abonnement Unibet Coolblue
pi_205543729
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

Wat wil die rechter nou zeggen? Dat wat mensen geloven niet altijd waar is en dat je mensen dan maar kan veroordelen omdat ze iets geloven?

Gedachtenpolitie, nothing to see here O-).
Nee, de rechter bedoelt dat hij zich niet verschuilen achter de idioterie die Jones claimt te geloven.

Ik neem aan dat je bekend bent met de context van deze zaak?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205543778
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waarom? Jij post ook alleen maar "dit klopt niet'" overal en dat moeten we dan maar aannemen en ik moet dingen bewijzen?

Check. and mate.

En ja, voel je vrij om het nu te wissen hoor, het punt is wederom gemaakt :).
Het is belangrijk omdat context belangrijk is en dat kan je uit die plaatjes niet opmaken. Ik heb het nog eens nagekeken maar de rechter maakte die opmerking blijkbaar nadat ze de jury uit de zaal weggestuurd had en Alex Jones berispte omdat hij aantoonbaar (onder ede) aan het liegen was over zijn medewerking bij het leveren van bewijsstukken en zijn financiele staat:

twitter

quote:
Jones initially took the stand later Tuesday. At one point the judge sent the jury out of the courtroom and strongly scolded Jones for telling the jury he had complied with pretrial evidence gathering even though he didn’t and that he is bankrupt, which has not been determined. The plaintiffs’ attorneys were furious about Jones mentioning he is bankrupt, which they worry will taint the jury’s decisions about damages.

“This is not your show,” Judge Maya Guerra Gamble told Jones. “Your beliefs do not make something true. You are under oath.”

Courts in Texas and Connecticut have already found Jones liable for defamation for his portrayal of the Sandy Hook massacre as a hoax involving actors aimed at increasing gun control.

At stake in the Texas trial is how much Jones will pay. The jurors will consider damages in two phases. Once they determine whether Jones should pay the parents compensation for defamation and emotional distress, they must then decide if he must also pay punitive damages. That portion will involve a separate mini-trial involving Jones and financial experts testifying about his and his company’s net worth.
Waarom staat er in jouw plaatjes niet bij dat ze hem eraan herinnert dat hij onder ede is? Selectief quoten is dat :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2022 00:33:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 4 augustus 2022 @ 00:31:51 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205543797
Rolling Stone meldt dat er een subpoena aankomt voor de advocaat van de Sandy Hook ouders om de inhoud van de telefoon aan het J6C te geven.

Ik denk dat de DoJ ook wel zoiets zal sturen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205543800
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat lijkt mij vrij normaal als een collega om het leven komt, eigenlijk.
Eensch.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 00:33:04 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205543801
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 00:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, de rechter bedoelt dat hij zich niet verschuilen achter de idioterie die Jones claimt te geloven.

Ik neem aan dat je bekend bent met de context van deze zaak?
Ik neem aan dat de rechter dan alle onzin die Jones lijkt te geloven met onaantastbaar bewijs ontkracht heeft? Of is het nog steeds een mening dat Jones overal ongelijk over heeft?

Anyway, serieuze post of niet, het komt allemaal over als een Kangaroo court waarbij de uitslag al van te voren vast stond, want het was Alex Jones :').

En de voorverchters van censuur zagen dat het goed was, slaap zacht met je geweten :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 00:35:11 #156
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205543811
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 00:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik neem aan dat de rechter dan alle onzin die Jones lijkt te geloven met onaantastbaar bewijs ontkracht heeft? Of is het nog steeds een mening dat Jones overal ongelijk over heeft?

Anyway, serieuze post of niet, het komt allemaal over als een Kangaroo court waarbij de uitslag al van te voren vast stond, want het was Alex Jones :').

En de voorverchters van censuur zagen dat het goed was, slaap zacht met je geweten :).
Mischien moet jij de context nog even nalezen, Kijkertje heeft het voor je gepost. Mischien begrijp je dan waar de rechter op doelde.

Liegen onder ede is het probleem, niet wat hij gelooft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205543814
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah, dus POL is jouw domein? Hier gelden andere regels?

OK, check :).
Hier worden inderdaad feiten en argumenten verwacht, in tegenstelling tot BNW waar je wel wegkomt met schijtlollige plaatjes.
pi_205543816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 00:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik neem aan dat de rechter dan alle onzin die Jones lijkt te geloven met onaantastbaar bewijs ontkracht heeft? Of is het nog steeds een mening dat Jones overal ongelijk over heeft?

Anyway, serieuze post of niet, het komt allemaal over als een Kangaroo court waarbij de uitslag al van te voren vast stond, want het was Alex Jones :').

En de voorverchters van censuur zagen dat het goed was, slaap zacht met je geweten :).
Hij is al aansprakelijk bevonden joh, daar heeft deze rechter niets mee te maken gehad. Dit proces is er uitsluitend voor om de hoogte van het bedrag te bepalen :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2022 00:59:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 augustus 2022 @ 00:37:48 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205543824
- Ga maar ergens anders trollen -

[ Bericht 93% gewijzigd door Tijger_m op 04-08-2022 00:41:11 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205543841
nvm
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 4 augustus 2022 @ 00:52:59 #161
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205543859
Synema wil nog een wijziging in de anti-inflation bill: Er moeten wat meer provisies voor schatrijke hedgefund figuren in, anders krijgen die het te zwaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205543872
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 00:52 schreef Ulx het volgende:
Synema wil nog een wijziging in de anti-inflation bill: Er moeten wat meer provisies voor schatrijke hedgefund figuren in, anders krijgen die het te zwaar.
Ja iedereen moet natuurlijk wel het idee hebben dat ze net zo belangrijk is als Manchin en er ook iets uit kan slepen :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 augustus 2022 @ 01:02:56 #163
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205543886
Hebben jullie dit meegekregen?
quote:
Three groups — the Serve America Movement, the Renew America Movement and the Forward Party — have announced they are merging and plan to become a third party that will “soon seek state-by-state ballot access to run candidates in 2024 and beyond.”

The announcement came from the leaders of the three groups, respectively: former Florida GOP congressman David Jolly, former New Jersey Republican Gov. Christine Todd Whitman and onetime Democratic presidential hopeful Andrew Yang. Tim Reid of Reuters, who first broke the news, described the party as “centrist,” adding that it “has no specific policies yet.”

According to Reuters, the two pillars of the new party’s platform are to “reinvigorate a fair, flourishing economy” and to “give Americans more choices in elections, more confidence in a government that works, and more say in our future.”
Bron: https://rollcall.com/2022(...)nt-hold-your-breath/

En hier een op-ed in de WaPo door Jolly, Whitman and Yang: https://www.washingtonpos(...)-new-centrist-third/

Maar goed, het duurt jaren voor zo'n partij serieus meedoet en voor de midterms zal het sowiezo weinig verschil maken, if any. Maar het is wel interessant, al was het alleen maar omdat deze partij wel eens stemmen weg kan trekken bij de Republikeinen.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 donderdag 4 augustus 2022 @ 01:18:18 #164
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205543916
quote:
6s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 00:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja iedereen moet natuurlijk wel het idee hebben dat ze net zo belangrijk is als Manchin en er ook iets uit kan slepen :')
Alleen een nogal bizarre keuze om niet iets voor de mensen in je eigen staat te regelen, maar wel iets voor de Wall Street miljonairs.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205543941
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 01:18 schreef Ulx het volgende:

[..]
Alleen een nogal bizarre keuze om niet iets voor de mensen in je eigen staat te regelen, maar wel iets voor de Wall Street miljonairs.
Jawel hoor, ze wil 5B 'drought funding'. Dat kan Arizona wel gebruiken :P

twitter

quote:
Kyrsten Sinema is seeking a couple changes to Democrats' climate, health care and tax bill, according to multiple people familiar with the matter.

The Arizona Democrat, who has not weighed in on whether she will vote for the legislation, wants to nix language narrowing the so-called carried interest loophole, which would change the way some investment income is taxed. Cutting that provision would ax $14 billion of the bill's $739 billion in projected revenue.

Sinema also wants an add. She'd like roughly $5 billion in drought resiliency funding added to the legislation, a key ask for Arizona given the state's problems with water supply. A Sinema spokesperson declined to comment.

Will Dems go for it? There's no word yet from Democratic leaders but this is a relatively modest ask in the grand scheme of the legislation. Still, Senate Majority Leader Chuck Schumer said narrowing carried interest was included at the behest of Manchin, who said it would make the tax code more fair.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205543993
Eastman verwachtte nog betaald te worden ook:

twitter

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 4 augustus 2022 @ 02:40:23 #167
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205544005
Betaald worden door Trump? Dan ben je ook naïef.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205544010
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 02:40 schreef Ulx het volgende:
Betaald worden door Trump? Dan ben je ook naïef.
En niet onbelangrijk blijkt ook uit zijn email dat hij wist dat er nog helemaal geen bewijs van fraude was.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205544020
Trump's aanhangers in Georgia plannen nu een 'recall' van Fani Willis vooral om haar politiek proberen te beschadigen en de jury te beinvloeden:

twitter

quote:
Donald Trump’s allies in Georgia are mounting a campaign to recall Fulton County District Attorney Fani Willis over her investigation into the then president’s attempts to overturn the results of the 2020 election and are seeking to recruit high-dollar donors to fund it, according to sources familiar with the effort.

The organizers of the campaign concede that the obstacles to a successful recall in Georgia are high, making the chances of getting a recall vote on the ballot before Willis makes her decision on whether to indict Trump and his associates remote at best.

But a source involved in the effort told Yahoo News that the aim is to use the recall campaign as a way to politically damage the Democratic district attorney, portraying her as a partisan actor who is ignoring soaring crime rates in Atlanta in order to target high-profile Republicans. A side benefit of that game plan, another source familiar with the campaign said, is to potentially influence a jury pool down the road should a case against Trump go to trial.

“The purpose is to politicize it,” said one high-ranking Georgia Republican involved in the recall effort, who asked not to be publicly identified discussing a politically sensitive matter. “The message here is, ‘OK, you [Willis] want to play this [political] game, we’ll make this about politics.’”

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 4 augustus 2022 @ 06:51:45 #170
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205544091
Naast het verbod op abortus hebben de Republikeinen nog een geweldig voorstel. Ron Johnson stelt voor Social Security en Medicare af te schaffen. Geheid populair onder de lage inkomens.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 4 augustus 2022 @ 07:18:57 #171
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205544132
quote:
On January 5, the night before the assault on the Capitol, a video posted on Jones’ website InfoWars.com showed him telling a crowd in Freedom Plaza in Washington, D.C.: “We have only begun to resist the globalists. We have only begun our fight against their tyranny. They have tried to steal this election in front of everyone.”

“I don’t know how this is all going to end, but if they want to fight, they better believe they’ve got one,” Jones said that night, according to the same video.

The next day, InfoWars posted a video that shows Jones riling a crowd up again, saying: “We declare 1776 against the new world order.… We need to understand we’re under attack, and we need to understand this is 21st-century warfare and get on a war-footing….”

In the same video, before setting off toward the Capitol building, Jones told the crowd: “We’re here to take our rightful country back peacefully, because we’re not globalist, antifa criminals. So let’s start marching, and I salute you all.”

Van PBS.


Zou hij dit hebben gecoördineerd met het WH? Via SMS? De inhoud komt nu 100% zeker bij het J6C en bij Team Garland en bij zijn ex-vrouw terecht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205544899
Wow.
Quote:..” Former federal prosecutor Ron Filipkowski said, "imagine being the lawyer who just absolutely screwed your client due to incompetence, that client may end up going to jail because you hung him out to dry, and that client is Alex Jones. Take separate cars. Hire security. Consider relocating to another country and a name change."

Bron: https://www.rawstory.com/(...)XC93HV4HK4I#cxrecs_s

Edit: wow vanwege de adviezen “to go in hiding”. Vanwege jones aanhangers?!

[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 04-08-2022 10:39:27 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 4 augustus 2022 @ 10:59:52 #173
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205545547
Dat lijkt me wel. Die advocaat heeft Alex Jones waarschijnlijk geruïneerd. En een klacht van Jones wegens malpractice kan ook niet, Jones had tenslotte de gegevens gewoon moeten leveren.

"Ja rechter, ik pleegde meineed, maar omdat mijn advocaat daar niet aan meewerkte heb ik nu een probleem. Kunt u hem in gebreke stellen en hem verplichten de geleden schade te vergoeden?" gaat niet werken denk ik. Dat is ook de reden dat ze niet hebben geprobeerd die stukken terug te krijgen. Dat moest via de rechter in deze zaak, en dan was de meineed uitgekomen..

En nu komen waarschijnlijk ook berichten over de voorbereidingen van 6 januari bij de J6 Commissie, komt de IRS waarschijnlijk langs, zijn ex-vrouw heeft al aangegeven de gegevens te willen, de DoJ wil ze hebben, en ga zo maar door. De problemen voor Jones zijn nu echt enorm.

Dat er conspiracy-lui met 30 AR-15's in de achterbak zijn die dan helemaal gek worden is een ding wat zeker is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205546017
Ik ken nu pas Alex Jones.
Hij wordt complotdenker genoemd. Maar is hij dat wel echt?
Is het niet meer dat hij geld verdiend door sensationele verhalen op het internet te zetten.
Dus... dat hij weet dat het onzin is of dat hij weet dat hij de feiten niet goed checkt.
Maar ja... mensen lezen en kijken graag naar zijn geroddel en ophitsende shows. Storten geld of de vele hits leiden naar vele betalende reclames.
??
Ik zag laatst een fragment uit zijn show en hij was ook bezig de massa op te hitsen die 6e januari bij het Capitool
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 13:28:05 #175
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205546808
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 11:58 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ken nu pas Alex Jones.
Hij wordt complotdenker genoemd. Maar is hij dat wel echt?
Is het niet meer dat hij geld verdiend door sensationele verhalen op het internet te zetten.
Dus... dat hij weet dat het onzin is of dat hij weet dat hij de feiten niet goed checkt.
Maar ja... mensen lezen en kijken graag naar zijn geroddel en ophitsende shows. Storten geld of de vele hits leiden naar vele betalende reclames.
??
Ik zag laatst een fragment uit zijn show en hij was ook bezig de massa op te hitsen die 6e januari bij het Capitool
Ik heb geen idee of hij er zelf in gelooft of dat het alleen maar een verdienmodel is voor hem maar in principe maakt dat vrij weinig uit voor het effect, denk ik. Hij verspreidt de complot theorieen en die hebben nog wel eens hele nare gevolgen voor de betrokkenen zoals bij Sandy Hook.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 donderdag 4 augustus 2022 @ 17:41:00 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205548647
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 11:58 schreef Bluesdude het volgende:
Ik ken nu pas Alex Jones.
Hij wordt complotdenker genoemd. Maar is hij dat wel echt?
Is het niet meer dat hij geld verdiend door sensationele verhalen op het internet te zetten.
Dus... dat hij weet dat het onzin is of dat hij weet dat hij de feiten niet goed checkt.
Maar ja... mensen lezen en kijken graag naar zijn geroddel en ophitsende shows. Storten geld of de vele hits leiden naar vele betalende reclames.
??
Ik zag laatst een fragment uit zijn show en hij was ook bezig de massa op te hitsen die 6e januari bij het Capitool
Dat maakt nu niets meer uit. Hij heeft de zaak al verloren. Zijn pogingen dit alsnog in te brengen zijn ook al afgestraft door de rechter.

Het gaat nu slechts om de hoogte van de schadevergoeding. Zijn weigering zijn email- en berichtenverkeer te verstrekken zoals hij verplicht was en daar dan nog eens keihard over te liegen lijkt echter te duiden op een vooropgezet plan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 4 augustus 2022 @ 17:45:02 #177
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205548675
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 11:58 schreef Bluesdude het volgende:

Ik zag laatst een fragment uit zijn show en hij was ook bezig de massa op te hitsen die 6e januari bij het Capitool
Oh ja, daarom heeft het J6C hem ook gehoord (100 keer gebruikte hij toen de 5th, je verwacht het niet) en hebben ze nu de gegevens van de telefoons opgeëist. Het DoJ/Grand Jury zal dat ook wel gaan doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 4 augustus 2022 @ 17:49:50 #178
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205548707
De rechter heeft zijn verzoek om een mistrial trouwens afgewezen zoals ik al verwachtte.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 17:57:09 #179
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205548763
No way dat hij zelf gelooft in die onzin. Jones is een eersteklas provocateur. Aandacht is het enige dat telt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 18:01:18 #180
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205548791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:57 schreef Harvest89 het volgende:
No way dat hij zelf gelooft in die onzin. Jones is een eersteklas provocateur. Aandacht is het enige dat telt.
Vooral inkomen/geld. Jones hengelde op zeker moment $800.000 per dag binnen.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 18:02:42 #181
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205548806
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 18:01 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Vooral inkomen/geld. Jones hengelde op zeker moment $800.000 per dag binnen.
Netjes.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205548818
Maar ik begrijp dat gegevens van Jones' gsm zo'n beetje zijn wat de Republikeinen hoopten dat 'Hunter's laptop' zou zijn?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 donderdag 4 augustus 2022 @ 18:10:39 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205548877
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 18:04 schreef xpompompomx het volgende:
Maar ik begrijp dat gegevens van Jones' gsm zo'n beetje zijn wat de Republikeinen hoopten dat 'Hunter's laptop' zou zijn?
Yes but no but yes but no.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205549019
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 18:04 schreef xpompompomx het volgende:
Maar ik begrijp dat gegevens van Jones' gsm zo'n beetje zijn wat de Republikeinen hoopten dat 'Hunter's laptop' zou zijn?
Hunter's laptop is een heel groot opgeblazen verhaal om een klein gebruiksvoorwerp. Terwijl the JonesPhone potentieel een klein gebruiksvoorwerp is met echt een hoogexplosieve uitwerking
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_205549144
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 18:28 schreef Sabata het volgende:

[..]
Hunter's laptop is een heel groot opgeblazen verhaal om een klein gebruiksvoorwerp. Terwijl the JonesPhone potentieel een klein gebruiksvoorwerp is met echt een hoogexplosieve uitwerking
En voorlopig de enige, die niet is gewist als zovelen. ( van de meerdere phones die hij blijkbaar heeft…volgens zijn uitspraken tijdens de huidige zitting).
pi_205549581
Dat vroeg ik mij nog af: zou de Sandy Hook family’s lawyer ook inhoudelijk op de hoogte zijn van de niet-gewiste berichten?
Hij - inclusief team - had ze al 12 dagen tot zijn beschikking.
twitter
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 19:27:03 #187
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205549650
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 17:57 schreef Harvest89 het volgende:
No way dat hij zelf gelooft in die onzin. Jones is een eersteklas provocateur. Aandacht is het enige dat telt.
Niet alleen aandacht, de dollars spelen ook een rol, denk ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205550155
Toch wel smullen. Met zo’n mislukt exemplaar.
https://www.businessinsid(...)-stone-lawyer-2022-8
pi_205552328
Vraagje.
The fifth amendement, de clausule voor zwijgrecht, geldt niet als een aangeklaagde in een strafzaak moet verschijen voor een grand jury ?
pi_205552432
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:42 schreef Bluesdude het volgende:
Vraagje.
The fifth amendement, de clausule voor zwijgrecht, geldt niet als een aangeklaagde in een strafzaak moet verschijen voor een grand jury ?
Waarom denk je dat dat niet zou gelden?
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 22:52:36 #191
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205552439
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:42 schreef Bluesdude het volgende:
Vraagje.
The fifth amendement, de clausule voor zwijgrecht, geldt niet als een aangeklaagde in een strafzaak moet verschijen voor een grand jury ?
Jawel. Maar ik denk dat je hier mischien iets door elkaar haalt, het 5e amendement bevat niet alleen het zwijgrecht maar ook de regels voor de Grand Jury zelf.
Het 5e amendement bevat, kort gezegd, meer dan zwijgrecht. Het omvat dus ook de Grand Jury, Double Jeopardy , het recht op een eerlijk proces en het recht dat de overheid geen land kan afnemen zonder vergoeding te betalen.

quote:
The Fifth Amendment breaks down into five rights or protections: the right to a jury trial when you're charged with a crime, protection against double jeopardy, protection against self-incrimination, the right to a fair trial, and protection against the taking of property by the government without compensation.

https://constitution.findlaw.com/amendment5.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205552462
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:52 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Waarom denk je dat dat niet zou gelden?
Ik las iets... en toen ontstond de vraag
pi_205552484
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Jawel. Maar ik denk dat je hier mischien iets door elkaar haalt, het 5e amendement bevat niet alleen het zwijgrecht maar ook de regels voor de Grand Jury zelf.
Het 5e amendement bevat, kort gezegd, meer dan zwijgrecht. Het omvat dus ook de Grand Jury, Double Jeopardy , het recht op een eerlijk proces en het recht dat de overheid geen land kan afnemen zonder vergoeding te betalen.
[..]

Dus... een gedaagde in een strafzaak voor de Grand Jury kan zich wel beroepen op zijn zwijgrecht ?
Vraagje hoor..
pi_205552493
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:55 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dus... een gedaagde in een strafzaak voor de Grand Jury kan zich wel beroepen op zijn zwijgrecht ?
Vraagje hoor..
Ja. In principe wel.
pi_205553367
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205553381
DeSantis heeft een state attorney geschorst die al twee keer (democratisch) gekozen is door de burgers :')

twitter

twitter

Dé manier ook om een jonge populaire Democraat te cancelen:

twitter

Ten overvloede: in de grondwet van Florida is het recht op abortus vastgelegd maar DeSantis besloot per executive order een 15-weken ban zonder uitzonderingen zoals verkrachting etc...

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 05-08-2022 04:41:05 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205553415
twitter

Dat werd ook wel eens tijd.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 augustus 2022 @ 01:45:11 #198
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205553428
Via CNN komt er een melding dat Trump's juridische team nu met het DoJ aan het praten is wegens hun bezorgdheid over executive privilege issues.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205553436
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 01:45 schreef Ulx het volgende:
Via CNN komt er een melding dat Trump's juridische team nu met het DoJ aan het praten is wegens hun bezorgdheid over executive privilege issues.
En terecht!

twitter

twitter

En @Bluesdude een getuige kan alleen de fifth pleiten als hij/zij de kans loopt zelf vervolgd te worden daardoor en de advocaat van de getuige moet de rechter daarvan overtuigen. Als dat werkelijk het geval is kan het DOJ eventueel immuniteit toewijzen maar dan ben je verplicht te getuigen en ook de waarheid te spreken uiteraard. Als je op een leugen wordt betrapt vervalt de immuniteit.

En daarom kan het dus zomaar zijn dat Meadows gaat 'flippen' :+

twitter

Het zou me ook niet verbazen als dat al gebeurd is. Doodse stilte uit de Meadows-hoek.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 05-08-2022 02:22:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205553453
Wat een shitshow! :X

twitter

Vandaag besloten: Jones moet $4M betalen aan 'compensatory damages' (de werkelijke kosten zoals verhuizingen, beveiliging, rechtshulp, medische hulp etc) aan de ouders van een 6-jarig slachtoffer

twitter

Morgen deel 2: de 'punitive damages' (wat hij als straf moet betalen):

twitter


[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 05-08-2022 04:47:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')