abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205483308
Het is ongelofelijk dat boeven de vrijheid krijgen om ongestraft zoveel geweld en rotzooi te veroorzaken.

Ben vorige week door een rood stoplicht gelopen en werd aan de overkant van de straat door twee agenten op de fiets klem gereden en toegesproken alsof ik een crimineel was. Met veel tromgeroffel schreven ze een bekeuring uit.

En dit boeventuig mag ongestraft half new York platleggen, bommen leggen en bataclan intimideren. Kom op politiek..... pak die boeven keihard aan want als ze zo doorgaan gaat het de richting op van boeventerrorisme.

klacht: ZEER terecht
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_205483363
Heb je het nou over radicale gehersenspoelde moslimtuig?
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 18:58:27 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_205492875
lemming
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')