Soberzo Gingersquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:10 schreef hoechst het volgende:
Zojuist heb ik vernomen dat AliB niet op Gingers valt.
Ik snap dat niet hoor. Ik vind ze iets moois hebben.
Of is zangeres Isabel Provoost wel gesext?
quote:
SPOILER: More gingers ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]deze man weetSPOILER: More gingers ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Weinig tet, niet gelikedSPOILER: More gingers ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Dat geseur en geklaag hier ook altijd.quote:
Ja, natte kelders.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:44 schreef herverwijderd het volgende:
Maargoed, er is meer dan uiterlijk natuurlijk.
Dan moet je een zalfje halen bij de apotheek. Het komt vast wel weer goed met jouw pietjequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:40 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Van die vieze schimmelhokken zeker.
Daar heb ik er al een van dus I'm good.
Ook niet aardig om dat over je partner te zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:40 schreef herverwijderd het volgende:
Van die vieze schimmelhokken zeker.
Daar heb ik er al een van dus I'm good.
Denk dat ik eerder een aannemer nodig heb, maar okee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan moet je een zalfje halen bij de apotheek. Het komt vast wel weer goed met jouw pietje
Laat mij ook eens de klootzak spelen jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:35 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ook niet aardig om dat over je partner te zeggen![]()
Nee, hier zeggen we: een rosse voor op te crossequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier in West Vlaanderen zeggen we wel eens:
Rost goed, poept goed!
Vrij vertaald:
Roodharig materiaal, neukt lekker.
Zeggen ze dat in de limburg ook soms @:lenny77
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |