abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:33:36 #176
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205459767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:28 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Uh nee, wij zien hier allemaal gewoon kansloze social media baggeraars. Die dag in dag uit bezig zijn met wat er allemaal wel niet mis is in de wereld. Vreselijk nutteloze bezigheid.

Normale mensen laten de hond uit, halen een netje sinasappels bij de supermarkt en go about their day. Die maken zich niet druk om wat een studentenvereniging doet in Amsterdam.
Ja ah joh, enkel maar opruiing om aan te randen en erger, wat boeit dat nou?
En de vrouwen die daar direct omheen zijn en bij die misbaksels moeten werken die er wat van zeggen, zeikwijven zijn het, door het woke gebeuren verpest. Kunnen niet eens tegen een vijandige omgeving waarin ze aangerand gaan worden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:34:08 #177
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205459768
Corpora staan wel bekend om dit soort gedrag. Al zijn er vast ook voordelen qua netwerk etc. Ik denk dat ook de vrouwen die lid worden die afweging vantevoren maken.

Dat maakt het natuurlijk niet acceptabel, maar wel heel complex. De vrouwen die lid zijn houden dit soort gedrag ook deels in stand, en vertonen zelf ook vaak ongewenst gedrag. Nu lijkt er binnen dit corps iig een groep vrouwen die dit specifieke wangedrag wil aanpakken, ik ben benieuwd wat ervan komt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:35:29 #178
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_205459775
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ja ah joh, enkel maar opruiing om aan te randen en erger, wat boeit dat nou?
En de vrouwen die daar direct omheen zijn en bij die misbaksels moeten werken die er wat van zeggen, zeikwijven zijn het, door het woke gebeuren verpest. Kunnen niet eens tegen een vijandige omgeving waarin ze aangerand gaan worden.
Geprikkeld? :')
Ik zeg alleen dat normale mensen about their day gaan en alleen online veel kanslozen bezig zijn met wat er allemaal wel niet mis is in de wereld, dag in dag uit. Je voelt je blijkbaar aangesproken.
pi_205459794
Wat een triestigheid in 1 nieuwsbericht:

1 Studentencorps :')
2 Mannen en vrouwen in gescheiden ruimtes :')
3 Humor dat voor de rest van Nederland in de 6de groep basisschool al niet meer grappig is :')

Echte aanwinsten die studentenverenigingen zeg :')
pi_205459799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:32 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Troep plaatsen was de bedoeling van je post? Goed idee man, moet je vaker doen!
Nee, eerder een ironisch bedoelde post om te laten zien dat er een heleboel in dit topic al verzonken zijn in hun eigen stigma’s en (waan)beelden (het is wellicht niet aan mij om te bepalen wat een waanbeeld is) van hoe hun ideale maatschappij eruit ziet en wat wel en niet kan. Ondertussen al zeven pagina’s waarin iedereen maar om elkaar heen blijft posten.

Het enige wat het grootste gedeelte (en niet alleen op een forum) nog maar kan is moddergooien als de ander een andere mening heeft.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:41:06 #181
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205459809
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Geprikkeld? :')
Ik zeg alleen dat normale mensen about their day gaan en alleen online veel kanslozen bezig zijn met wat er allemaal wel niet mis is in de wereld, dag in dag uit.
Ja, geprikkeld idd. En vind het echt schokkend dat er zo over gedaan wordt.

Als iets echt niet ok is zou het zo moeten zijn dat je je schouders er niet over ophaalt. Dit valt niet mee, dit is niet ok. Dit verdiend in de aandacht te staan en maatschappelijk gecorrigeerd te worden.

De volgende keer is het jouw vriendin, of zusje die leuk een drankje mag gaan brengen aan zo’n gast binnen zo’n groep. Die gewoon haar werk moet doen en aangerand wordt. Is het jouw vriendin of zusje die je opbelt om haar op te halen omdat in de ruimte ernaast mannen zo doen en ze bang is voor het moment dat die mannen uit die ruimte komen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:42:13 #182
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_205459819
En alle vrouwen hebben hun lidmaatschap opgezegd en het corps laten weten dat ze de tering kunnen krijgen met hun seksistische praatjes.


...

Toch? :')
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:44:00 #183
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205459835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:42 schreef detaris het volgende:
En alle vrouwen hebben hun lidmaatschap opgezegd en het corps laten weten dat ze de tering kunnen krijgen met hun seksistische praatjes.


...

Toch? :')
Waarom?
Waarom moeten zij maar weer wijken?

Ze hebben hun eigen corps, zij deden niet zo.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:44:01 #184
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_205459836
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ja, geprikkeld idd. En vind het echt schokkend dat er zo over gedaan wordt.

Als iets echt niet ok is zou het zo moeten zijn dat je je schouders er niet over ophaalt. Dit valt niet mee, dit is niet ok. Dit verdiend in de aandacht te staan en maatschappelijk gecorrigeerd te worden.

De volgende keer is het jouw vriendin, of zusje die leuk een drankje mag gaan brengen aan zo’n gast binnen zo’n groep. Die gewoon haar werk moet doen en aangerand wordt. Is het jouw vriendin of zusje die je opbelt om haar op te halen omdat in de ruimte ernaast mannen zo doen en ze bang is voor het moment dat die mannen uit die ruimte komen.
Jeetje, als ik me druk moet maken over alles wat er wel niet klopt in de maatschappij dan wordt het wel een heel zwaar leven :') zou je ook eens moeten proberen.

Eerlijk? Het zou mij aan mijn reet roesten wat het corps in Amsterdam doet.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:44:49 #185
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205459846
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:39 schreef XSbig het volgende:

[..]
Nee, eerder een ironisch bedoelde post om te laten zien dat er een heleboel in dit topic al verzonken zijn in hun eigen stigma’s en (waan)beelden (het is wellicht niet aan mij om te bepalen wat een waanbeeld is) van hoe hun ideale maatschappij eruit ziet en wat wel en niet kan. Ondertussen al zeven pagina’s waarin iedereen maar om elkaar heen blijft posten.

Het enige wat het grootste gedeelte (en niet alleen op een forum) nog maar kan is moddergooien als de ander een andere mening heeft.
Er is niets ironisch aan domme, zelfverzonnen generalisaties neerpennen zodat je het niet over het onderwerp hoeft te hebben. Het toont vooral een treurig gebrek aan inhoud.
pi_205459851
vanaf een afstandje lijken al die leden wellicht een grote vrouwenhatende brallende homogene groep, maar ook onder corpsleden zijn er veel verschillen.

er zijn inderdaad compleet dichtgetikte brallerige idioten (zowel man als vrouw) die zichzelf echt helemaal geweldig vinden vanwege hun lidmaatschap en om de minuut 'vo, kut en hoer schreeuwen en er zijn relaxte leden die zich inzetten voor de maatschappij en een nuchtere kijk hebben op het leven omdat ze weten dat de wereld groter is dan hun toko en huis.

die verenigingen gaan niet verdwijnen, misschien lastig om snappen als je die wereld niet begrijpt, maar het gaat simpelweg niet gebeuren.

dit soort excessen hard aanpakken, al zal het zelfreinigende vermogen van diverse verenigingen nog wel moeten groeien. gaat overigens al wel beter dan decennia geleden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205459860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:42 schreef detaris het volgende:
En alle vrouwen hebben hun lidmaatschap opgezegd en het corps laten weten dat ze de tering kunnen krijgen met hun seksistische praatjes.

...

Toch? :')
zodat het weer een compleet mannenbolwerk wordt (wat het in Utrecht en Rotterdam overigens nog steeds is) en er sowieso niets gaat veranderen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_205459863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:38 schreef Shotty het volgende:
Wat een triestigheid in 1 nieuwsbericht:

1 Studentencorps :')
2 Mannen en vrouwen in gescheiden ruimtes :')
3 Humor dat voor de rest van Nederland in de 6de groep basisschool al niet meer grappig is :')

Echte aanwinsten die studentenverenigingen zeg :')
Het verbaast mij vooral dat die "kerels" met hun moraalvingertje naar vrouwen wijzen wat zij wel/niet mogen doen en zelf verre van het goede voorbeeld zijn. :') Dan ben je gewoon triest.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205459865
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:44 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Er is niets ironisch aan domme, zelfverzonnen generalisaties neerpennen zodat je het niet over het onderwerp hoeft te hebben. Het toont vooral een treurig gebrek aan inhoud.
En ondertussen is dit de derde post achter elkaar waarin je persoonlijk wordt en met modder gooit.

Ajuus.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 26 juli 2022 @ 09:47:30 #190
319979 Fok-it
All is well
pi_205459869
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:44 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Jeetje, als ik me druk moet maken over alles wat er wel niet klopt in de maatschappij dan wordt het wel een heel zwaar leven :') zou je ook eens moeten proberen.

Eerlijk? Het zou mij aan mijn reet roesten wat het corps in Amsterdam doet.
Maar gillen wat hij doet als het over migratie, Rusland etc etc gaat. Wel fijn hoor inderdaad. Dat je zoveel afstand neemt van het nieuws.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205459879
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:45 schreef Nielsch het volgende:
vanaf een afstandje lijken al die leden wellicht een grote vrouwenhatende brallende homogene groep, maar ook onder corpsleden zijn er veel verschillen.

er zijn inderdaad compleet dichtgetikte brallerige idioten (zowel man als vrouw) die zichzelf echt helemaal geweldig vinden vanwege hun lidmaatschap en om de minuut 'vo, kut en hoer schreeuwen en er zijn relaxte leden die zich inzetten voor de maatschappij en een nuchtere kijk hebben op het leven omdat ze weten dat de wereld groter is dan hun toko en huis.

die verenigingen gaan niet verdwijnen, misschien lastig om snappen als je die wereld niet begrijpt, maar het gaat simpelweg niet gebeuren.

dit soort excessen hard aanpakken, al zal het zelfreinigende vermogen van diverse verenigingen nog wel moeten groeien. gaat overigens al wel beter dan decennia geleden.
Dit moment lijkt me een stevig handvat om een aantal (bestuurs)leden te royeren.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:49:18 #192
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205459882
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:44 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Jeetje, als ik me druk moet maken over alles wat er wel niet klopt in de maatschappij dan wordt het wel een heel zwaar leven :') zou je ook eens moeten proberen.

Eerlijk? Het zou mij aan mijn reet roesten wat het corps in Amsterdam doet.
Omdat het een maatschappelijk probleem is.
Weet je wel hoe vaak aanranding voorkomt? Het is niet dat anderen daar niet mee te maken hebben, dit zo op zichzelf staat. Het is een extreem vb, maar ben je je er bewust van dat vele vrouwen het niet eens als aanranding zien als ze fysiek lastig gevallen worden tijdens bv het uitgaan? En dan heb ik het niet over kijken of een mislukte versier poging.

Een meute die aanranding en erger predikt, een zaal vol die lekker mee scandeerd. Het is ronduit eng te noemen. Alle vrouwen die het meegekregen hebben waren niet meer op hun gemak. Maar boeit niet?

Deze heren lopen wel los in de wereld hè? Ook als je er niet bij was kan je ze tegen komen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:50:07 #193
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_205459884
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maar gillen wat hij doet als het over migratie, Rusland etc etc gaat. Wel fijn hoor inderdaad. Dat je zoveel afstand neemt van het nieuws.
Ik heb wel last van overbevolking inderdaad en dat Rusland genocide pleegt in Oekraine vind ik wel wat van inderdaad. Dat corpsballen van 18 jaar vrouwen sperma emmers vinden, boeit me weinig.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:50:11 #194
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205459885
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:47 schreef XSbig het volgende:

[..]
En ondertussen is dit de derde post achter elkaar waarin je persoonlijk wordt en met modder gooit.

Ajuus.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:23 schreef XSbig het volgende:
Dit topic is wel weer een perfecte afspiegeling van de maatschappij.

Het ‘intellectuele’ deel laat zich weer eens van zijn ‘beste’ kant zien,
Moddergooien
quote:
de helft van de middenklasse schreeuwt moord en brand (is dit nog wel woke?)
Ik denk moddergooien maar ik weet het niet zeker want het slaat sowieso nergens op wat hier staat.
quote:
de andere helft vind dat de rest gewoon niet zo moet zeiken. En de lagere klasse is zoals gewoonlijk weer onderbetaald aan het werk.
Irrelevant.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:39 schreef XSbig het volgende:

Nee, eerder een ironisch bedoelde post om te laten zien dat er een heleboel in dit topic al verzonken zijn in hun eigen stigma’s en (waan)beelden
Moddergooien.
quote:
van hoe hun ideale maatschappij eruit ziet en wat wel en niet kan. Ondertussen al zeven pagina’s waarin iedereen maar om elkaar heen blijft posten.
Moddergooien.
quote:
Het enige wat het grootste gedeelte (en niet alleen op een forum) nog maar kan is moddergooien als de ander een andere mening heeft.
Moddergooien.

Goed bezig hoor. Alleen maar mensen aanvallen en moddergooien richting degenen die over het onderwerp posten en tegelijkertijd zelf niets inhoudelijks bij willen dragen!
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:50:41 #195
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205459889
I came buckets full.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 26 juli 2022 @ 09:52:24 #196
319979 Fok-it
All is well
pi_205459903
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik heb wel last van overbevolking inderdaad en dat Rusland genocide pleegt in Oekraine vind ik wel wat van inderdaad. Dat corpsballen van 18 jaar vrouwen sperma emmers vinden, boeit me weinig.
Het hoge incelgehalte in deze maatschappij zorgt wel voor meer problemen dan alleen onsmakelijke opmerkingen dus dat zou iedereen wat moeten boeien
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:52:25 #197
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_205459905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Omdat het een maatschappelijk probleem is.
Weet je wel hoe vaak aanranding voorkomt? Het is niet dat anderen daar niet mee te maken hebben, dit zo op zichzelf staat. Het is een extreem vb, maar ben je je er bewust van dat vele vrouwen het niet eens als aanranding zien als ze fysiek lastig gevallen worden tijdens bv het uitgaan? En dan heb ik het niet over kijken of een mislukte versier poging.

Een meute die aanranding en erger predikt, een zaal vol die lekker mee scandeerd. Het is ronduit eng te noemen. Alle vrouwen die het meegekregen hebben waren niet meer op hun gemak. Maar boeit niet?

Deze heren lopen wel los in de wereld hè? Ook als je er niet bij was kan je ze tegen komen.
Mag jij vinden :) succes ermee.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:53:17 #198
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_205459910
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Het hoge incelgehalte in deze maatschappij zorgt wel voor meer problemen dan alleen onsmakelijke opmerkingen dus dat zou iedereen wat moeten boeien
Wat staat hier? :') incels zijn de as van het kwaad ofzo iets? :')
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:54:16 #199
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205459916
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:45 schreef Nielsch het volgende:
vanaf een afstandje lijken al die leden wellicht een grote vrouwenhatende brallende homogene groep, maar ook onder corpsleden zijn er veel verschillen.

er zijn inderdaad compleet dichtgetikte brallerige idioten (zowel man als vrouw) die zichzelf echt helemaal geweldig vinden vanwege hun lidmaatschap en om de minuut 'vo, kut en hoer schreeuwen en er zijn relaxte leden die zich inzetten voor de maatschappij en een nuchtere kijk hebben op het leven omdat ze weten dat de wereld groter is dan hun toko en huis.

die verenigingen gaan niet verdwijnen, misschien lastig om snappen als je die wereld niet begrijpt, maar het gaat simpelweg niet gebeuren.

dit soort excessen hard aanpakken, al zal het zelfreinigende vermogen van diverse verenigingen nog wel moeten groeien. gaat overigens al wel beter dan decennia geleden.
Niemand zegt al die mannen. Maar wel dat er onder die groep mannen zullen zitten die te ver zullen gaan en dat er en sfeer is die maakt dat de wel normale mannen zwijgend wegkijken. Dat geen flikker doen aan de idioten onder die leden in de hand wordt gewerkt.
De mannen die het niet ok vinden ook op weerstand stuiten. Zelfs ook op hun tellen moeten passen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 26 juli 2022 @ 09:55:22 #200
319979 Fok-it
All is well
pi_205459926
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:53 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Wat staat hier? :') incels zijn de as van het kwaad ofzo iets? :')
Volgens mij niet wat ik zeg, maar natuurlijk trek je het uit zijn verband
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')