Dat is vreemd omdat ze in Amsterdam de drukte sensoren wel gewoon als publieke API aanbieden.quote:Op zondag 24 juli 2022 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja maar die data mag niet publiekelijk worden gebruikt (hoop politiek speelt ook mee)
Dat zijn de wachtruimtes volgens mij en niet die bij security & marechausseequote:Op zondag 24 juli 2022 14:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is vreemd omdat ze in Amsterdam de drukte sensoren wel gewoon als publieke API aanbieden.
Ook hier 4 uur wachten.quote:Op zondag 24 juli 2022 12:10 schreef maily het volgende:
@:britneycheers er staat nog een bagagevraag open uit het vorige topic.
Conducteur of machinist wat voor jou?quote:Op zondag 24 juli 2022 14:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook bij de NS kunnen ze er wat van. Schandalig.
[ link | afbeelding ]
Gisteren reden alle treinen niet die van Vlissingen naar Amsterdam gingen op het halve uur.
Neequote:Op zondag 24 juli 2022 14:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Conducteur of machinist wat voor jou?
Zoiets?quote:Op zondag 24 juli 2022 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die API is niet zo high-end hoor, is gewoon een formule op basis van wat variabelen die je niet zo makkelijk publiekelijk ook kan vinden (vertrektijd van de dag, verwachte inzet marechaussee) en een looproute berekening met gemiddelde afstand.
Die pagina gebruikt de Wayfinding APIquote:
Jij zou wel een hele leuke gezellige conductrice zijn.quote:Op zondag 24 juli 2022 16:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee
Dat tweede wil je niet voor de veiligheid van alles en iedereen
En conductrice zijn lijkt me echt een vreselijk iets met al die agressieve mensen. Helemaal omdat ik plezier wil hebben als ik werk en heelhuids thuis wil komen.
Die agressieve en asociale mensen zouden voor mij de hele werkdag verpesten.
Verder doet het er ook niet toe want ik heb al leuk werk.
Het is de NS die ergens iets heeft verzaakt. Niet het personeel wat of weggebonjourd is tijdens corona of later zelf is opgestapt.
Dat verschilt per bestemming en operator, dus dat is niet te zeggen zonder meer informatie. Als je thuis kan inchecken, is dat inderdaad een optie.quote:Op maandag 25 juli 2022 01:04 schreef Enawh het volgende:
Kan ik thuis ook inchecken voor mijzelf en mijn partner en dan beide qr-code op mijn telefoon zetten ?
Als ik eenmaal op Schiphol ben kan ik gewoon rechtstreeks in de lange rij buiten wachten voor de security toch ?
Thuis inchecken en reis alleen met handbagage.
Helaas heb je denk ik in heel veel service-beroepen te maken met hufterige mensenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Jij zou wel een hele leuke gezellige conductrice zijn.![]()
Maar idd, die hufterige mensen
Voor vrijwel alle bestemmingen kan dat, volgens mij binnen Schengen sowieso. Ik heb eigenlijk nog nooit een vlucht gehad waarbij dit niet kon.quote:Op maandag 25 juli 2022 01:04 schreef Enawh het volgende:
Kan ik thuis ook inchecken voor mijzelf en mijn partner en dan beide qr-code op mijn telefoon zetten ?
Als ik eenmaal op Schiphol ben kan ik gewoon rechtstreeks in de lange rij buiten wachten voor de security toch ?
Thuis inchecken en reis alleen met handbagage.
Ik heb anders al 3 jaar gehad: online inchecken mislukt, ga naar de baliequote:Op maandag 25 juli 2022 08:17 schreef raptorix het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een vlucht gehad waarbij dit niet kon.
Ik had het twee weken geleden nog. Het ligt aan je bestemming.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor vrijwel alle bestemmingen kan dat, volgens mij binnen Schengen sowieso. Ik heb eigenlijk nog nooit een vlucht gehad waarbij dit niet kon.
Kleine tip, zet de boardingpassen van beide op allebei de telefoons, mocht er dan wat met 1 van de telefoons aan de hand zijn kun je allebei toch door. Printen kan natuurlijk ook.
Wat een dramaquote:Op maandag 25 juli 2022 09:22 schreef capricia het volgende:
Oh oh. Op Heathrow hebben ze ook wat probleempjes met de bagageafhandeling. Getuige dit filmpje..
[ twitter ]
Ik geloof best dat het daar ook drama is, maar dit soort contextloze filmpjes zeggen me niet zoveel. Waar kijken we hier naar?quote:Op maandag 25 juli 2022 09:22 schreef capricia het volgende:
Oh oh. Op Heathrow hebben ze ook wat probleempjes met de bagageafhandeling. Getuige dit filmpje..
[ twitter ]
Staat ook met borden bij de security dat je niet meer de hele handel eruit hoeft te halen.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
De terugweg naar Nederland niet nee, de scanners in het buitenland kunnen dit niet altijd.
Maar geloof me, als je vertrekt uit Nederland mag je al het drinken meenemen wat je wilt, het is mij nu al 2 jaar achter elkaar toegestaan.
WaNt Dan ZIjn wE alLeMaAl VERontWaRdigT!quote:Op maandag 25 juli 2022 09:49 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het daar ook drama is, maar dit soort contextloze filmpjes zeggen me niet zoveel. Waar kijken we hier naar?
Ze hebben daar vaker last van onafgehandelde bagage.quote:Op maandag 25 juli 2022 09:49 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het daar ook drama is, maar dit soort contextloze filmpjes zeggen me niet zoveel. Waar kijken we hier naar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |