quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ze een gezondheidsrisico worden, denk ik dat ze zeker weggetieft worden eigenlijk
Het idee, zo'n Indonesiër of Chinees die zes kilo kippenklauwen of natte durians meeneemt
Dit soort mensen dragen bij aan de chaos op vliegvelden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:04 schreef karr-1 het volgende:
Het is dan ook echt niet te geloven wat mensen nu mee naar binnen proberen te slepen als handbagage. Ik snap het volledig, maar dit loopt echt uit de hand. Complete koffers, rolkarretjes etc gaan mee naar binnen en moeten dan allemaal in die bakken gepropt worden.....
Oh haha, natuurlijk. Ja die zijn heel eng. Ik las het als een kleine gil. Dat je daar iets mee moest doenquote:
Het is geen auditie voor Meiland.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh haha, natuurlijk. Ja die zijn heel eng. Ik las het als een kleine gil. Dat je daar iets mee moest doen
Ik zag ook al zo'n groepje stewards in training voor me. Naast elkaar zittend op iets te kleine krukjes, één voor één hun gilletje moeten doenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh haha, natuurlijk. Ja die zijn heel eng. Ik las het als een kleine gil. Dat je daar iets mee moest doen
*Handjes wapper met gebroken polsjes*quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zag ook al zo'n groepje stewards in training voor me. Naast elkaar zittend op iets te kleine krukjes, één voor één hun gilletje moeten doen
Ja nu hebben de reizigers het gedaan, mooi verhaalquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:23 schreef Prego het volgende:
[..]
Dit soort mensen dragen bij aan de chaos op vliegvelden.
Oké Dickquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:20 schreef xminator het volgende:
Voor het te hoge salaris wat ze krijgen, voor zulk simplistisch werk mogen ze best een gilletje dragen wmb.
Puike post wanneer je het woordje « bijdragen » niet eens begrijptquote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja nu hebben de reizigers het gedaan, mooi verhaal
Haha, sure. Mijn handbagage wordt echt niet ingenomen als ik business class vlieg. En als jouw prutsmaatschappijtje steeds koffers kwijtraakt, vind ik het ook niet raar dat mensen er niet op zittne te wachten dat hun handbagage het ruim in gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:22 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Als ik een melding krijg dan word alle handbagage gewoon ingenomen. Business class of niet. Het is of handbagage in het ruim of je gaat niet mee op de vlucht. We hebben omdraai tijd van 40 minuten dus er valt niet te onderhandelen.
Ja en je hoeft niet te wachten tot de check-in balie open gaat en kunt dus sneller door de security heen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:03 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb mensen aan boord zien gaan met 4 grote boodschappen tassen als “handbagage” en daarnaast nog een trolley en een rugtas
Tja ik zeg daar niks van atm omdat ik het wel begrijp. Maar het is echt niet toegestaan. Het is wel slim want als ze aan de gate je handbagage in nemen, weet je zeker dat je bagage aan boord zit.
Had jij ook collega’s die stiekem naar de leidinggevende gingen omdat je de verkeerde kleur nagellak op had?quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Komt wel ongeveer overeen met het soort mensen waar ik toen mee samen moest werken
Je kunt sowieso het beste online inchecken en kijken of je via zo'n self service geval je bagage af kunt geven. Als het even kan, alles meenemen als handbagage. Geen koffer in hoeven te checken, scheelt sowieso.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:48 schreef polderturk het volgende:
Hoe is de situatie nu? Ik vertrek morgen.
Kan ik beter online inchecken? Ik moet ook bagage afgeven.
Hoeveel uur moet ik van tevoren daar zijn?
Helaas gaat er een koffer mee. Maakt online inchecken dan nog wat uit?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt sowieso het beste online inchecken en kijken of je via zo'n self service geval je bagage af kunt geven. Als het even kan, alles meenemen als handbagage. Geen koffer in hoeven te checken, scheelt sowieso.
Verder niks van te zeggen natuurlijk. Ik was er de laatste keer in een paar minuten doorheen, maar was buiten Schengen, heel vroeg op de ochtend en had geen ruimbagage.
Wat moet jij in september in Zwitserland?quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Hopelijk ook geen gedoe met uren wachten voor de security
Ik moet in september naar Zwitserland, overweeg toch echt steeds sterker de trein
Je kunt dan je koffer afgooien bij zo'n self service geval. Wat wel sneller is dan een normale incheckbalie.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:47 schreef polderturk het volgende:
[..]
Helaas gaat er een koffer mee. Maakt online inchecken dan nog wat uit?
Ik heb zo een self service geval nog niet eerder gezien.
Volgens de website is het morgen niet extreem druk op schiphol. Ik wil daar 6 uur van te voren zijn.
Werkshizzlequote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat moet jij in september in Zwitserland?
Ik ook
Denk dat het dan wel een beetje beter te behappen is. Grote toeristengekte weer weg.
Ik zou zeker met de trein gaan, ICE vanaf Arnhem, Utrecht of Amsterdam, overstappen in Mannheim en dan direct naar Zurich, Vanaf Arnhem 69,90 tweede klas, iets minder dan 7 uur onderweg. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik denk dat als je gaat vliegen meer tijd kwijt bent met naar schiphol, daar wachten, inchecken, wachten, vliegen, op bagage wachten, van Vliegveld naar de stad.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet in september naar Zwitserland, overweeg toch echt steeds sterker de trein
Of huurauto?quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |