haha heb je die notes wel eens bekeken ?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Als je jezelf als een debiel gedraagt krijg je notes
Doe je normaal dan krijg je ze niet
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:05 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Tell Sell hebben ze deze note-kraker in de sale voor maar ¤450,- en die is echt fantastisch!
Moet je wel zeggen wat hij zo goed doet. Kunnen we er allemaal van lerenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:14 schreef christmastsunami het volgende:
Waren er maar meer mods zoals LaForest.
Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Maar ik vind het wel fijn hoe ie mod. Misschien dat ik er later, het juiste woord voor vind.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je wel zeggen wat hij zo goed doet. Kunnen we er allemaal van leren
Ik ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:19 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Maar ik vind het wel fijn hoe ie mod. Misschien dat ik er later, het juiste woord voor vind.
Dit is waar. Beter modt hij het hele forum.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:14 schreef christmastsunami het volgende:
Waren er maar meer mods zoals LaForest.
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"En als u binnen 10 minuten belt dan krijgt u deze handige portable versie er helemaal gratis bij!"
Je wilt dus een mod die rijk is?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Hij/Zij doet niet zo armoedig.
Haal de pik van de mods eens uit je muil je bent lastig te verstaan zoquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Als je jezelf als een debiel gedraagt krijg je notes
Doe je normaal dan krijg je ze niet
Het beleid is niet strenger geworden, je gedrag is het probleem
Nee, dat weet ik ook niet en daar gaat het niet om. Ik wou dat ik rijk was.quote:
Ik ben ex mod.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:27 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook niet en daar gaat het niet om. Ik wou dat ik rijk was.
Hij is niet zo oppervlakkig zoals Sfancta bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |