abonnement Unibet Coolblue
pi_206138766
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 05:26 schreef Drass het volgende:
Het waren ook hele aparte scènes vandaag.

At random 2 trekkers kopen?
De andere punten kan ik mij wel in vinden qua kritiek. Maar dit vind ik geen rare actie. Elke camping heeft een trekker en die zijn af en toe aan vervanging toe. Ongetwijfeld zeuren de parkbeheerders al maanden, zo niet jaren, om een nieuwe trekker (of sowieso om een trekker) en werd het nu echt tijd.

Sowieso is dat iets wat dit seizoen wel lijkt te overheersen. Voorheen kocht Peter enkel speeltjes voor zichzelf en zijn stoeipoes, nu lijkt hij eindelijk ook in de parken te investeren. Je kan iets vinden van die robot en koptelefoontjes, maar elke fatsoenlijke horeca zaak heeft al jaren communicatie tussen medewerkers. Maar dan niet via die onhandige en lelijke koptelefoons maar via een fatsoenlijk oortje.
pi_206138851
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:51 schreef J83 het volgende:
Tsja, dit kan iedere willekeurige vrouw met zwart haar zijn.
Meen je dit nou? Is toch overduidelijk die snol met dr magere heupjes en mimiek
  donderdag 29 september 2022 @ 19:23:43 #253
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206144136
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2022 22:15 schreef golfer het volgende:
Wat hebben ze nou voor die opgeknapte ballentent van die vent met die ouwe auto erbij betaald?
Vond die verkoper maar irritant.
soooo, da's mooi!
pi_206173841
Vond die brief van dat huis dat te koop stond maar gestaged. Zo kan heel Nederland en Belgie Gillis wel vragen om zijn geld te komen doneren voor iets wat ze te koop hebben. Zo'n zakenvent als Peter valt denk ik niet zo snel voor een random brief met een zielig verhaaltje. Heerlijk wel weer zonder emoties: "als hij een bedrag noemt zeggen we ongeacht hoeveel het is dat het wel een hoop geld is."

Dat van die bezoekjes van Nicolleke aan die minder bedeelde gezinnen kwam erg nep en gestaged over. Kan me niet voorstellen dat ze bij het gros van deze bezoekers persoonlijk langs gaan om piepende deuren en scheve spiegels te noteren.
pi_206174160
Ze komen veel negatief in het nieuws. Dit is gewoon een poging om wat beter voor de dag te komen.

Peter die aan tafel zijn eigen boek zit te lezen.. het is zo sneu allemaal.
  zondag 2 oktober 2022 @ 10:50:17 #256
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206174543
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 10:14 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ze komen veel negatief in het nieuws. Dit is gewoon een poging om wat beter voor de dag te komen.

Peter die aan tafel zijn eigen boek zit te lezen.. het is zo sneu allemaal.
Als ik een eigen biografie zou hebben, dan zou ik het ook doen. :P En dan keihard in de camera roepen dat het onzin is.
soooo, da's mooi!
pi_206205922
Goh, wat kunnen Jan-Pieter en Ruudje toch goed toneelspelen
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:54:10 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206207764
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 22:05 schreef ISVV het volgende:
Goh, wat kunnen Jan-Pieter en Ruudje toch goed toneelspelen
En die ingestudeerde zogenaamde adremme spitsvondige woordgrappen van Ruud.

Trouwens, die camper van Gillis is wel een veel kleinere dan de vorige?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206208216
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:54 schreef golfer het volgende:

[..]
En die ingestudeerde zogenaamde adremme spitsvondige woordgrappen van Ruud.

Trouwens, die camper van Gillis is wel een veel kleinere dan de vorige?
Verschrikkelijk inderdaad

En volgens mij wel !

Dat kasteeltje is volgens mij ook een dramaproject
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 5 oktober 2022 @ 09:47:12 #260
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206209413
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 03:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Verschrikkelijk inderdaad

En volgens mij wel !

Dat kasteeltje is volgens mij ook een dramaproject
Dat kasteel gaat nooit afkomen. Wat een verkwisting is dat zeg.
soooo, da's mooi!
pi_206209424
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:54 schreef golfer het volgende:
Trouwens, die camper van Gillis is wel een veel kleinere dan de vorige?
Ik heb de aflevering niet gezien maar dit zal te maken hebben met het feit dat hij voor zo’n grote een nieuw theorie- en praktijk examen moet afleggen.
pi_206210380
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:54 schreef golfer het volgende:

[..]
En die ingestudeerde zogenaamde adremme spitsvondige woordgrappen van Ruud.
Ik heb het al eerder gezegd maar toch; die Ruud is een goede jongen, dat zie je wel aan hoe ie met dieren omgaat bijvoorbeeld. Maar ik zou knettergek van die vent worden, rare tics, geforceerde woordgrappen, kijkt dol uit zijn ogen. Echt, die was ik zo beu als collega.
pi_206210391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:21 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik heb het al eerder gezegd maar toch; die Ruud is een goede jongen, dat zie je wel aan hoe ie met dieren omgaat bijvoorbeeld. Maar ik zou knettergek van die vent worden, rare tics, geforceerde woordgrappen, kijkt dol uit zijn ogen. Echt, die was ik zo beu als collega.
Ruud is de enige die daar een beetje sympathiek is. Volgens mij si hij zonder camera minder gestoord dan met. Ik zie Mark niet veranderen in vrolijke gezellige jongen zonder camera
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_206210955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ruud is de enige die daar een beetje sympathiek is. Volgens mij si hij zonder camera minder gestoord dan met. Ik zie Mark niet veranderen in vrolijke gezellige jongen zonder camera
Zou zomaar kunnen, ik vind het een irritante zenuwlijer die wel het hart op de juiste plek heeft.

En toch heb ik ook wel een zwak voor Parkie Markie. Heeft toch wel grote schoenen te vullen met zo'n vader. Daar is ie echter niet snugger genoeg voor (wat geen schande is), maar hij is wel snugger genoeg om te beseffen dat hij het niet kan en gaat daarom overcompenseren door zijn vader te imiteren.
pi_206211449
Snap ook niet waarom het allemaal zo lui en lafjes moet. Ook die parken allemaal zo vies. Als ik Nicol of Mark was zou ik bijvoorbeeld meehelpen met de schoonmaak en in de bediening wanneer die Samir het zo druk heeft.

De mensen die daar op vakantie gaan hebben al geen groot budget denk ik, die wil je toch fijne herinneringen meegeven?
  Trouwste user 2022 woensdag 5 oktober 2022 @ 13:41:03 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_206211892
Waken in het bos bij het hek met knakworsten en spray. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_206212766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:05 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Als ik Nicol of Mark was zou ik bijvoorbeeld meehelpen met de schoonmaak en in de bediening wanneer die Samir het zo druk heeft.

daar ben ik het juist niet mee eens, vind juist dat ze zich al te veel met operationele werkzaamheden bezighouden. Een manager moet het juist bezig zijn met beleid, organiseren en zorgen voor de juiste middelen (mensen, materiaal).

We hebben het niet over boerencampings met 20 staplekken en 1 toiletgebouw. Dit zijn vakantiefabrieken waar ook tig werknemers (dienen te) zijn.

Samir vind ik sympathiek maar zijn rol is denk ik ook wel uitvergroot, hij doet het echt niet allemaal alleen snackbar, restaurantkeuken, bediening, inkoop enz.
pi_206213154
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:05 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Snap ook niet waarom het allemaal zo lui en lafjes moet. Ook die parken allemaal zo vies. Als ik Nicol of Mark was zou ik bijvoorbeeld meehelpen met de schoonmaak en in de bediening wanneer die Samir het zo druk heeft.

De mensen die daar op vakantie gaan hebben al geen groot budget denk ik, die wil je toch fijne herinneringen meegeven?
Micromanagement, dat moet je niet willen. Daar zet je gewoon iemand neer puur per park. Mark zorgt voor de helicopter view.

Voor de show is hij natuurlijk micro in beeld gebracht, maar hij moet echt niet willen wat te doen met drempels, of een hekwerk wat kapot is..
  woensdag 5 oktober 2022 @ 19:11:48 #269
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_206215654
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 11:21 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik heb het al eerder gezegd maar toch; die Ruud is een goede jongen, dat zie je wel aan hoe ie met dieren omgaat bijvoorbeeld. Maar ik zou knettergek van die vent worden, rare tics, geforceerde woordgrappen, kijkt dol uit zijn ogen. Echt, die was ik zo beu als collega.
Daarom heeft hij ook geen actieve rol op die parken. Iedereen word gek van hem.
soooo, da's mooi!
pi_206216021
Gekeken.

Dan ben je groot ondernemer. Eigenaar van 12 vakantieparken. Kom je thuis, zit je vriendinnetje in kleermakerszit op de grond kleertjes uit te zoeken in een mini kleerkastje en te jammeren dat het kastje te klein wordt.

Dat wil je toch niet? ;( kom op zeg
pi_206216055
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:34 schreef lily het volgende:
Gekeken.

Dan ben je groot ondernemer. Eigenaar van 12 vakantieparken. Kom je thuis, zit je vriendinnetje in kleermakerszit op de grond kleertjes uit te zoeken in een mini kleerkastje en te jammeren dat het kastje te klein wordt.

Dat wil je toch niet? ;( kom op zeg
Eens. Je zou er Foxwild van worden.
pi_206217744
Alles voor de tievie *O*
1 en al toneelstukjes :(
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 21:15:43 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206217903
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 19:34 schreef lily het volgende:
Gekeken.

Dan ben je groot ondernemer. Eigenaar van 12 vakantieparken. Kom je thuis, zit je vriendinnetje in kleermakerszit op de grond kleertjes uit te zoeken in een mini kleerkastje en te jammeren dat het kastje te klein wordt.

Dat wil je toch niet? ;( kom op zeg
Ja dan maak je graag 100 uur in de week als je zo een thuis hebt :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 9 oktober 2022 @ 18:49:59 #274
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_206266836
Die ongemakkelijke woordgrapjes van Ruud _O-
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:25:38 #275
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_206290821
Dat ge “ja baas” :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')