Ok, dat is jullie keuze.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou wel graag mijn schoonfamilie zien en mijn vriendin ook wel graag haar familie
Ja, hier. Werkt heerlijk, parkeren op P3 , inchecken bij t gebouwtje en zonder koffers en met boarding pass de bus in. Ideaal! Kan alleen met Transavia en KLM dacht ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:19 schreef arj1o1 het volgende:
Iemand ervaring met "drive-inchecken" op P3? Ik ben een beetje huiverig omdat het weer een extra plek is waar het mis kan gaan met baggage.
Ah nu kerst al. Eerst zou het in juli opgelost zijn. Gaan ze nu eindelijk wel iets doen aan het nasturen van die koffers?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Schiphol-chaos tot na kerst
https://www.telegraaf.nl/(...)e-oplossing-denkbaar
Goed bezig
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Schiphol-chaos tot na kerst
https://www.telegraaf.nl/(...)e-oplossing-denkbaar
Goed bezig
En wat voor speciale dingen heeft ze daar voor moeten doenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Mijn zus was vannacht in 5 minuten door de security heen en zelfs alle koffers, ok het was er maar 1, zijn aangekomen.
Thanks! Was dit tijdens de huidige chaos of in andere jaren?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:46 schreef Anoniem83832 het volgende:
[..]
Ja, hier. Werkt heerlijk, parkeren op P3 , inchecken bij t gebouwtje en zonder koffers en met boarding pass de bus in. Ideaal! Kan alleen met Transavia en KLM dacht ik.
Je zit in de eerste golf, succes …quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:30 schreef Rene het volgende:
27 augustus, vliegtuig gaat om 10:40 .. toch ook maar 4u van te voren? Gaan gewoon met handbagage. Ben huiverig om mn vlucht te missen. We gaan al overnachten met een sleep, parc and fly.
Mocht dit geneuzel er niet zijn waren we waarschijnlijk gewoon rechtstreeks vanuit huis gegaan. Stom gezeik.
?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:12 schreef quirina het volgende:
Je kan trouwens VIP-service aanvragen. vrienden van mij hebben dit gedaan. Ben je supersnel overal doorheen.
Ook volgend jaar is de chaos niet voorbij hoor!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ah nu kerst al. Eerst zou het in juli opgelost zijn. Gaan ze nu eindelijk wel iets doen aan het nasturen van die koffers?
Daar wordt aan gewerkt en de EU wil dat wel maar de regeringsleiders blokkeren dat elke keer.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:16 schreef zatoichi het volgende:
Je weet dat die tekorten er zijn dus dat een reis boeken in een schoolvakantie een reëel risico is.
Daarentegen zijn er bar weinig alternatieven voor sommige mensen. Ik zit nu bij familie in Spanje die graag een paar keer hun kleinkinderen willen zien. Maar heb zitten kijken naar de trein als alternatief en dat is nauwelijks te doen met tig overstappen en 24 uur reistijd.
Mijns inziens zou de EU er goed aan doen om de regie eens te nemen voor een Europees treinnetwerk zodat je alle Europese hoofdsteden met hoge snelheidslijnen zonder overstap met elkaar verbindt.
2 weken terug ;-)quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:10 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Thanks! Was dit tijdens de huidige chaos of in andere jaren?
Service voor als je bekende Nederlander bent of gewoon iemand die er het geld voor over heeft natuurlijk.quote:
Ik dacht dat dat een scam was.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Service voor als je bekende Nederlander bent of gewoon iemand die er het geld voor over heeft natuurlijk.
Je kan meteen je koffer kwijt als je gaat parkeren en daarna apart door de security heen en daarna relaxen in de vip ruimte en vervolgens wordt je met voorrang het vliegtuig in begeleid.
Nou ja, het bestaat echt als dienst van Schiphol, of het een scam is mag jij zelf bepalenquote:
Het moet ook niet te goedkoop zijn hè. Als iedere O o Cherso-vakantievierder het kan betalen werkt het ook niet meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, het bestaat echt als dienst van Schiphol, of het een scam is mag jij zelf bepalen
https://www.schiphol.nl/nl/pagina/schiphol-vip-service/
En dan de relevante informatie, de tarieven:
https://www.schiphol.nl/nl/pagina/vip-service-tarieven/
Kortom, met zijn tweetjes is het 700 euro per vertrek of aankomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |