Jaquote:Op zondag 24 juli 2022 01:17 schreef Schakeltopia het volgende:
wat voor fiets gebruik je dan eigenlijk, zo'n ov fiets?
gewoon nog even wat ijsthee drinken jongequote:Op zondag 24 juli 2022 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga wel goed slapen straks denk ik
Is op, had gisteren toch slokje gedronken en was gelijk best wakkerquote:Op zondag 24 juli 2022 01:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon nog even wat ijsthee drinken jonge
Ben je een medium?quote:Op zondag 24 juli 2022 01:38 schreef Schakeltopia het volgende:
freshie is ook bij mental theo ik krijg ik net door!!!
weten wij net zo min als jij. want hij zou al een half uur gleden begonnen zijn volgens het schemaquote:
ja hoop dat het nog even duurt, vorige stond er een van half uur in en die was uiteindelijk maar 15 minuten. armin was weer veel langer dan het schema zij. valt geen peil meer op te trekkenquote:Op zondag 24 juli 2022 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
Toch maar die dikke jongens in mijn woonkamer aanzetten dan
weet niet welke techno opa je bedoelt? heb het weleens vna gehoordquote:Op zondag 24 juli 2022 02:31 schreef Schakeltopia het volgende:
techno opa zit op nu lekker op ibiza krijg ik door, kennen jullie die?
zo zijn we toch ook later als we oud zijnquote:Op zondag 24 juli 2022 02:35 schreef Schakeltopia het volgende:
geweldig ik had er nog nooit van gehoord
jonge die opa gaat meer feestjes af dan mijquote:Op zondag 24 juli 2022 02:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo zijn we toch ook later als we oud zijn
misschien dat je later gewoon vaker feestjes afgaatquote:Op zondag 24 juli 2022 02:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jonge die opa gaat meer feestjes af dan mij
misschien kom je mij in livestream tegen dan, met een ananas en een boomquote:Op zondag 24 juli 2022 02:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dan zien we jou nooit meer.
ga je ineens alle rave parties af
deal!quote:Op zondag 24 juli 2022 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien kom je mij in livestream tegen dan, met een ananas en een boom
al zal een opblaasrookworst beter bij me passenquote:
slaap lekker alvastquote:Op zondag 24 juli 2022 02:49 schreef suzi1 het volgende:
gaan jullie nog even TA-en dan kijk ik nog stukje serie tot ikword
![]()
lekker slapen en geniet van je serie!quote:Op zondag 24 juli 2022 02:49 schreef suzi1 het volgende:
gaan jullie nog even TA-en dan kijk ik nog stukje serie tot ikword
![]()
Verfrommelde krentenbol genotquote:Op zondag 24 juli 2022 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
post Tomorrowland belgische boterkoeken genot
[ afbeelding ]
Ik zie jouw zittenquote:Op zondag 24 juli 2022 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit even op de mainstage van tomorrowland bij de man in zijn flamingo shirt
quote:
ik geloof jou. was meer benieuwd naar het tijdperk zegmaarquote:Op zondag 24 juli 2022 17:06 schreef suzi1 het volgende:
of
you can boogie love disco lalala van stars on 45?
Lekkerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |