Sterkte man! Heeft hij veel klachten?quote:
Vertel, was niet thuis. Kom net binnen?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:28 schreef Haags het volgende:
@:dotteke Max
Die man kan beter stoppen met racen.
Mijn laatste risk avondje is alweer meer dan 30 jaar geleden.quote:
Best leuk af en toequote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn laatste risk avondje is alweer meer dan 30 jaar geleden.
Ik meer van het aanwezige bier.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Best leuk af en toe
En hou van bordspellen ♥
Bier en spelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik meer van het aanwezige bier.
Toen de lucht nog schoon was en sex vies.quote:
Als je advies nodig hebt over oorlog tactieken en strategieen kun je altijd de hulp van SBE inhurenquote:
In natura?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je advies nodig hebt over oorlog tactieken en strategieen kun je altijd de hulp van SBE inhuren
Voor de facturering moet je bij het ministerie van financiën zijn, zij handelen dat afquote:
Is dat bij greysbones of Moonlicht?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de facturering moet je bij het ministerie van financiën zijn, zij handelen dat af
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat bij greysbones of Moonlicht?
Ik vraag het MrsL wel, die weet alles.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
@:greysbones is minister van taal en @:moonlight is minister van dierenwelzijn
MrsL is minister van feiten en CEO van googlequote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag het MrsL wel, die weet alles.
Ze is het hoofd van het ministerie van liefde en ligt vanavond weer liefdevol onder mijn vleugeltje.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
MrsL is minister van feiten en CEO van google
Wel lief zijn voor haar en vleugeltjes boven de dekentjes!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is het hoofd van het ministerie van liefde en ligt vanavond weer liefdevol onder mijn vleugeltje.
Alsof ik niet lief ben.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lief zijn voor haar en vleugeltjes boven de dekentjes!
Anders moet ik pastoor weer langs sturen maandag
Diep in de nachtquote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben roze natuurlijk 😜
Lekker buitenquote:
Groen in het midden aanvallen. Unite the clans.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben roze natuurlijk 😜
Het wil nog niet echt lukken deze zomer met de opwarming.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker buiten
Zou het wel kunnen eigenlijk?
Of is het te warm vanwege de hittegolf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |