Weg met Hans Teeuwen!quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:29 schreef TheDemogorgon het volgende:
[..]
Gelijk ontbinden die zooi en die uit de stront getrokken ongemanierde ballen voor eeuwig bannen van de uni.
Ik vind ook niet dat mensen die grappen-die-niet-grappig-zijn maken recht hebben op een podium inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Weg met Hans Teeuwen!![]()
Weg met alle theaters die hem en andere vrouwonvriendelijke grappenmakers op de agenda zetten!![]()
Weg met tv zenders die hun shows uitzenden!
Kom eens even met wat juridische onderbouwing waarmee jij denkt ze te kunnen ontbinden danquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:35 schreef TheDemogorgon het volgende:
[..]
Ik aanstellen, hoe lang moeten we dit soort achterlijkheid nog tolereren dan.
Want het feit dat ze van de uni geen geld meer krijgen interesseert ze dus niks.
Ik ben geen jurist en snap dat dat niet eenvoudig zal zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:40 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kom eens even met wat juridische onderbouwing waarmee jij denkt ze te kunnen ontbinden dan
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Weg met Hans Teeuwen!![]()
Weg met alle theaters die hem en andere vrouwonvriendelijke grappenmakers op de agenda zetten!![]()
Weg met tv zenders die hun shows uitzenden!
Appels zijn appels.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat mensen die grappen-die-niet-grappig-zijn maken recht hebben op een podium inderdaad.
Serveersters die weglopen, andere dames die maar niet meer naar het feest gaan erdoor.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Appels zijn appels.
Peren zijn peren.
Lompe onschuldige humor is lompe onschuldige humor.
Intimiderend gedrag is intimiderend gedrag.
Zouden ze hun moeders thuis ook uitmaken voor hoer en sperma emmer?quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:18 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]![]()
Thuis leren jongeren wat grenzen zijn. Afhankelijk van roots kunnen er verschillen zijn over wat en waar de grens is. Genoeg jongeren die in hun puberale fase bewust de grens over gaan, maar de basis wordt thuis gelegd.
Die "dergelijke" taal leren ze veelal buitenshuis.
Man man man man, dat ik dit moet uitleggen. Aan jou.![]()
Dat er dan nog rolmodellen op tv en theater diezelfde "dergelijke" taal bezigen doet ook een verdienstelijk duit in het zakje.
Tijd om theaters en tv aan banden te leggen Etto
Nee, was toch lollig!quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Serveersters die weglopen, andere dames die maar niet meer naar het feest gaan erdoor.
Lijkt toch wel aardig intimiderend over te zijn gekomen…
Ies koeltoer.quote:
Sorry, maar ik vind; het zijn aanstellers als ze aangeven dat ze zich geïntimideerd voelen of dat ze vinden dat er een grens is overschreden. Tja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Serveersters die weglopen, andere dames die maar niet meer naar het feest gaan erdoor.
Lijkt toch wel aardig intimiderend over te zijn gekomen…
Jij denkt van wel he?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zouden ze hun moeders thuis ook uitmaken voor hoer en sperma emmer?
Precies. Niet jouw lol, maar ja. Dan ga je lekker weg.quote:
iddquote:
selectiviteit, waarmee je hypocrisie bevestigd wordt.quote:
Ik maak me druk over straat intimidatie zoals het sissen, ja. En niet over foute humor.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
selectiviteit, waarmee je hypocrisie bevestigd wordt.Je druk maken over sis geluiden waarmee niets concreets gezegd wordt, maar vrouwen voor spermaemmer als foute humor blijven beschrijven........
Maar waarom bepaal jij voor vrouwen wanneer ze zich terecht geïntimideerd mogen voelen en wanneer niet.. waarom accepteer je niet gewoon dat jij geen vrouw bent, dat jij niet in die situatie zat en dat jij er dus geen oordeel over kan vellen? Er zijn meerdere vrouwen die het aangeven. Waarom kan je dan niet gewoon eventjes buiten je eigen referentiekader kijken en respecteren dat dat hun gevoelens zijn? Dan hoef je het nog niet eens te snappen. Ben je dan zo bang dat je geen bier en tieten en hoeren meer mag roepen. Is dat allemaal zo belangrijk voor je? Belangrijker dan het veiligheidsgevoel van een groep vrouwen. Wat een armoedig leven heb je dan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Bla bla bla, even terug naar de basis;
De vrouwen die aangeven zich "geïntimideerd", "gekwetst", "het gevoel hebben van lastig gevallen te zijn" n.a.v. de dingen die je ziet en hoort in het filmpje van de corpsballen stellen zich aan.
ECHTE vrouw-lastig-vallen dmv intimidatie vind elders plaats.
Wat jij verder denkt in te kunnen vullen aan mijn persoonlijke leven interesseert mij geen hol.
Help, er is nu een heel topic weg.quote:
Post nummer zoveel waarin iemand z’n fantasie weer eens lekker de vrije loop laatquote:Op donderdag 28 juli 2022 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Lijkt me compleet verschrikkelijk, corpsbal zijn geweest en denken dat seks alleen maar bonken is.
Geen wonder dat die kerels een eerste, tweede en nu derde leg hebben, en zich stuk betalen op alle huizen en alimentatie.
Met dit soort filmpjes prijzen ze zichzelf compleet uit de markt. Elke vrouw kiest toch liever voor wat anders.
Corpsbal gespot.quote:Op donderdag 28 juli 2022 05:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Post nummer zoveel waarin iemand z’n fantasie weer eens lekker de vrije loop laat
Gisteren hadden ze in De Dag een vrouwelijk ex-lid die deze fantasie heeft bevestigd. Enkel slechte seks kun je krijgen van corpsballen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 05:55 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Post nummer zoveel waarin iemand z’n fantasie weer eens lekker de vrije loop laat
Crap, dat mergen is dus niet gelukt. Probeer het op de pc weer, maar dat wordt pas vanavond.quote:Op donderdag 28 juli 2022 02:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Help, er is nu een heel topic weg.Het derde deel, dat per abuis #4 in de TT had (het was nog geen reeks). Had al honderden posts volgens mij.
Het is zelfs niet meer te lezen nu.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Crap, dat mergen is dus niet gelukt. Probeer het op de pc weer, maar dat wordt pas vanavond.
Het moest rereekst worden, niet gemerged.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Crap, dat mergen is dus niet gelukt. Probeer het op de pc weer, maar dat wordt pas vanavond.
Wat heeft dit te maken met later?quote:Op donderdag 28 juli 2022 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Lijkt me compleet verschrikkelijk, corpsbal zijn geweest en denken dat seks alleen maar bonken is.
Geen wonder dat die kerels een eerste, tweede en nu derde leg hebben, en zich stuk betalen op alle huizen en alimentatie.
Met dit soort filmpjes prijzen ze zichzelf compleet uit de markt. Elke vrouw kiest toch liever voor wat anders.
Jij verwacht dat het beeld van hoe ze tegen een vrouw aankijken zal veranderen? Als ze allemaal “wel” getrouwd zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:58 schreef hoechst het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met later?
dit gaat over de studenten periode, dat vrouwen nog niet getrouwd zijn en blijkbaar rondneuken.
ik ga er vanuit dat zoal de man als de vrouw dan wel serieus in het leven staan en de kans is groot dat het geen open relatie is.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij verwacht dat het beeld van hoe ze tegen een vrouw aankijken zal veranderen? Als ze allemaal “wel” getrouwd zijn?
Nee iemand had zonder te reeksen een nieuwe geopend. Dat topic moest met deze gemerged worden, want dan liep de teller goed door.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Het moest rereekst worden, niet gemerged.
Je had toch handmatig de #4 in #3 kunnen veranderen?quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee iemand had zonder te reeksen een nieuwe geopend. Dat topic moest met deze gemerged worden, want dan liep de teller goed door.
Niet dat het topic nou zo vol inhoud stond.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Je had toch handmatig de #4 in #3 kunnen veranderen?![]()
Ik vrees dat het andere topic niet terug te halen is, maar ben benieuwd.
Jawel hoor, staat op deleted maar ik kan het nog zien.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Je had toch handmatig de #4 in #3 kunnen veranderen?![]()
Ik vrees dat het andere topic niet terug te halen is, maar ben benieuwd.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet dat het topic nou zo vol inhoud stond.Jij was een baken van nuance in een harde discussie tussen conservatief en progressief vol jij-bakken.
Ah, top!quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jawel hoor, staat op deleted maar ik kan het nog zien.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:45 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Die gaat in mijn signature!
[..]
Ah, top!
Wat is dit nou voor stomme opmerking?quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet dat het topic nou zo vol inhoud stond.Jij was een baken van nuance in een harde discussie tussen conservatief en progressief vol jij-bakken.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:06 schreef Noek het volgende:
Wat ik echt zo debiel vind is dat vaak hun moeders erbij worden gesleept, die hadden ze moeten opvoeden of ze op moeten halen. Laat die vaders eens de handen uit de mouwen halen of hun penis in de broek houden wanneer het opvoeden teveel gevraagd is. Genetische small dick energy. Woest onaantrekkelijk.
Het topic stond wel vol getrol maar jouw bijdragen waren nog best aardig ja.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor stomme opmerking?
Er wel prima inhoudelijk gesproken. Dat je het niet eens bent met iemand is wat anders als weinig inhoud.
Het stond niet vol met getrol enzo.
De meeste mannen veranderen na hun 20e inderdaad wel.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij verwacht dat het beeld van hoe ze tegen een vrouw aankijken zal veranderen? Als ze allemaal “wel” getrouwd zijn?
De pubers hier?quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De meeste mannen veranderen na hun 20e inderdaad wel.
Dat zie je ook met al die pubers hier alles dat geen fotomodel is te min vinden.
Op basis van welke strafbare feiten?quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:46 schreef pokkerdepok het volgende:
gehele studie royeren van deze lieden
onwenselijk gedrag, het zijn verenigingen die jonge mensen onder hun hoede nemenquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op basis van welke strafbare feiten?
Voor zover ik weet is dat niet strafbaar.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
onwenselijk gedrag, het zijn verenigingen die jonge mensen onder hun hoede nemen
ik zeg toch niet dat het stafbaar is.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat niet strafbaar.
quote:De bestuursvoorzitter van de Amsterdamse studentenvereniging ASC/AVSV stapt op naar aanleiding van de seksistische uitlatingen van mannelijke corpsleden die deze week naar buiten kwamen. Heleen Vos zegt dat ze "niet langer de verantwoordelijkheid wil blijven nemen voor incidenten en gedrag van leden die mijn persoonlijke grens te boven gaan".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |