Dat Kurtzman Trek een abominatie is, en daar heeft ie 10000% gelijk inquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:39 schreef Document1 het volgende:
Wat een onduidelijke kut OP. Wat heeft hij dan gezegd?
De eerste keer dat ik iemand drie keer het woord "heeft" in één zin zie gebruiken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ja hoor! Onze internationale SF-Opa aan wie trouwens iedere acteur die ooit met hem gespeeld heeft een teringhekel heeft heeft ook wat te vertellen.
neequote:Op woensdag 27 juli 2022 19:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
de laatste drie films van Star Trek zijn gewoon de beste van de Franchise.
;
En op misschien wat interpunctie na grammaticaal niet verkeerd lijkt me, netjes. @mailyquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:44 schreef Werkman het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik iemand drie keer het woord "heeft" in één zin zie gebruiken.
No.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:58 schreef Marsenal het volgende:
Wrath of Kahn is de beste, wat een onzin in je OP
Op het scherm heeft ie nog steeds charisma.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:58 schreef DubbeleKater het volgende:
Geweldige man, 91 jaar en nog vol levenslust. Zegt wat hij denkt en laat zich niet kleineren.
Even 3x lezen, momentjequote:Op woensdag 27 juli 2022 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En op misschien wat interpunctie na grammaticaal niet verkeerd lijkt me, netjes. @:maily
.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:27 schreef Werkman het volgende:
[..]
Op het scherm heeft ie nog steeds charisma.
Maar ik heb inderdaad gehoord dat het achter de schermen een draak van een vent moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |