abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 augustus 2022 @ 11:55:44 #276
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205520694
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Artrose hoort wel bij die leeftijd ja.
Ik heb nu dit poeder (willekeurige google) https://www.brekz.nl/gevo(...)EAAYAiAAEgLAXvD_BwE#
Kater vindt de smaak niet heel fantastisch, maar eet het wel door het voer. En hij is een moeilijke eter dus dat zegt wel wat. Hij lijkt nu beter te lopen en wat soepeler de trappen af te gaan. Maar ik vind hem sinds een jaar wel snel verouderen ;(
Is nog altijd blij, maar toont wat mottig, beetje magerder, ligt hele dagen op de bank ipv in de tuin en dus dat stijve loopje. Gelukkig liet de grote APK incl bloedprikken van een half jaar geleden (toen hij dat ook al had) geen verontrustende zaken zien dus ik trek nog niet aan de bel.

Zijn moeder, die blijft even vlot en jong (wel wat uitgezakt) eruit zien. Typisch, wel.

@:sarabi altijd spannend, zoiets. Ik vond de senioren APK ook eng. Maar als er wat is, dan weet je het tenminste. En er is heel veel wat goed behandelbaar is. Of waarbij vroege ontdekking voor een langer leven zorgt. Succes straks.
Ach arme kat
Hier is ze altijd al mager dus vind het ook lastig te zeggen of ze nu echt ouder oogt of niet.
Maar de leeftijd is niet te ontkennen dus toch maar in de gaten blijven houden.
pi_205520709
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:06 schreef Lonaa het volgende:
In de categorie "waddafack":
https://www.tubantia.nl/h(...)n-misdrijf~ae5788a1/
Ja! Benieuwd of ze nog achter het verhaal komen :{

Maxi mag komende week ook voor haar APK. Ze heeft een nicotinepootje :') dus ik vermoed ook gebitsgedoe.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_205520713
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:'(

Piep is onze eerste kat. Op wat tandproblemen heeft ze nooit iets gemankeerd. Behalve dat ik er vorig jaar van overtuigd was dat ze huidkanker had dan. Het lijkt me verschrikkelijk om medische ellende en sterven mee te maken met een huisdier.
Natuurlijk is het vreselijk. Maar het is helaas onvermijdelijk. Huisdieren leven in het algemeen minder lang dan mensen helaas ;(
Ik heb inmiddels vier keer afscheid moeten nemen. Van eigen katten dan, opvangers tel ik niet mee, dat is ook verdrietig maar daar hecht je toch minder aan.
Elke keer tranendal (ook bij de opvangers hoor). Maar inmiddels ook de wetenschap dat op een later moment vooral de mooie herinneringen aan de huisgenoten bovendrijven.
*typt ze met een brok in de keel omdat de overledenen nu de revue passeren*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205520733
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:55 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ach arme kat
Hier is ze altijd al mager dus vind het ook lastig te zeggen of ze nu echt ouder oogt of niet.
Maar de leeftijd is niet te ontkennen dus toch maar in de gaten blijven houden.
Ze zijn nu 13 en 14, normaal werd men hier om een of andere reden maximaal 13 dus dit is al bonus :')
Totaal verschillende doodsoorzaken en een wegloper, dus ik heb niet het idee dat ik wat fout deed.

De ouwe heer heeft elke morgen nog zijn gekke vijf minuten. Op en neer de krabpaal in, klauwklauw stuiterstuiter O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205520785
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Als het echt viltplekken zijn, zou ik ze er inderdaad proberen uit te scheren. (knippen kan ook, maar is soms lastiger)
Je hebt wel 'veterinaire' tondeuses, maar de goede van Aesculap zijn echt heel stevig aan de prijs (300-350 euro), en de minder goede van Aesculap ' Isis' ook nog wel. (160 euro).
We hebben in de kliniek ook tondeuses van Wahl staan. Ik durf het type niet zo te noemen, ze zijn zwart en ze worden elke dag intensief bij de echo gebruikt. op Bol zie ik van Wahl verschillende soorten, van goedkoper tot wat duurder. Maar als je zelf al thuis een tondeuse hebt, zou ik die gewoon pakken.
Vast niet de tondeuse die ik heb gekocht twee jaar geleden :7
https://i.imgur.com/ozrTKOJ.mp4
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205520801
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vast niet de tondeuse die ik heb gekocht twee jaar geleden :7
https://i.imgur.com/ozrTKOJ.mp4
:D

Die tondeuses maken helaas niet echt minder herrie ;(
pi_205520825
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D

Die tondeuses maken helaas niet echt minder herrie ;(
Deze was speeesjaal aangeprezen om zijn stilheid :(

Ik heb dat zwarte nest maar met een handkrabbertje bijgeschoren. Was alleen voor identificatie dus dat kwam niet zo nauw.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205520968
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Natuurlijk is het vreselijk. Maar het is helaas onvermijdelijk. Huisdieren leven in het algemeen minder lang dan mensen helaas ;(
Ik heb inmiddels vier keer afscheid moeten nemen. Van eigen katten dan, opvangers tel ik niet mee, dat is ook verdrietig maar daar hecht je toch minder aan.
Elke keer tranendal (ook bij de opvangers hoor). Maar inmiddels ook de wetenschap dat op een later moment vooral de mooie herinneringen aan de huisgenoten bovendrijven.
*typt ze met een brok in de keel omdat de overledenen nu de revue passeren*
;(
Spoilers!
pi_205520979
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:57 schreef Syrena het volgende:

[..]
Ja! Benieuwd of ze nog achter het verhaal komen :{

Maxi mag komende week ook voor haar APK. Ze heeft een nicotinepootje :') dus ik vermoed ook gebitsgedoe.
Nicotinepootje?

Hoe is het met je Township? Ik verveelde me echt enorm maar wilde het niet missen. Ik heb mijn account laten resetten en ben opnieuw begonnen. Het is weer helemaal leuk *O*
Spoilers!
pi_205521510
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nicotinepootje?

Hoe is het met je Township? Ik verveelde me echt enorm maar wilde het niet missen. Ik heb mijn account laten resetten en ben opnieuw begonnen. Het is weer helemaal leuk *O*
Ik denk een vies pootje omdat ze dat gebruikt om zich te wassen. En de ‘viezigheid’ in het speeksel zit.

Hier heeft de senior gehoord dat hij besproken werd: ligt zich nu in de tuin in de zon te rollen O+ _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205521899
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nicotinepootje?

Hoe is het met je Township? Ik verveelde me echt enorm maar wilde het niet missen. Ik heb mijn account laten resetten en ben opnieuw begonnen. Het is weer helemaal leuk *O*
Geel/bruinige vlek aan 't witte pootje inderdaad.

Ik Township nog. Lekker alleen in mijn coopje :7 Ben wel blij dat de kampioensrace terug is. En ik overweeg om een crack te installeren op mijn oude telefoon als ik een nieuwe koop :@ en als ik dan verbannen word opnieuw beginnen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_205522087
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:16 schreef Syrena het volgende:

[..]
Geel/bruinige vlek aan 't witte pootje inderdaad.

Ik Township nog. Lekker alleen in mijn coopje :7 Ben wel blij dat de kampioensrace terug is. En ik overweeg om een crack te installeren op mijn oude telefoon als ik een nieuwe koop :@ en als ik dan verbannen word opnieuw beginnen.
Ah, ik snap hem. Gekleurd speeksel lijkt me geen topsituatie.

Ik zit ook alleen in een coop voorlopig. Ik wil eerst even diverse relevante achievements halen voor ik met anderen ga spelen.

Wat oor crack?
Spoilers!
pi_205522188
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ah, ik snap hem. Gekleurd speeksel lijkt me geen topsituatie.

Ik zit ook alleen in een coop voorlopig. Ik wil eerst even diverse relevante achievements halen voor ik met anderen ga spelen.

Wat oor crack?
Moet ik me nog ff in verdiepen. Op mijn oude tablet, die had ik geroot, had ik een dword-editor. Maar volgens mij hebben ze het spel herontworpen en werkt dat niet meer.

Wel jammer, ging dan zo van editor starten, 1 tcash uitgeven, editor runnen, waarde aanpassen naar miljoenmiljard :9

Kreeg daarna bij het starten van het spel telkens dat ze me verdachten van valsspelen, maar dat was het :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_205522457
Helaas niet echt goed nieuws -O-
Zijn nierwaarden zijn verhoogd dus nu krijgt ie aangepast voedsel.
Hij heeft een prik tegen de misselijkheid gekregen en hopelijk gaat ie dan weer wat eten.

Maar nu ligt ie nog even blazend onder het bed.
pi_205522474
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Helaas niet echt goed nieuws -O-
Zijn nierwaarden zijn verhoogd dus nu krijgt ie aangepast voedsel.
Hij heeft een prik tegen de misselijkheid gekregen en hopelijk gaat ie dan weer wat eten.

Maar nu ligt ie nog even blazend onder het bed.
Ai, da's geen fijn nieuws. Hoe is hij met eten?
We have far more in common than that which devides us..
pi_205522493
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ai, da's geen fijn nieuws. Hoe is hij met eten?
Hij is altijd al wat moeilijk geweest met eten -O-
En nu dus de laatste tijd had hij nog minder eetlust.
Dus ik ben benieuwd hoe het met het nieuwe voer zal gaan.

Ik heb ook natvoer meegekregen. Niet hypoallergeen maar beter dan niets. Dat ga ik vanavond proberen te geven, nu is hij nog te overstuur.
pi_205522508
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:00 schreef Syrena het volgende:

[..]
Moet ik me nog ff in verdiepen. Op mijn oude tablet, die had ik geroot, had ik een dword-editor. Maar volgens mij hebben ze het spel herontworpen en werkt dat niet meer.

Wel jammer, ging dan zo van editor starten, 1 tcash uitgeven, editor runnen, waarde aanpassen naar miljoenmiljard :9

Kreeg daarna bij het starten van het spel telkens dat ze me verdachten van valsspelen, maar dat was het :+
Oh ja, daar heb je wel eens over verteld.

Ik heb niet zo veel Tcash nodig eigenlijk. Het spel geeft tegenwoordig zo veel meer gratis Tcash dan vroeger, dat is eigenlijk altijd meer dan genoeg heb. Zelfs nu ik een nieuwe Toenship heb, heb ik genoeg. Ik kan me wel voorstellen dat ongelimiteerd spelen heel snel went en je dan niet meer genoeg hebt aan de normale hoeveelheid :+

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Helaas niet echt goed nieuws -O-
Zijn nierwaarden zijn verhoogd dus nu krijgt ie aangepast voedsel.
Hij heeft een prik tegen de misselijkheid gekregen en hopelijk gaat ie dan weer wat eten.

Maar nu ligt ie nog even blazend onder het bed.
;(
Spoilers!
  maandag 1 augustus 2022 @ 15:45:17 #293
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_205522520
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Helaas niet echt goed nieuws -O-
Zijn nierwaarden zijn verhoogd dus nu krijgt ie aangepast voedsel.
Hij heeft een prik tegen de misselijkheid gekregen en hopelijk gaat ie dan weer wat eten.

Maar nu ligt ie nog even blazend onder het bed.
ohhh arme poes ;(
pi_205522527
Ik moet het nog wel even verwerken want mijn vorige 2 katten hadden zo'n verhoogde nierwaarde dat het niet meer te helpen was.

En met deze waarde kan ie nog jaren leven als ie ander voer krijgt. Maar mijn vorige ervaringen zorgen er voor dat ik dat nog niet zo kan zien.
pi_205522533
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hij is altijd al wat moeilijk geweest met eten -O-
En nu dus de laatste tijd had hij nog minder eetlust.
Dus ik ben benieuwd hoe het met het nieuwe voer zal gaan.

Ik heb ook natvoer meegekregen. Niet hypoallergeen maar beter dan niets. Dat ga ik vanavond proberen te geven, nu is hij nog te overstuur.
Lastig ja. En hebben ze al aparte voerbakjes? Want hij moet natuurlijk wel z'n eigen voer eten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205522570
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lastig ja. En hebben ze al aparte voerbakjes? Want hij moet natuurlijk wel z'n eigen voer eten.
Nee nog niet. Straks overleggen, of ze krijgen allebei het speciale voer of we kopen die aparte voerbakje.
pi_205522646
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:35 schreef Sarabi het volgende:
Helaas niet echt goed nieuws -O-
Zijn nierwaarden zijn verhoogd dus nu krijgt ie aangepast voedsel.
Hij heeft een prik tegen de misselijkheid gekregen en hopelijk gaat ie dan weer wat eten.

Maar nu ligt ie nog even blazend onder het bed.
Ach, arm beestje! Hopelijk lust hij het aangepast voer...
pi_205522785
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet het nog wel even verwerken want mijn vorige 2 katten hadden zo'n verhoogde nierwaarde dat het niet meer te helpen was.

En met deze waarde kan ie nog jaren leven als ie ander voer krijgt. Maar mijn vorige ervaringen zorgen er voor dat ik dat nog niet zo kan zien.
Niet wat je hoopte ;(

Maar hey, je bent er vroeg bij en met dieet en goede begeleiding kan er echt nog heel veel! Nu is poes misselijk en voelt zich naar, dan eet je ook niet natuurlijk. Dus hopen dat de prik snel gaat werken, hij je het bezoekje vergeeft en weer gaat :Y)

Mijn nierpatiëntje was voor mij destijds het moment dat ik hier overstapte op vers voer. Je zou er zelf even onderzoek naar moeten doen maar wat ik destijds hoorde is dat die eiwitten beter te verwerken waren voor de nieren. En het bevat vocht wat altijd winst is.
Poes heeft het toen nog anderhalf jaar leuk gehad, met alleen dagelijks een pilletje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205522795
Topshow. Er is een vacature en omdat iedereen die er wat zinnigs over kan zeggen op vakantie is mogen kandidaten mij bellen. Natuurlijk mag ik viavia vernemen dat de vacature online staat ipv dat ik hem volgens afspraak tijdig gemaild kreeg :X

Gelukkig kan ik er ook wat zinnigs over zeggen zonder de precieze tekst :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205522810
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Niet wat je hoopte ;(

Maar hey, je bent er vroeg bij en met dieet en goede begeleiding kan er echt nog heel veel! Nu is poes misselijk en voelt zich naar, dan eet je ook niet natuurlijk. Dus hopen dat de prik snel gaat werken, hij je het bezoekje vergeeft en weer gaat :Y)

Mijn nierpatiëntje was voor mij destijds het moment dat ik hier overstapte op vers voer. Je zou er zelf even onderzoek naar moeten doen maar wat ik destijds hoorde is dat die eiwitten beter te verwerken waren voor de nieren. En het bevat vocht wat altijd winst is.
Poes heeft het toen nog anderhalf jaar leuk gehad, met alleen dagelijks een pilletje.
Hij vind ons nu nog niet zo lief en zijn broer al helemaal niet. Veel blazen.
Maar ik ga zo eens kijken of ik hem kan verleiden met het natvoer.
Drinken heeft ie in ieder geval wel al gedaan.

Ze hebben het eigenlijk verder niet over medicijnen gehad.
Versvoer zal ik eens in gaan duiken, wanneer ik weer iets rustiger ben :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')