2003, toen Armstrong won? Waarom was die ook alweer zo geweldig?quote:
Doe het eens voor ons.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De acht van QuickStep kun je al praktisch uittekenen.
Of je doet de tijdrit en de wegrit op het einde van OS in plaats van het begin.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over Spelen gesproken. In 2028 krijgen we een extreem vroege Tour. De Spelen beginnen al op 14 juli. Dan moet de Tour klaar zijn op 7 juli ofzo?
Denk dat de Tour zich niet heel erg aan gaat passen, dus dat wordt wielrennen op de laatste dagenquote:Op zondag 24 juli 2022 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over Spelen gesproken. In 2028 krijgen we een extreem vroege Tour. De Spelen beginnen al op 14 juli. Dan moet de Tour klaar zijn op 7 juli ofzo?
Eigenlijk is alles aan Denemarken saai. Ze neuken er alleen wel heel veel.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Echt vrij veel aan Denemarken is saai.
Nee maar daar doel ik ook op. Hij was onverslaanbaar en dominant en zoveel beter dan de rest en nu was hij de jager, hij die verloor, hij is menselijk geworden.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit koersgedrag was voor hem niet zo bijzonder, hij is alleen niet zo vaak de jager.
De acht die in Livigno waren. Alaphilippe, Devenyns, God, Van Wilder, Vervaeke, Cerny, Masnada en nog iemand, maar ik weet niet meer wie dat was.quote:
Dat is het enige pleziertje wat ze hebben daar.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles aan Denemarken saai. Ze neuken er alleen wel heel veel.
Vuelta? op de NOS?quote:
Mooie vrouwen ook.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles aan Denemarken saai. Ze neuken er alleen wel heel veel.
Schmid lijkt me niet. Masnada sowieso nogquote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alaphilippe
Evenepoel
Knox
Cavagna
Declercq
Van Wilder
Schmid
Fort Knoxquote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De acht die in Livigno waren. Alaphilippe, Devenyns, God, Van Wilder, Vervaeke, Cerny, Masnada en nog iemand, maar ik weet niet meer wie dat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |