Zolang ze er geen Duitsers mee laten varen moet het wel kunnenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien liggen er 80 kano's te wachten.
NOS = Nimmer Objectief of Stiptquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
NOS
meer hoef je niet te lezen
om te weten dat er BS uit komt
Ik bash niet op vrouwenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heerlijk even bashen op vrouwen deze mooie avond.....geniet ervan jongens!
Badeendjes bashen vrouwen niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heerlijk even bashen op vrouwen deze mooie avond.....geniet ervan jongens!
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes bashen vrouwen niet.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bash niet op vrouwen![]()
Vrouwen hebben zeker kwaliteiten die ik bewonder! Zoals de afwas doen, kleren wassen, het huishouden doen etc.
Oké oké, vrouwen zijn ook geniaal en briljant in het schoonmaken van de badkamerquote:
journo iddquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan nog zo'n nitwit-journalist die dat zegt? Of deed iemand van de scheepvaart die uitspraak?
tettenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bash niet op vrouwen![]()
Vrouwen hebben zeker kwaliteiten die ik bewonder! Zoals de afwas doen, kleren wassen, het huishouden doen etc.
En de porseleinen troon.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké oké, vrouwen zijn ook geniaal en briljant in het schoonmaken van de badkamer
Misschien die van jou? Is iig totaal niet een specialiteit van mijquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké oké, vrouwen zijn ook geniaal en briljant in het schoonmaken van de badkamer
Daar mag muis niet over klagen. Ik doe mijn grote behoefte enkel onder de baas zijn tijd op de mijn persoonlijke porseleinen troon op kantoor. Dus alles wat ze op de huiselijke troon moet schoonmaken heeft ze zelf veroorzaaktquote:
precies de reden dat ik een poets zoekquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien die van jou? Is iig totaal niet een specialiteit van mijben sowieso geen huisvrouwmateriaal, verveel me liever helemaal dood dan dat ik aan de grote schoonmaak ga ofzo
Ik mot het zelf doen. Altijd weer gezeik als ik mijn parkiet aan een stok bind om te kunnen schrobben.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar mag muis niet over klagen. Ik doe mijn grote behoefte enkel onder de baas zijn tijd op de mijn persoonlijke porseleinen troon op kantoor. Dus alles wat ze op de huiselijke troon moet schoonmaken heeft ze zelf veroorzaakt
die parkiet kan wel goed onder de rand je tarrels weg pikkenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot het zelf doen. Altijd weer gezeik als ik mijn parkiet aan een stok bind om te kunnen schrobben.
Om eerlijk te zijn is muis ook geen huismuisquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien die van jou? Is iig totaal niet een specialiteit van mijben sowieso geen huisvrouwmateriaal, verveel me liever helemaal dood dan dat ik aan de grote schoonmaak ga ofzo
Altijd weer die parkieten, man man man hoe houd je het volquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot het zelf doen. Altijd weer gezeik als ik mijn parkiet aan een stok bind om te kunnen schrobben.
Na afloop die stok tussen de bankkussen plaatsen en met een honkbalknuppel mijn parkiet in één slag haar kooi in slaan. Dan voel ik mij echt een baas.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd weer die parkieten, man man man hoe houd je het vol
Weet niet waar je woont en of de link hieronder dus nuttig is voor jou , heb er ook geen persoonlijke ervaring mee, maar zag weleens advertenties voorbijkomen enzo, kijk maar wat je ermee doetquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies de reden dat ik een poets zoek
maar geen zin om in van die FB groep gedrochten aan de gang te gaan.. en er zijn wel wat websites die dat aanbieden maar dat ziet er allemaal gelijk zo louche uit
Thanks voor de MIquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na afloop die stok tussen de bankkussen plaatsen en met een honkbalknuppel mijn parkiet in één slag haar kooi in slaan. Dan voel ik mij echt een baas.
Zie het als een tip.quote:
ja die ken ik maar als ik gegevens in vul dan krijg een Duitse foutmeldingquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont en of de link hieronder dus nuttig is voor jou , heb er ook geen persoonlijke ervaring mee, maar zag weleens advertenties voorbijkomen enzo, kijk maar wat je ermee doet![]()
https://www.helpling.nl/
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die ken ik maar als ik gegevens in vul dan krijg een Duitse foutmelding
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |