Voor nog meer input zou je dit topic op Reddit trouwens eens moeten bekijken. Staan echt heel veel tips in m.b.t. mee te nemen spullen. O.a. eentje die niet op mijn lijstje staat kom ik nu achter: oordoppen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:51 schreef hoodieweather het volgende:
[..]
Thanks!!! Nu nog motivatie vinden om het echt af te maken
Ja. En dan weet je in ieder geval zeker dat je misschien hooguit een halve modderige graspol over hebt om je tent nog op kwijt te kunnen.😋quote:Op donderdag 18 augustus 2022 11:55 schreef Simmertje het volgende:
Schijnt voor de ingang ook een enorme rij te staan, ben blij dat ik vanavond ga (hopelijk dan wat beter ).
zo erg als Woodstock 1999 gaat het niet worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja. En dan weet je in ieder geval zeker dat je misschien hooguit een halve modderige graspol over hebt om je tent nog op kwijt te kunnen.😋
Nee hoor, mijn tent staat alquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja. En dan weet je in ieder geval zeker dat je misschien hooguit een halve modderige graspol over hebt om je tent nog op kwijt te kunnen.😋
Mooie munten dit jaarquote:
Mooie dealquote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn tent staat al
In ruil voor ijskoud bier vanavond heeft een vriend mijn tent opgezet.
Mooiste in jaren imoquote:
Is gratis.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 18:55 schreef hoodieweather het volgende:
Weet iemand of de sauna geld kost? Succes iedereen met donderdag kruid verschieten
Was idd heerlijk gisteren. Ben nu wel traditioneel om 8 uur wakker door mijn biologische klokquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 07:27 schreef Niveath het volgende:
Oh mensen wat een sfeertje he. Wordt een mooi weekend.
Voor het eerst aan de knakworsten en brood in de ochtend. Normaal eet ik 3x per dag op het terrein, sla nu 1 maaltijd over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:06 schreef KingRadler het volgende:
alles is duurder geworden ook op LL.
Zijn er dingen die jullie anders gaan doen (besparen) zodat jullie nog meer kunnen drinken.
2013 mijn laatste volledige keer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:15 schreef tong80 het volgende:
2001 mijn laatste keer. Maar ik volg jullie op de voet.
Veel plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |