Ik vind het wel van weinig respect getuigen naar andere luxeknechten. Hoe vaak heeft Laporte niet de punten weggekaapt bij tussensprints of Wout gebracht. Of zeepkist die ook beukt op kop en alleen maar Vingegaard, Pogacar en Thomas overhoudt. Op ene dag dat mutant McNulty opstond na.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Sporza zegt fuck Christophe LaPorte en Sepp Kuss
En Roglic. Die ook heel belangrijk was voor Vingegaard.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Sporza zegt fuck Christophe LaPorte en Sepp Kuss
Ik vind het vlaggetje irrelevant. Het was een van de mooiste tours van de afgelopen 20-25 jaar, en de beste heeft gewonnen. Dat vind ik een stuk belangrijker dan het vlaggetje van de ploeg en/of renners.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn jullie (als Nederlanders) nu echt heel blij met Jumbo als winnaar deze tour? Of zien jullie dat toch vooral als een leuke NOS-poging om er nog wat van te maken?
Gun het Vingegaard van harte hoor, sympathiek gozer, maar vindt het idee dat een 'Nederlandse' ploeg gewonnen zou hebben nogal een lege huls als er geen enkele Nederlandse renner de eindstreep heeft gehaald.
Dat kan natuurlijk ook nog maar er zitten op Fok toch ook zeker een aantal grote chauvinisten.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het vlaggetje irrelevant. Het was een van de mooiste tours van de afgelopen 20-25 jaar, en de beste heeft gewonnen. Dat vind ik een stuk belangrijker dan het vlaggetje van de ploeg en/of renners.
Dit had ik toch van jou nooit verwacht!quote:Op maandag 25 juli 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn jullie (als Nederlanders) nu echt heel blij met Jumbo als winnaar deze tour? Of zien jullie dat toch vooral als een leuke NOS-poging om er nog wat van te maken?
Gun het Vingegaard van harte hoor, sympathiek gozer, maar vindt het idee dat een 'Nederlandse' ploeg gewonnen zou hebben nogal een lege huls als er geen enkele Nederlandse renner de eindstreep heeft gehaald.
Marc Ghyselinck heeft niet geheel ongelijk natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat durven ze bij Sporza niet uit te spreken! Maar als je andere media leest, zie je dat Roglic sowieso belangrijk was voor Vingegaard buiten de koers, maar in deze Tour half dood er ook nog alles doet om het tactisch voordeel uit te buiten. Dan hoor je hem sowieso te noemen jaquote:Op maandag 25 juli 2022 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Roglic. Die ook heel belangrijk was voor Vingegaard.
@Momo zegt fuck Primoz Roglicquote:Op maandag 25 juli 2022 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Roglic. Die ook heel belangrijk was voor Vingegaard.
Niet? En wat is jouw mening hierover? En van @hhh38?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit had ik toch van jou nooit verwacht!
Dit gaan we niet doen.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:26 schreef Slobeend het volgende:
En van @:rellende_rotscholier ? @:koffieplanter ? @:mani89 ?
Wout is een halve Nederlander en uiteindelijk gun ik het de Jumbo-ploeg meer dan Abu Dhabi en INEOS.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gun het Vingegaard van harte hoor, sympathieke gozer, maar vindt het idee dat een 'Nederlandse' ploeg gewonnen zou hebben nogal een lege huls als er geen enkele Nederlandse renner de eindstreep heeft gehaald.
Hij zal hem wel even geknepen hebbenquote:
Ik vond dat er weinig memorabele momenten in deze tour zaten. Geen brute valpartijen die je je jaren later nog herinnert zoals toen met Beloki en Armstrong door de wei. Geen rare capriolen zoals een Froome die rennend verder gaat en daarna op een mini-fietsje omdat z'n fiets kapot is. geen botsingen met toeschouwers/auto's/motoren die een stempel op het koersverloop drukken, kontjes in het prikkeldraad. Geen absurde etappes zoals Landis die alles kapot rijdt of Rasmussen en die daarna niet meer mag starten van de ploeg. Een slapstick Rasmussen tijdrit. Dat soort extremen maken het voor mij een leuke tour, deze vond ik toch vrij saai.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het vlaggetje irrelevant. Het was een van de mooiste tours van de afgelopen 20-25 jaar, en de beste heeft gewonnen. Dat vind ik een stuk belangrijker dan het vlaggetje van de ploeg en/of renners.
Als je vooral van valpartijen houdt was er weinig aan inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2022 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vond dat er weinig memorabele momenten in deze tour zaten. Geen brute valpartijen die je je jaren later nog herinnert zoals toen met Beloki en Armstrong door de wei. Geen rare capriolen zoals een Froome die rennend verder gaat en daarna op een mini-fietsje omdat z'n fiets kapot is. geen botsingen met toeschouwers/auto's/motoren die een stempel op het koersverloop drukken, kontjes in het prikkeldraad. Geen absurde etappes zoals Landis die alles kapot rijdt of Rasmussen en die daarna niet meer mag starten van de ploeg. Een slapstick Rasmussen tijdrit. Dat soort extremen maken het voor mij een leuke tour, deze vond ik toch vrij saai.
Ik lees hier vrijwel momenten waarvan ik juist blij ben dat dit geen onderdeel was van deze Tour.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vond dat er weinig memorabele momenten in deze tour zaten. Geen brute valpartijen die je je jaren later nog herinnert zoals toen met Beloki en Armstrong door de wei. Geen rare capriolen zoals een Froome die rennend verder gaat en daarna op een mini-fietsje omdat z'n fiets kapot is. geen botsingen met toeschouwers/auto's/motoren die een stempel op het koersverloop drukken, kontjes in het prikkeldraad. Geen absurde etappes zoals Landis die alles kapot rijdt of Rasmussen en die daarna niet meer mag starten van de ploeg. Een slapstick Rasmussen tijdrit. Dat soort extremen maken het voor mij een leuke tour, deze vond ik toch vrij saai.
Dat kan, niet iedereen houdt van sensatie en spektakel.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik lees hier vrijwel momenten waarvan ik juist blij ben dat dit geen onderdeel was van deze Tour.
Dat doet mij denken aan die voetballer die zijn vrouw en vriendin bedankte.quote:
Slapstick etappe met JV gemist? Dat had totaal anders kunnen aflopen en waren ze nu het lachertje geweest.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |