Het blijft wielrennen. Mocht er een keer iets gebeuren scheppen ze dat precedent wel en pas dan leggen ze het vast.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon het algemeen klassement vastleggen na zaterdag. Dan hoeven de klassementsrenners op zondag zich geen zorgen meer te maken.
Een ander rondje door Parijs mag ook wel eens.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:12 schreef hhh38 het volgende:
Jaaa de laatste etappe discussie @:wimderon
Ik zou het ook leuker vinden als het niet ieder jaar hetzelfde is, maar een afsluitende tijdrit of uitdagende rit levert niet per definitie grote verschuivingen op. Dus je loopt ook het risico dat de laatste etappe alleen maar minder interessant wordt.
Vinkourov lacht om deze uitspraak.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Wat een farce is deze etappe eigenlijk nu ik erover nadenk, ik besef me net dat het altijd een sprint wordt en de gele trui nooit meer wordt aangevallen. Afschaffen.
Misschien kunnen ze het OS rondje oefenen volgend jaar.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ander rondje door Parijs mag ook wel eens.
quote:Op zondag 24 juli 2022 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Wat een farce is deze etappe eigenlijk nu ik erover nadenk, ik besef me net dat het altijd een sprint wordt en de gele trui nooit meer wordt aangevallen. Afschaffen.
Zaterdag ja, dan begint ook de ronde van Polenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Heel leuk die vrouwen, maar dat interesseert me net niets.
Volgend weekend San Sebastian toch?
Ja maar die gebruikte doping.quote:
Ons Joop dacht er in 1979 anders over.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:15 schreef Mani89 het volgende:
https://www.smh.com.au/sp(...)-20121026-28aif.htmlquote:Op zondag 24 juli 2022 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als de rest die erachter reed.
Of gewoon ouderwetse fietsen zonder versnellingen, met terugtrapremquote:Op zondag 24 juli 2022 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het zou leuk zijn om eens te gaan rijden met ovale wielen.
Wat ik hier dus mee bedoel is dat de ontsnapping kansloos is en we weer afstevenen op een massagrafsprint.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:19 schreef Mani89 het volgende:
Deze ontsnapping ontstijgt nauwelijks het niveau van een biljartvlakke depressie etappe ontsnapping vol Franse drek.
Je weet maar nooit, het kan ook anders! Is Vinokourov al langsgekomen?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ik hier dus mee bedoel is dat de ontsnapping kansloos is en we weer afstevenen op een massagrafsprint.
Een zege voor Ewan zou toch schitterend zijn?quote:Op zondag 24 juli 2022 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ik hier dus mee bedoel is dat de ontsnapping kansloos is en we weer afstevenen op een massagrafsprint.
Zeg ik geen nee tegen.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het OS rondje oefenen volgend jaar.
Jammerquote:Op zondag 24 juli 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is eigenlijk altijd goed in deze rit. Behalve vandaag dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |