Hij zit in je kutquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ben op vakantie naar mijn ouders en ik had dat kreng ergens onderin een tas gestopt, maar ik heb al grondig gezocht en kan niet vinden.
Hou je bek man, latente gek met je pedo topic. Ga janken dat kinderen een zwembroekje aan moeten halve tamme vieze gore tering gek.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:41 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Hij zit in je kut
Je moet hem eerst aanzetten, amateur hoer
Gadverdamme wat zou je moeder wel niet zeggen als ze wist dat je zo over vrouwen zou pratenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:41 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Hij zit in je kut
Je moet hem eerst aanzetten, amateur hoer
niet wetenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hou je bek man, latente gek met je pedo topic. Ga janken dat kinderen een zwembroekje aan moeten halve tamme vieze gore tering gek.
Mijn ventjequote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hou je bek man, latente gek met je pedo topic. Ga janken dat kinderen een zwembroekje aan moeten halve tamme vieze gore tering gek.
nog steeds vies mad zijn dat je uit die discordgroep bent geflikkertquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wist je moeder maar waar die comdoombak hong op die gore plee in 1985/1986.
Je bedoelt die kalende kneuzenbende vol problemen thuis? Niet echt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:46 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
nog steeds vies mad zijn dat je uit die discordgroep bent geflikkert
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik kom ernaast zittenquote:
Neem je die toch mee ipv zo'n standalone triller in je kutquote:
Ben 8cm stijfquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Neem je die toch mee ipv zo'n standalone triller in je kut
Ben eerder Jekyll and Hide ipv Bonny en Clyde.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Sfancta en TS, de bonny en clyde van KLB. Alleen apart dat het dezelfde persoon is.
.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ben eerder Jekyll and Hide ipv Bonny en Clyde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |