ja zeker was leukquote:
Ja wiebelen we even die kant opquote:Op zondag 24 juli 2022 18:20 schreef Schakeltopia het volgende:
over tien minuutjes even schakelen naar de mainstage
Lekker gekooktquote:Op zondag 24 juli 2022 18:25 schreef Schakeltopia het volgende:
even koekjes halen voor het avondeten
Amber?quote:Op zondag 24 juli 2022 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
komt eerst nog even een ceremony en dan party
ondertussen geniet ik nog even van amber
erg leuk
quote:
Scherp!quote:
Daarom doen da tweekaz het internationaal ook zo goed....het is maar net iets harder als house maar toch beetje dezelfde stijl.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
het is echt wel perfecte act om de boel op gang te brengen he
lekker man
EVERYBODYYYYYYYquote:
ja precies, snap ik welquote:Op zondag 24 juli 2022 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom doen da tweekaz het internationaal ook zo goed....het is maar net iets harder als house maar toch beetje dezelfde stijl.
Heb er zelf ook wel een zwak voorquote:
mooi omschrevenquote:Op zondag 24 juli 2022 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Heb er zelf ook wel een zwak voorfeel good hardstyle
Die heb ik bij partyraiser zien hupsen vanmiddag (de herhaling dan):Dquote:Op zondag 24 juli 2022 18:57 schreef Schakeltopia het volgende:
giser:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
ik had haar op de plaat om 17:15, en savonds stond ze er gewoon nogquote:Op zondag 24 juli 2022 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik bij partyraiser zien hupsen vanmiddag (de herhaling dan):D
Die hardquote:Op zondag 24 juli 2022 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had haar op de plaat om 17:15, en savonds stond ze er gewoon nog
Jup precies zo....het scheelt wel echt glazen op de vloer maar is soms wel irritant.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik hoorde zoiets ook al op bevrijdingsfestival, dat je een glas moest kopen voor half muntje ofzo, en die kun je dan weer inleveren bij nieuwe of anders betaal je weer half muntje voor een glas
Denk het hetquote:
lekker manquote:Op zondag 24 juli 2022 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het hetvolle bak los...in de lucht uiteraard.
Heeft die een groepje mee die hem het hele weekend omhoog houden?quote:
dat denk ik ja, dat zijn fijne vriendenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft die een groepje mee die hem het hele weekend omhoog houden?
Dat viel mij in die set van partyraiser ook al op....veel gebruik van samples uit hitsquote:
er zal daar wel een heel breed publiek lopen, denk dat ze daar een beetje op inspelenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat viel mij in die set van partyraiser ook al op....veel gebruik van samples uit hits
Ja dat kun je wel terug horen.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er zal daar wel een heel breed publiek lopen, denk dat ze daar een beetje op inspelen
Nopequote:Op zondag 24 juli 2022 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
dat zal hij op dominator niet doen denk ik
volle bak beuken!quote:Op zondag 24 juli 2022 19:16 schreef engine het volgende:
https://partyflock.nl/party/387029:Ground-Zero-Festival
Somsquote:
Top 2000quote:
Beetje uitgekauwd ondertussenquote:
Is dat allemaal angerfist?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien zijn het wel allemaal dezelfde lui onder de maskers
Ja dat ging echt los en dan is dit toch weer een stapje terugquote:Op zondag 24 juli 2022 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet wel zeggen na zo'n act als da tweekaz is dit toch een beetje lafjes hoor
oh leuk, tegen die price of niet?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef engine het volgende:
Iets na 10 MvG in de finale world matchplay...daar zit ik eigenlijk beetje op te wachten
Jep....price ziet er wel beter uit maar hoop dat MvG hem slooptquote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh leuk, tegen die price of niet?
dat hoop ik ook!quote:Op zondag 24 juli 2022 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Jep....price ziet er wel beter uit maar hoop dat MvG hem sloopt
Darude - Sandstormquote:Op zondag 24 juli 2022 20:31 schreef suzi1 het volgende:
maar welk nr is dit nou. armin draaide t ook
ik ken de tune van heel vroeger
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee die is t niet. tuduuuu duuu duuu duuuu duuuduuuuduuu
Alice Deejay - Better off alone misschien dan?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:31 schreef suzi1 het volgende:
maar welk nr is dit nou. armin draaide t ook
ik ken de tune van heel vroeger
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:35 schreef suzi1 het volgende:
tis meer paard rij muziek. dat ze door de woenstijn gaan idee
Ik dacht altijd dat het ergens in het buitenland ver weg was maar dat is 20 minuten van hierquote:Op zondag 24 juli 2022 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
van de beelden die ik gister zag is het volgens mij ook wel een leuk festival dat parookaville
Ja maar echt maar net over de grens dusquote:
beterquote:Op zondag 24 juli 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het ergens in het buitenland ver weg was maar dat is 20 minuten van hier
Ja verzin het nietquote:Op zondag 24 juli 2022 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
jij woont wel echt bij alle parties in de buurt he![]()
Die vind ik genotquote:
Oh hiquote:
quote:
nicequote:Op zondag 24 juli 2022 21:33 schreef engine het volgende:
Da Tweekaz sluiten vanavond ook nog een stage af op Parookaville
nervo?quote:Op zondag 24 juli 2022 21:36 schreef suzi1 het volgende:
ja ene heet olivia. naam ben ik verder kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |