Je krijgt tegenwoordig ook subsidie als werkgever als je mensen met een kleine piemel aanneemtquote:Op zondag 24 juli 2022 12:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom heeft hij dan wel modstatus op dit forum?![]()
Daar zit het fvd zeker achterquote:Op zondag 24 juli 2022 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig ook subsidie als werkgever als je mensen met een kleine piemel aanneemt
Waarom? Denk je dat Sjerry ook een grote jodokus heeft?quote:
Nee juist niet daarom doet die altijd zo zielig en gaat die op piano's liggenquote:Op zondag 24 juli 2022 12:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat Sjerry ook een grote jodokus heeft?
Ik heb ff je postgeschiedenis doorgenomen en je bent er weer zo'n eentje met een moeder en een zusje. Mooie mislukte spaghetti coder.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh joy heb ik mijzelf weer een nieuwe stalker gevonden
quote:Op zondag 24 juli 2022 13:02 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb ff je postgeschiedenis doorgenomen en je bent er weer zo'n eentje met een moeder en een zusje. Mooie mislukte spaghetti coder.
Saaie boomerquote:Op zondag 24 juli 2022 13:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Niet te hard gapen anders gaat je bomgordel af.
quote:Op zondag 24 juli 2022 12:02 schreef FlippingCoin het volgende:
P.s. draag deze dagen goed je peniskoker de uv-index is erg hoog.
Ohquote:
Goed zo je wil je pielemans echt niet verbrandenquote:
Hand-en-spandienstenquote:Op zondag 24 juli 2022 14:42 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom heb jij kennis over de piem van Paul?
dus aan de ene kant ben je blij dat 'ie niet je huig aantikt, maar toch moet je zeiken dat 'ie een kleintje heeft.quote:
Regels zijn regels he.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dus aan de ene kant ben je blij dat 'ie niet je huig aantikt, maar toch moet je zeiken dat 'ie een kleintje heeft.
Omdat de andere mods wel je huig aantikken.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom zoveel topics over deze matige mod
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |