Kappen nouquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:26 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dit valt helaas niet te voorspellen. De meeste vakantiecharters vertrekken namelijk vroeg. Ik begon vorige week mijn dienst om 06.00 en er stonden al rijen buiten van meer dan een kilometer.
Ik zou denken dat 4 dan wel genoeg is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:31 schreef Enawh het volgende:
Vanochtend ingechecked zonder ruimbagage.
14.00 vliegen en denk dat ik om 10.00 daar aan zal komen.
4 uurtjes alleen in de rij is toch wel ruim voldoende neem ik aan
Hopelijk ook geen gedoe met uren wachten voor de securityquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:08 schreef HSG het volgende:
Ik ga in september met een maat een paar dagen naar Schotland. Wij nemen alleen maar een rugtasje met een extra setje kleding, ondergoed, wat andere benodigde dingetjes en een tablet met oplader.
Geen gedoe met koffers.
Al die bagage rol je toch in je kilt? Dichtmaken met een sluitspeld en gaan!quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:08 schreef HSG het volgende:
Ik ga in september met een maat een paar dagen naar Schotland. Wij nemen alleen maar een rugtasje met een extra setje kleding, ondergoed, wat andere benodigde dingetjes en een tablet met oplader.
Geen gedoe met koffers.
Ik heb mensen aan boord zien gaan met 4 grote boodschappen tassen als “handbagage” en daarnaast nog een trolley en een rugtasquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:08 schreef HSG het volgende:
Geen gedoe met koffers.
Trolley en rugzak mag gewoon, mits de juiste afmetingen en gewicht. Daarnaast mag je na de security nog winkelen dat mag ook mee. Dan moet het nog wel in de cabine passen, anders gaat het idd het ruim in en sta je bij de bagageband alsnog 1,5 uur te wachten als het tegen zitquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:03 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb mensen aan boord zien gaan met 4 grote boodschappen tassen als “handbagage” en daarnaast nog een trolley en een rugtas
Tja ik zeg daar niks van atm omdat ik het wel begrijp. Maar het is echt niet toegestaan. Het is wel slim want als ze aan de gate je handbagage in nemen, weet je zeker dat je bagage aan boord zit.
Dat zit helemaal niet in jouw check bevoegdheid mevrouw de trollquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:03 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb mensen aan boord zien gaan met 4 grote boodschappen tassen als “handbagage” en daarnaast nog een trolley en een rugtas
Tja ik zeg daar niks van atm omdat ik het wel begrijp. Maar het is echt niet toegestaan. Het is wel slim want als ze aan de gate je handbagage in nemen, weet je zeker dat je bagage aan boord zit.
Leuk voor de mensen met één toegestane rugzak waar dan geen plek voor is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:03 schreef britneycheers het volgende:
[..]
En dan een medewerker die daar niks van zegt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen met één toegestane rugzak waar dan geen plek voor is.![]()
Zelfs zonder deze situatie heb je vaak mensen die dit doen. Triest.
Altijd leuk ja, of ik mijn rugzak bij mijn voeten wil zetten zodat er een trolley in de bagagebak kan. "Nee".quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
En dan een medewerker die daar niks van zegt.
Valt er eentje GRUWELIJK door de mand hier.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zit helemaal niet in jouw check bevoegdheid mevrouw de troll
Business class en zulks kan sowieso meerdere stuks handbagage in verschillende vormen zijn dus daar heb jij helemaal geen inzage of zeggenschap over
Als ik een melding krijg dan word alle handbagage gewoon ingenomen. Business class of niet. Het is of handbagage in het ruim of je gaat niet mee op de vlucht. We hebben omdraai tijd van 40 minuten dus er valt niet te onderhandelen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zit helemaal niet in jouw check bevoegdheid mevrouw de troll
Business class en zulks kan sowieso meerdere stuks handbagage in verschillende vormen zijn dus daar heb jij helemaal geen inzage of zeggenschap over
Ik heb mensen met 6 jassen aan (!) boord zien gaan omdat ze niet bij wilde betalen voor overbagagequote:Op woensdag 27 juli 2022 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou met 6 jassen op vakantie.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:25 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb mensen met 6 jassen aan (!) boord zien gaan omdat ze niet bij wilde betalen voor overbagage
Er zit ook een grens aan wat je shopt en mee kan nemen in de cabine. Grote apparatuur past bijvoorbeeld niet in de overhead bin. Ik heb het over mensen die bewust 4 grote boodschappen tassen meenemen vol met kleding en schoenen zodat ze niet hoeven te betalen voor een extra koffer.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Trolley en rugzak mag gewoon, mits de juiste afmetingen en gewicht. Daarnaast mag je na de security nog winkelen dat mag ook mee. Dan moet het nog wel in de cabine passen, anders gaat het idd het ruim in en sta je bij de bagageband alsnog 1,5 uur te wachten als het tegen zit
Vaak zijn dit reizigers uit Israel die vertikken te betalenquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wie gaat er nou met 6 jassen op vakantie.
En hoe trek je 6 jassen over elkaar aan?
Wat heeft hun land er mee te maken?quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:29 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Vaak zijn dit reizigers uit Israel die vertikken te betalen
quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heeft hun land er mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |