Dat staat daar nog maar 10 jaarquote:
Surequote:Op woensdag 27 juli 2022 19:22 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Als ik een melding krijg dan word alle handbagage gewoon ingenomen. Business class of niet. Het is of handbagage in het ruim of je gaat niet mee op de vlucht. We hebben omdraai tijd van 40 minuten dus er valt niet te onderhandelen.
Altijd weer die joden, I guess?quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heeft hun land er mee te maken?
Typerend gedrag voor mensen met deze nationaliteit.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heeft hun land er mee te maken?
Dan hebben ze vast en zeker extra voor handbagage betaald.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:03 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb mensen aan boord zien gaan met 4 grote boodschappen tassen als “handbagage” en daarnaast nog een trolley en een rugtas
Tja ik zeg daar niks van atm omdat ik het wel begrijp. Maar het is echt niet toegestaan. Het is wel slim want als ze aan de gate je handbagage in nemen, weet je zeker dat je bagage aan boord zit.
Dankjewel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:14 schreef Molo het volgende:
Schotland trouwens
Heerlijk
Veel plezier alvast @:HSG
Haggis and a wee dramquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Dankjewel.![]()
Hopelijk hebben wij ook mazzel met het weer.
Is volgens mij geen act hoor, ik heb zelf ook ooit mensen ingecheckt en ze zegt niet echt rare dingen. (Over bagage dan).quote:
Check de pohi maarquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Is volgens mij geen act hoor, ik heb zelf ook ooit mensen ingecheckt en ze zegt niet echt rare dingen. (Over bagage dan).
Komt wel ongeveer overeen met het soort mensen waar ik toen mee samen moest werkenquote:
Zat je ook met een sjaaltje achter zo’n desk?quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:55 schreef APK het volgende:
[..]
Is volgens mij geen act hoor, ik heb zelf ook ooit mensen ingecheckt en ze zegt niet echt rare dingen. (Over bagage dan).
quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
Zat je ook met een sjaaltje achter zo’n desk?
Het viel uiteindelijk alles wel mee als je zonder ruimbagage op reis gaat.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:31 schreef Enawh het volgende:
Vanochtend ingechecked zonder ruimbagage.
14.00 vliegen en denk dat ik om 10.00 daar aan zal komen.
4 uurtjes alleen in de rij is toch wel ruim voldoende neem ik aan
nooit over nagedacht maar wel een oplossing binnen Shengen idd. En je loopt niet te zeulen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo gek is dat eigenlijk niet.
Zelfs goedkoper dan bagage kopen bij low cost/crappy airlines zoals klm/transavia/easyjet enz
Wat is een gilletje?quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:03 schreef APK het volgende:
[..]Geen sjaaltje, maar ik herken haar ervaringen wel, bijvoorbeeld mbt nette kleding en een begeleidster die nog ergens een overgeslagen haartje op mijn gezicht ontdekte.
Zelf moest ik na enige tijd 'training' mijn 'gilletje' () ophalen.
Nog nooit zo'n hekel aan een woord gehad, ik word er eigenlijk nu nog onpasselijk van![]()
Is een hele business zelfs. https://www.bagagekoerier.nl/hoe-werkt-hetquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 28 juli 2022 20:26 schreef RipCity het volgende:
Beter geen eten stoppen in je baggage https://www.msn.com/en-us(...)472bfd46d52d16af4763
En toch geloof ik de “koffers worden weggegooid” echt niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:26 schreef RipCity het volgende:
Beter geen eten stoppen in je baggage https://www.msn.com/en-us(...)472bfd46d52d16af4763
Als ze een gezondheidsrisico worden, denk ik dat ze zeker weggetieft worden eigenlijkquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch geloof ik de “koffers worden weggegooid” echt niet.
Maar de clickbaits gaan zo lekker.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ze een gezondheidsrisico worden, denk ik dat ze zeker weggetieft worden eigenlijk
Het idee, zo'n Indonesiër of Chinees die zes kilo kippenklauwen of natte durians meeneemt
Dit soort mensen dragen bij aan de chaos op vliegvelden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:04 schreef karr-1 het volgende:
Het is dan ook echt niet te geloven wat mensen nu mee naar binnen proberen te slepen als handbagage. Ik snap het volledig, maar dit loopt echt uit de hand. Complete koffers, rolkarretjes etc gaan mee naar binnen en moeten dan allemaal in die bakken gepropt worden.....
Oh haha, natuurlijk. Ja die zijn heel eng. Ik las het als een kleine gil. Dat je daar iets mee moest doenquote:
Het is geen auditie voor Meiland.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh haha, natuurlijk. Ja die zijn heel eng. Ik las het als een kleine gil. Dat je daar iets mee moest doen
Ik zag ook al zo'n groepje stewards in training voor me. Naast elkaar zittend op iets te kleine krukjes, één voor één hun gilletje moeten doenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh haha, natuurlijk. Ja die zijn heel eng. Ik las het als een kleine gil. Dat je daar iets mee moest doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |