Ankara moet je alleen heen willen als je er perse naartoe moet. Komt in de top 5 van meest saaie steden. Rotterdam op de gedeelde eerste plek.quote:Op maandag 25 juli 2022 14:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is een vlucht naar Ankara, niet naar een toeristenresort.
Wat een kneuterigheid.quote:Na 23.00 uur mogen passagierstoestellen niet landen op Rotterdam The Hague Airport wegens geluidsoverlast.
Je weet dat ze bij Rotterdam The Hague Airport gestrand waren hè, niet bij Schipholquote:Op maandag 25 juli 2022 15:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Corendon heeft nota bene nog een hotel staan naast Schiphol om ze naar toe te brengen, biedt ze dat aan.
Fuck it, dan regel je een bus. De a4 is leeg zondag avond.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je weet dat ze bij Rotterdam The Hague Airport gestrand waren hè, niet bij Schiphol
Eén bus?quote:Op maandag 25 juli 2022 16:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fuck it, dan regel je een bus. De a4 is leeg zondag avond.
Hotel en vervoer zelf regelen en declareren. Dit is geen overmachtsituatie dus Corendon moet dokken.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou ook boos zijn. Heel boos.
Maar ja, wat doe je eraan.
Ik begrijp heel goed dat niet iedereen precies weet waar die recht op heeft.quote:Op maandag 25 juli 2022 18:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hotel en vervoer zelf regelen en declareren. Dit is geen overmachtsituatie dus Corendon moet dokken.
Verzorging ook, dus lekker het er van nemen als Corendon zelf geen actie onderneemt.
In ieder geval heeft het weinig zin om te mokken op de luchthaven. Ze hadden al lekker aan de cocktails kunnen zitten in een hotelbar. Of mocktails voor de Turkse reizigers.
Begrijp die passiviteit nooit. Gelijk in actie komen als een maatschappij het laat afweten.
Als ze zelf niks aanbieden is er genoeg wettelijk geregeldquote:Op maandag 25 juli 2022 19:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed dat niet iedereen precies weet waar die recht op heeft.
Niet iedereen kent alle regels van declareren etc. En bovendien is er vaak ook nog een max bedrag. En andere voorwaarden.
I dont give a shit hoeveel. Regel het.quote:
Gouden tijden voor winkelsquote:Op zondag 24 juli 2022 14:59 schreef DX11 het volgende:
Smarttags ftw echt een geniale uitvinding. Kan geen vluchthaven medewerker mij vertellen dat de koffer ergens anders ligt wat ze denken maar eigenlijk niet waar is.
Is de gemiddelde Tiktokker ook niet 15 ofzo?quote:Op maandag 25 juli 2022 22:34 schreef DX11 het volgende:
Op tiktok zijn er nu mensen die zeggen dat trackers een dom idee zijn want je hebt er toch niks aan als je koffer niet bij je is.
Uhhh ja wel? Ik sta liever niet 4 uur onnodig naast de band te wachten als de koffer toch nog in een ander land is. Lijkt me logisch. Toch 4 uur extra in de zon? Zo moeilijk is het niet.
De Samsung variant is gelukkig iets makkelijker te vinden, laatst in de aanbieding gekocht voor ¤18ps.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gouden tijden voor winkels![]()
Werkelijk elke online grote winkel had de iTag dit weekend op uitverkocht staan. Gelukkig heb ik nog ergens een tweede kunnen bestellen.
Lijkt me wel flinke stress opleveren: het moment dat je na je landing driftig op je telefoon gaat kijken waar je koffer is
Toen ik het filmpje later nog een keer keek zag ik de reden: ze wilde haar eigen versie van QR tags verkopen voor een de koffer.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is de gemiddelde Tiktokker ook niet 15 ofzo?
Natuurlijk is het nuttig inderdaad. Nee, je kunt er niet je koffer mee uit de stapel van 800 koffers trekken, daar kom je niet bij, maar het is natuurlijk wél erg nuttig om in elk geval te weten op welk vliegveld die koffer staat...quote:Op maandag 25 juli 2022 22:34 schreef DX11 het volgende:
Op tiktok zijn er nu mensen die zeggen dat trackers een dom idee zijn want je hebt er toch niks aan als je koffer niet bij je is.
Uhhh ja wel? Ik sta liever niet 4 uur onnodig naast de band te wachten als de koffer toch nog in een ander land is. Lijkt me logisch. Toch 4 uur extra in de zon? Zo moeilijk is het niet.
Zou een echte gps tracker nemen. Heb er 1 met ingebouwde simkaart, kost rond de 30 euro en voor 1 maand 6,99 voor mobiele ontvangst.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:54 schreef heywoodu het volgende:
Daarover gesproken: wat is een beetje goede tip voor van die tags? Niks van Apple, in elk geval
Werkt dat ook buiten Europa gewoon?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:27 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zou een echte gps tracker nemen. Heb er 1 met ingebouwde simkaart, kost rond de 30 euro en voor 1 maand 6,99 voor mobiele ontvangst.
Heb de PAJ Gps op Amazon gekocht. Met de app prima te zien waar je bagage is.
1 maands abonnement zou voldoende moeten zijn voor de meesten.
Wat voor telefoon heb je?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:54 schreef heywoodu het volgende:
Daarover gesproken: wat is een beetje goede tip voor van die tags? Niks van Apple, in elk geval
Ik heb een Samsung, vriendin ook, dus dat helpt danquote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:16 schreef DX11 het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je?
Ik heb wat uitzoek werk gedaan. Alleen de airtag (apple) en de smarttag (samsung) zijn het waard. Werken allebei het zelfde, locatie word doorgegeven doordat andere mensen met dat merk telefoon in de buurt komen.
Alle andere tags zijn niet de moeite waard.
Als je niet 1 van die 2 telefoons hebt kan je inderdaad beter een gps tracker kopen, maar heb je een Samsung of Apple, dan zijn hun tags net zo goed en goedkoper/geen simkaart nodig.
Dan zijn de smarttags zeker een goede keuze. Soms zijn ze op amazon.nl of amazon.de 18ps, even in de gaten houden dus als je nog tijd hebt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung, vriendin ook, dus dat helpt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |