quote:
Ik vind het wel van weinig respect getuigen naar andere luxeknechten. Hoe vaak heeft Laporte niet de punten weggekaapt bij tussensprints of Wout gebracht. Of zeepkist die ook beukt op kop en alleen maar Vingegaard, Pogacar en Thomas overhoudt. Op ene dag dat mutant McNulty opstond na.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Sporza zegt fuck Christophe LaPorte en Sepp Kuss
En Roglic. Die ook heel belangrijk was voor Vingegaard.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Sporza zegt fuck Christophe LaPorte en Sepp Kuss
Ik vind het vlaggetje irrelevant. Het was een van de mooiste tours van de afgelopen 20-25 jaar, en de beste heeft gewonnen. Dat vind ik een stuk belangrijker dan het vlaggetje van de ploeg en/of renners.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn jullie (als Nederlanders) nu echt heel blij met Jumbo als winnaar deze tour? Of zien jullie dat toch vooral als een leuke NOS-poging om er nog wat van te maken?
Gun het Vingegaard van harte hoor, sympathiek gozer, maar vindt het idee dat een 'Nederlandse' ploeg gewonnen zou hebben nogal een lege huls als er geen enkele Nederlandse renner de eindstreep heeft gehaald.
Dat kan natuurlijk ook nog maar er zitten op Fok toch ook zeker een aantal grote chauvinisten.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het vlaggetje irrelevant. Het was een van de mooiste tours van de afgelopen 20-25 jaar, en de beste heeft gewonnen. Dat vind ik een stuk belangrijker dan het vlaggetje van de ploeg en/of renners.
Dit had ik toch van jou nooit verwacht!quote:Op maandag 25 juli 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn jullie (als Nederlanders) nu echt heel blij met Jumbo als winnaar deze tour? Of zien jullie dat toch vooral als een leuke NOS-poging om er nog wat van te maken?
Gun het Vingegaard van harte hoor, sympathiek gozer, maar vindt het idee dat een 'Nederlandse' ploeg gewonnen zou hebben nogal een lege huls als er geen enkele Nederlandse renner de eindstreep heeft gehaald.
Marc Ghyselinck heeft niet geheel ongelijk natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat durven ze bij Sporza niet uit te spreken! Maar als je andere media leest, zie je dat Roglic sowieso belangrijk was voor Vingegaard buiten de koers, maar in deze Tour half dood er ook nog alles doet om het tactisch voordeel uit te buiten. Dan hoor je hem sowieso te noemen jaquote:Op maandag 25 juli 2022 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Roglic. Die ook heel belangrijk was voor Vingegaard.
@Momo zegt fuck Primoz Roglicquote:Op maandag 25 juli 2022 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Roglic. Die ook heel belangrijk was voor Vingegaard.
Niet? En wat is jouw mening hierover? En van @hhh38?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit had ik toch van jou nooit verwacht!
Dit gaan we niet doen.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:26 schreef Slobeend het volgende:
En van @:rellende_rotscholier ? @:koffieplanter ? @:mani89 ?
Wout is een halve Nederlander en uiteindelijk gun ik het de Jumbo-ploeg meer dan Abu Dhabi en INEOS.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gun het Vingegaard van harte hoor, sympathieke gozer, maar vindt het idee dat een 'Nederlandse' ploeg gewonnen zou hebben nogal een lege huls als er geen enkele Nederlandse renner de eindstreep heeft gehaald.
Hij zal hem wel even geknepen hebbenquote:
Ik vond dat er weinig memorabele momenten in deze tour zaten. Geen brute valpartijen die je je jaren later nog herinnert zoals toen met Beloki en Armstrong door de wei. Geen rare capriolen zoals een Froome die rennend verder gaat en daarna op een mini-fietsje omdat z'n fiets kapot is. geen botsingen met toeschouwers/auto's/motoren die een stempel op het koersverloop drukken, kontjes in het prikkeldraad. Geen absurde etappes zoals Landis die alles kapot rijdt of Rasmussen en die daarna niet meer mag starten van de ploeg. Een slapstick Rasmussen tijdrit. Dat soort extremen maken het voor mij een leuke tour, deze vond ik toch vrij saai.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het vlaggetje irrelevant. Het was een van de mooiste tours van de afgelopen 20-25 jaar, en de beste heeft gewonnen. Dat vind ik een stuk belangrijker dan het vlaggetje van de ploeg en/of renners.
Als je vooral van valpartijen houdt was er weinig aan inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2022 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vond dat er weinig memorabele momenten in deze tour zaten. Geen brute valpartijen die je je jaren later nog herinnert zoals toen met Beloki en Armstrong door de wei. Geen rare capriolen zoals een Froome die rennend verder gaat en daarna op een mini-fietsje omdat z'n fiets kapot is. geen botsingen met toeschouwers/auto's/motoren die een stempel op het koersverloop drukken, kontjes in het prikkeldraad. Geen absurde etappes zoals Landis die alles kapot rijdt of Rasmussen en die daarna niet meer mag starten van de ploeg. Een slapstick Rasmussen tijdrit. Dat soort extremen maken het voor mij een leuke tour, deze vond ik toch vrij saai.
Ik lees hier vrijwel momenten waarvan ik juist blij ben dat dit geen onderdeel was van deze Tour.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vond dat er weinig memorabele momenten in deze tour zaten. Geen brute valpartijen die je je jaren later nog herinnert zoals toen met Beloki en Armstrong door de wei. Geen rare capriolen zoals een Froome die rennend verder gaat en daarna op een mini-fietsje omdat z'n fiets kapot is. geen botsingen met toeschouwers/auto's/motoren die een stempel op het koersverloop drukken, kontjes in het prikkeldraad. Geen absurde etappes zoals Landis die alles kapot rijdt of Rasmussen en die daarna niet meer mag starten van de ploeg. Een slapstick Rasmussen tijdrit. Dat soort extremen maken het voor mij een leuke tour, deze vond ik toch vrij saai.
Dat kan, niet iedereen houdt van sensatie en spektakel.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik lees hier vrijwel momenten waarvan ik juist blij ben dat dit geen onderdeel was van deze Tour.
Dat doet mij denken aan die voetballer die zijn vrouw en vriendin bedankte.quote:
Slapstick etappe met JV gemist? Dat had totaal anders kunnen aflopen en waren ze nu het lachertje geweest.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ramptoeristquote:Op maandag 25 juli 2022 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent heb je echt een hekel aan wielrennen én aan mensen in het algemeen.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hebt Vingegaard op de fiets van Van Hooydonck gemist?quote:Op maandag 25 juli 2022 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juli 2022 18:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt Vingegaard op de fiets van Van Hooydonck gemist?
Zal wel te jong zijn maarquote:Op maandag 25 juli 2022 18:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent heb je echt een hekel aan wielrennen én aan mensen in het algemeen.
Ik heb er weinig chauvinistische gevoelens bij maar vind het wel oprecht leuk na een paar jaar pech voor een aantal van de gasten op de achtergrond.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gun het Vingegaard van harte hoor, sympathieke gozer, maar vindt het idee dat een 'Nederlandse' ploeg gewonnen zou hebben nogal een lege huls als er geen enkele Nederlandse renner de eindstreep heeft gehaald.
Dat krijg je met de gelaatstrekken van een 70-jarige.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Hij is echt geen spat veranderd in 6 jaar
Achteraf jammer dat die etappe zo verlopen is. Als Roglic een voorsprongetje had gepakt/gekregen of als Pogacar in plaats van 3 minuten een minuutje had ingeleverd dan had het restant van de Tour mooier kunnen zijn (met nog steeds Vingegaard als winnaar).quote:Op maandag 25 juli 2022 17:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je vooral van valpartijen houdt was er weinig aan inderdaad
Als die etappe naar de Granon geen lust voor het oog was ben je gewoon geen wielerfan. In de kasseienrit gebeurde ook genoeg. Regelmatig een enorme strijd om in de kopgroep te komen gezien. Wisselende krachtsverhoudingen bij de favorieten, bergetappes waar iedereen individueel over de streep kwam, noem maar op.
Het enige wat miste was een goeie waaierrit, maar daar wordt ook veel te vaak van tevoren voor gehyped terwijl het eigenlijk zelden gebeurt
Waarom zou je bij Renze gaan zitten terwijl je op hetzelfde moment tienduizenden euros kan verdienen in een of ander criterium?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Jonas druk met een rondje Nederland
Omdat ome Frits dat wil en hem waarschijnlijk een vorstelijke bonus betaalt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom zou je bij Renze gaan zitten terwijl je op hetzelfde moment tienduizenden euros kan verdienen in een of ander criterium?
Vanwege de euro'squote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom zou je bij Renze gaan zitten terwijl je op hetzelfde moment tienduizenden euros kan verdienen in een of ander criterium?
Zou hij niet veel meer kunnen krijgen in een criterium? Misschien is het ook wel een verplichting vanuit de sponsor.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Omdat ome Frits dat wil en hem waarschijnlijk een vorstelijke bonus betaalt.
Inderdaad, dat was aardig gênant bij de huldiging. Aan de ene kant leuk dat de Tourwinnaar 'gewoon' bij Renze Klamer aan tafel zit, maar kan me eigenlijk niets anders erbij voorstellen dan een ongemakkelijk gesprek.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:21 schreef Szura het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er iets leuks komt uit een talkshowgesprek met Vingegaard, die is daar totaal ongeschikt voor. Wie gaat de ‘incredibles’ turven?
Denk wel dat een interview wat makkelijker is dan zo’n speech, vond hem bij Herman ook wel redelijk overkomen (ook al zei hij niks opzienbarends)quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was aardig gênant bij de huldiging. Aan de ene kant leuk dat de Tourwinnaar 'gewoon' bij Renze Klamer aan tafel zit, maar kan me eigenlijk niets anders erbij voorstellen dan een ongemakkelijk gesprek.
Welke podcast was het? Wil het wel terugluisterenquote:Op donderdag 28 juli 2022 06:30 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Bij Jumbo hebben ze dus ook naar die podcast geluisterd. Lekker slim van Pogi om dat zo gedetailleerd te vertellen.
Die van Geraint Thomas volgens mijquote:Op donderdag 28 juli 2022 12:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Welke podcast was het? Wil het wel terugluisteren
Maar dat hij minder zou zijn als de koers zwaarder wordt gemaakt of bij meerdere opeenvolgende klimmingen, was toch niet iets dat uit de praktijk bleek, maar vooral het gevoel? Hij was in de Tour pas 2x verslagen bergop en daarbij kon je niet meteen concluderen dat het om die reden was, dacht ik.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:17 schreef Steven184 het volgende:
Overigens vertelt hij daar niets dat ook niet al uit de analyses van pakweg een Thijs Zonnebloem kwam.
Dat laatste zeker natuurlijk, naar heb het wel in verschillende analyses vorig jaar na de Tour horen langskomen. (Vooral combinatie zwaarte, hoogte & lengte inspanning)quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat hij minder zou zijn als de koers zwaarder wordt gemaakt of bij meerdere opeenvolgende klimmingen, was toch niet iets dat uit de praktijk bleek, maar vooral het gevoel? Hij was in de Tour pas 2x verslagen bergop en daarbij kon je niet meteen concluderen dat het om die reden was, dacht ik.
Maar als je al het gevoel hebt dat hij op die manier wel te verslaan is, helpt het natuurlijk wel dat hij dat zelf nog even bevestigt in een podcast.
Benji Naesen out, Erik ten Hag in.quote:Op donderdag 28 juli 2022 06:30 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Bij Jumbo hebben ze dus ook naar die podcast geluisterd. Lekker slim van Pogi om dat zo gedetailleerd te vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |