijker serieus nemen. Niet met pauper rubriekjes komen, geen Simon zijleaids, nolles, Marcel maijer, viaplay woke onzin etc.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Zitten mensen nog wel te wachten op dit soort praatprogramma's?
Dan moet je zelf de rechten hebben zodat je de beelden ongelimiteerd kan gebruiken en op een open kanaal zitten, denk ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als ze de kijker serieus nemen. Niet met pauper rubriekjes komen, geen Simon zijleaids, nolles, Marcel maijer, viaplay woke onzin etc.
Er is sowieso ruimte voor een (hele) serieuze show waar ze eens tactieken uit gaan leggen, wedstrijden echt gaan analyseren met beelden etc. Zoals ze in USA ook doen met de sporten daar. Maar blijkbaar wil dat maar niet lukken in Europa met voetbal. Lijkt me juist uitermate geschikte sport ervoor. Zoals Jan van halst t jaren geleden af en toe deed na een wedstrijd etc. Blijf het vreemd vinden dat daar nergens echt ruimte voor is.
Ik merk dat mijn eigen interesse afgenomen is. Studio Voetbal heb ik eigenlijk nooit gekeken en VI keek ik laatste jaren alleen als er ophef was. Rondo kijk ik wel regelmatig, al is dat sinds ze verhuist zijn van zondag naar maandag ook een stuk minder. Reden dat ik Rondo nog wel kijk is omdat het redelijk serieus is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als ze de kijker serieus nemen. Niet met pauper rubriekjes komen, geen Simon zijleaids, nolles, Marcel maijer, viaplay woke onzin etc.
Er is sowieso ruimte voor een (hele) serieuze show waar ze eens tactieken uit gaan leggen, wedstrijden echt gaan analyseren met beelden etc. Zoals ze in USA ook doen met de sporten daar. Maar blijkbaar wil dat maar niet lukken in Europa met voetbal. Lijkt me juist uitermate geschikte sport ervoor. Zoals Jan van halst t jaren geleden af en toe deed na een wedstrijd etc. Blijf het vreemd vinden dat daar nergens echt ruimte voor is.
Zonder de belangrijkste rechten (Eredivisie, PL, LaLiga, CL) om fragmenten te laten zien kun je het eigenlijk sowieso vergeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dan moet je zelf de rechten hebben zodat je de beelden ongelimiteerd kan gebruiken en op een open kanaal zitten, denk ik.
Zo te zien heeft het niet geholpen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
20.23 al beginnen om iig eerder te zijn dan de rest.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:56 schreef DKUp het volgende:
Dit programma kan beter stoppen. Theo en Jan naar Voetbal Offside.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:56 schreef DKUp het volgende:
Dit programma kan beter stoppen. Theo en Jan naar Voetbal Offside.
Iedere lul kan een pak aantrekkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Angela de Jong over Simon Zijlemans: ‘Met een blauw jasje ben je nog geen Wilfred Genee’
https://www.ad.nl/show/an(...)fred-genee~ab81f124/
Zijlehont krijgt klappen. @:Wereldgozer
Met de gasten is niet veel mis maar door de concurrentie met VO gaan ze het niet redden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:19 schreef Caland het volgende:
Jammer wel, vind Febo Theo best prettig om naar te luisteren zo nu en dan.
Die is op vakantie en komt volgende week terug. Volgens mij zit hij er maandag. Zo niet dan vrijdag.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ben dus ook heel benieuwd wanneer Frank Evenblij hier dan gaat zitten(?). Iemand die hier meer van weet? Dacht dat hij het samen met Simon zou doen, maar het lijkt er niet op dat ze echt gaan afwisselen.
Morgen dus met Aadje en Maduro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |