quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:36 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik ben van mening dat meneer Van Der Sloot een gedwongen verklaring heeft afgelegd en eigenlijk onschuldig is.
Vandaar ook dat die ie al jaren geleden spijt heeft betuigdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2022 14:59:58 ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:59 schreef Dries4Ever het volgende:
kijk die puppie oogjes dan
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puppie oogjes
![]()
Bah
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nou niet echt, Joran reageert tenminste op ieder bericht van mij. Sommige 'vrienden' die dichterbij wonen lezen mij bericht niet of laten mij op 2 blauwe vinkies staan als ik vraag hoe het gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:03 schreef Dehelerambam het volgende:
Heb je niet meer aan vrienden die niet in een gevangenis ver weg zitten?
Misschien ook handig om even kort te beschrijven wat er dan zoal heeft plaatsgevonden waardoor jij van mening bent dat er geen sprake is van een eerlijk proces. Hier kunnen we niet zoveel mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:36 schreef Stillemeneer het volgende:
Ik ben van mening dat meneer Van Der Sloot een gedwongen verklaring heeft afgelegd en eigenlijk onschuldig is. Als je de zaak van een ander perspectief bekijkt en dieper graaft kom je er achter dat er toch gaten in het verhaal zitten en de aanklager geen sterke zaak heeft.
En denk maar niet dat zoiets niet bij jou of mij kan gebeuren, als er een zondebok nodig is en jij bent gekozen dan kan je het wel schudden.
Checkquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Misschien kan TS hetzelfde doen voor Jos Brech.
En Gökmen Tquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Misschien kan TS hetzelfde doen voor Jos Brech.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |