abonnement Unibet Coolblue
pi_205595917
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gönül | Heartsong - [Turkije] 2022 12 1:35 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat, Romantisch
Een rondzwervende muzikant brengt een serenade op een bruiloft die al gauw uit de hand loopt. Hij valt voor de bruid en moet haar beschermen tegen haar familie.

Indian Matchmaking - [VS] S02 2020 AL - Netflix Original | Reality
Matchmaker Sima Taparia helpt klanten in de VS en India bij hun gearrangeerde huwelijken en biedt een kijkje achter de schermen van dit gebruik in de moderne tijd.

Instant Dream Home - [VS] S01 2022 AL - Netflix Original | Lifestyle
Een team van snelle verbouwers neemt grote risico's en maakt nauwgezette plannen om gezinswoningen in slechts 12 uur volledig te transformeren.

Iron Chef Brasil - [Brazilië] S01 2022 AL - Netflix Original | Reality
In deze competitie gepresenteerd door Fernanda Souza en Andressa Cabral strijden culinaire talenten met de beste chef-koks van Brazilië om de titel van Iron Legend.

Locke & Key - [VS] S03 2021 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Fantasy
Drie kinderen verhuizen na de moord op hun vader met hun moeder naar het landhuis van zijn familie. Ze vinden magische sleutels die naar krachten – en geheimen – leiden.

Los Ladrones: La verdadera historia del robo del siglo | Bank Robbers: The Last Great Heist - [Argentinië] 2022 12 1:50 uur - Netflix Original | Documentaire
In openhartige interviews vertellen de daders van de beruchtste bankoverval van Argentinië hoe en waarom ze deze radicale operatie in 2006 hebben uitgevoerd.

Office Invasion - [Zuid-Afrika] 2022 16 1:52 uur | Comedy, Sci-Fi
Drie beste vrienden proberen samen hun waardevolle mijnbouwbedrijf te verdedigen tegen monsterlijke buitenaardse wezens die de boel kort en klein willen slaan.

School Tales The Series - [Thailand] S01 2022 16 - Netflix Original | Horror, Mystery
In deze serie met griezelverhalen, geregisseerd door bekende Thaise horrorregisseurs, dwalen onvoorstelbare gruwelen door de gangen van een middelbare school.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 09:14:01 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205596454
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 20:59 schreef mascara-klodder het volgende:

Nu bezig met Trainwreck: Woodstock '99
Die 2 gasten :') Net alsof ik naar Beavis and Butthead zit te kijken :')
Haha, ik had meteen dezelfde associatie! My lord, want een jaren 90 crackheads :D

quote:
Weet verder eigenlijk niks van dat festival maar daar moeten wel wat dingen gruwelijk misgaan :X
... en dat ging 't.

Die organisatoren hadden echt een plaat voor z'n kop.
Zowel de commerciele (er ging niks mis!) als de originele (peace and love!).

En dan van die jaren 90 white agressive fratboys a la MTV. Poh.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 09:15:19 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205596465
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Yep. Drie afleveringen met open mond. Ik werd er gewoon helemaal nerveus van bij deel 3. De mob mentality, het beestachtige, de vuren, het vernielen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die opmerking over "in een de gemiddelde stad" kwam er echt een hele harde harop WTF uit mijn mond. :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 09:17:45 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205596476
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:27 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Iemand The Sandman gekeken? Een mening?
Halverwege. Mooi!
Niet kijken als je niet tegen "woke" kan, ik waarschuw maar vast ;) Dan ga je je waarschijnlijk irirteren.
Ik niet, heerlijk O+

(men valt er als "fans" de schrijvers op aan, terwijl het origineel al "woke" was en Neil Gaiman himself er achter hemelaal achter staat _O- )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205597405
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 09:17 schreef Ang3l het volgende:
Halverwege. Mooi!
Niet kijken als je niet tegen "woke" kan, ik waarschuw maar vast ;) Dan ga je je waarschijnlijk irirteren.
Ik niet, heerlijk O+

(men valt er als "fans" de schrijvers op aan, terwijl het origineel al "woke" was en Neil Gaiman himself er achter hemelaal achter staat _O- )
Goh, "Lucifer in de comic was genderloos, in de serie ook, dus who cares dat ut een vrouw is in de serie" aldus Gaiman haha. Net die afl gehad en was genot....
Maarja voor sommigen is het hip om alles "woke" te noemen als soort van zeikwoordje haha. Zijn genoeg fans (zoals ik) die ut allemaal geen drol uitmaakt. Tis al mooi dat het uberhaupt goed verfilmd is!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 10 augustus 2022 @ 11:33:30 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_205597849
Vannacht genoten van de Woodstock documentaire.
Al mocht het haten op de 90”s cultuur wel iets minder.
Vond toffe documentaire.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_205600828
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 22:03 schreef MaJo het volgende:
Gezocht: mannenserie voor mijn man voor als ik een avond geen zin heb om te Netflixen dus het moet iets zijn dat mij absoluut niet trekt. Iets met superhelden ofzo. Al ben ik best wel breed geïnteresseerd voor een vrouw dus het is best lastig. Bijna alle series waar hij alleen aan begint kijk ik uiteindelijk mee :') series die hij echt alleen heeft gekeken zijn The Witcher, Donovan en Boardwalk Empire. Iemand een gouden tip?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, The Witcher _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205600834
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 09:15 schreef Ang3l het volgende:

Bij die opmerking over "in een de gemiddelde stad" kwam er echt een hele harde harop WTF uit mijn mond. :o
Ik wist niet wat ik hoorde :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 augustus 2022 @ 17:11:05 #109
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205600986
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 22:03 schreef MaJo het volgende:
Gezocht: mannenserie voor mijn man voor als ik een avond geen zin heb om te Netflixen dus het moet iets zijn dat mij absoluut niet trekt. Iets met superhelden ofzo. Al ben ik best wel breed geïnteresseerd voor een vrouw dus het is best lastig. Bijna alle series waar hij alleen aan begint kijk ik uiteindelijk mee :') series die hij echt alleen heeft gekeken zijn The Witcher, Donovan en Boardwalk Empire. Iemand een gouden tip?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Boys, maar da's amazon :D
Loeihard, en superhelden. Niks voor jou :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205601252
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, The Witcher _O-
Misschien kan hij zelf kiezen?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_205601464
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 22:03 schreef MaJo het volgende:
Gezocht: mannenserie voor mijn man voor als ik een avond geen zin heb om te Netflixen dus het moet iets zijn dat mij absoluut niet trekt. Iets met superhelden ofzo. Al ben ik best wel breed geïnteresseerd voor een vrouw dus het is best lastig. Bijna alle series waar hij alleen aan begint kijk ik uiteindelijk mee :') series die hij echt alleen heeft gekeken zijn The Witcher, Donovan en Boardwalk Empire. Iemand een gouden tip?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raad iedereen altijd Cobra Kai aan, standaard. Ragnarok vond ik ook heel vermakelijk, het gaat over de strijd tussen reuzen en trollen maar dan in een modern jasje. Narcos is ook een hele goede serie...
  woensdag 10 augustus 2022 @ 19:02:29 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205601654
Trainwreck Woodstock99 met stijgende verbazing en verbijstering aan het kijken. Nu halverwege de laatste aflevering.
Echt, sommige zaken zijn haast niet te geloven. Zoveel onkunde en onverschilligheid. 8)7
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205602047
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 19:02 schreef golfer het volgende:
Trainwreck Woodstock99 met stijgende verbazing en verbijstering aan het kijken. Nu halverwege de laatste aflevering.
Echt, sommige zaken zijn haast niet te geloven. Zoveel onkunde en onverschilligheid. 8)7
Zou zeggen: lees even terug ook ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 10 augustus 2022 @ 20:19:39 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205602289
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 19:47 schreef mascara-klodder het volgende:

Zou zeggen: lees even terug ook ;)
Had ik al gedaan. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 10 augustus 2022 @ 23:27:33 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205604263
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 22:11 schreef Aether het volgende:

[..]
Da's wel weinig info. The Gray Man, maar dat is een film.
Moet het een uitgebreid verhaal hebben, actie, comedy, horror, wel/geen tienerserie, alleen Engels?

• Actiethrillers: https://www.netflix.com/browse/genre/43048
• Superhelden: https://www.netflix.com/browse/genre/10118

Het is ook weinig info, ook omdat we beiden best breed geïnteresseerd zijn. Zo hou ik eigenlijk niet van superhelden maar vind ik Umbrella Academy ook leuk (tenminste vond, ik ben afgehaakt). Dus actie is goed, beetje horror mag ook wel (bedenk net dat hij ook American Horror Story alleen heeft gekeken), geen tienerserie, alle talen zijn prima.

quote:
19s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik kijk nu Titans en dat is wel tof. Gaat over de sidekicks van Batman.

The Witcher is een aanrader. Castlevania als hij anime wat vindt. The 100, Brooklyn 99, maar die twee zijn ook voor jou leuk.
Titans klinkt perfect, dat trekt me totaal niet _O- The Witcher heeft hij al gezien. Anime is hij niet van en Brooklyn 99 kijken we inderdaad graag samen :Y The 100 ga ik eens aan hem doorgeven :)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, The Witcher _O-
Die heeft hij dus al gezien :P

quote:
9s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 17:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Misschien kan hij zelf kiezen?
Ik zal hem de aanbevelingen doorgeven :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 18:35 schreef BufordTJustice het volgende:

[..]
Ik raad iedereen altijd Cobra Kai aan, standaard. Ragnarok vond ik ook heel vermakelijk, het gaat over de strijd tussen reuzen en trollen maar dan in een modern jasje. Narcos is ook een hele goede serie...
Oh ja, Cobra Kai heeft hij inderdaad ook (alleen) gekeken :Y Narcos keken we samen maar ik kan niet meer zo goed tegen geweld dus dat mag hij wat mij betreft zelf verder kijken. Ragnarok zal ik doorgeven ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 11 augustus 2022 @ 02:05:22 #116
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_205604745
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 09:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Halverwege. Mooi!
Niet kijken als je niet tegen "woke" kan, ik waarschuw maar vast ;) Dan ga je je waarschijnlijk irirteren.
Ik niet, heerlijk O+

(men valt er als "fans" de schrijvers op aan, terwijl het origineel al "woke" was en Neil Gaiman himself er achter hemelaal achter staat _O- )
Heb ik achtergrondinfo nodig voor die film? Heb Lucifer nooit gezien bijvoorbeeld, of andere adaptaties wat dat betreft.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 11 augustus 2022 @ 02:10:27 #117
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_205604751
Net Portrait de la jeune fille en feu gekeken. Een van die pareltjes die ik zonder Netflix waarschijnlijk nooit zou zien.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_205604899
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DOTA: Dragon's Blood - [VS] S03 2022 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een getroubleerde, maar dappere Drakenridder moet zijn drakenkracht gebruiken om een dodelijke demon te stoppen in dit epische fantasyverhaal gebaseerd op de onlinegame.

Resident Evil: Welcome to Raccoon City - [Canada/Duitsland] 2021 16 1:47 uur | Horror, Sci-Fi
In 1998 proberen de inwoners van Raccoon City een nacht van verschrikkingen te overleven terwijl een farmaceutisch bedrijf zich haast om belastend bewijsmateriaal op te ruimen.

Spider-Man: No Way Home - [VS] 2021 12 2:28 uur | Actie, Familiefilm, Sci-Fi
Als Peter Parkers dierbaren gevaar lopen, vraagt hij Doctor Strange om zijn geheim te herstellen. Daarmee veroorzaakt hij per ongeluk een ramp van epische proporties.

Vaashi (Malayalam) - [India] 2022 12 2:03 uur | Drama, Rechtbank
Twee ambitieuze advocaten komen in een belangrijke zaak tegenover elkaar te staan en worstelen ook buiten de rechtszaal met hun eigen dilemma's.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 11 augustus 2022 @ 07:57:07 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205605041
Jaaaa Spiderman @DKUp
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 11 augustus 2022 @ 09:12:17 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205605453
quote:
6s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 02:05 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Heb ik achtergrondinfo nodig voor die film? Heb Lucifer nooit gezien bijvoorbeeld, of andere adaptaties wat dat betreft.
Het is een serie.
Ik mis alle referenties naar de serie Lucifer ook (want die vond ik niet leuk en ben gestopt), maar t is prima te kijken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator donderdag 11 augustus 2022 @ 09:51:50 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_205605784
Ik ben de serie van Resident Evil er doorheen aan het jagen. Goede serie, spannender dan the Walking Dead iig.
De animated serie is ook prima te doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 11 augustus 2022 @ 10:18:46 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_205605990
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 09:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben de serie van Resident Evil er doorheen aan het jagen. Goede serie, spannender dan the Walking Dead iig.
De animated serie is ook prima te doen.
Welke? Er zijn er meerdere namelijk.

Ik vond de meest recente met die twee zusjes niet zo heel spannend eigenlijk. Dan kijk ik liever Walking Dead, zelfs World Beyond :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator donderdag 11 augustus 2022 @ 10:40:10 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_205606139
quote:
19s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Welke? Er zijn er meerdere namelijk.

Ik vond de meest recente met die twee zusjes niet zo heel spannend eigenlijk. Dan kijk ik liever Walking Dead, zelfs World Beyond :D
Die met de twee zusjes inderdaad. Vind het ook wel goed gedaan met 'vroeger' en 'nu'. Kijkt lekker weg, zit ook best vaart in. De geanimeerde is wel goed voor even tussendoor, zijn maar 4 afleveringen van ca. 20 minuten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205606141
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 10:40 schreef Karina het volgende:

[..]
Die met de twee zusjes inderdaad. Vind het ook wel goed gedaan met 'vroeger' en 'nu'. Kijkt lekker weg, zit ook best vaart in. De geanimeerde is wel goed voor even tussendoor, zijn maar 4 afleveringen van ca. 20 minuten.
Dan ben je zo ongeveer de enige die het goed vond :D Was vrij veel backlash en er komt ook geen nieuw seizoen.

Toch fijn voor de makers dat er ook nog mensen zijn die het wel tof vonden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator donderdag 11 augustus 2022 @ 10:42:41 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_205606149
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 10:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dan ben je zo ongeveer de enige die het goed vond :D Was vrij veel backlash en er komt ook geen nieuw seizoen.

Toch fijn voor de makers dat er ook nog mensen zijn die het wel tof vonden.
Lol ja ik zag de kritieken inderdaad. Maar dat houd me nooit tegen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')