quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoelang sta jij in hemelsnaam al droog dat iets dubbelzinnigs/ seksueel getints ziet in een plaatje van het universum?![]()
ahja top, zou zo meegaanquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
morgen Tomorrowland, mag maandag weer aan de bak
Ik ga zondagavond met de boot van Hoek van Holland naar Engeland, paar dagen in Londen, dan de trein van Londen naar Glasgow pakken, daar 2 dagen, en dan een autootje huren en naar een vakantiehuisje in de Highlands rijden, en van daaruit zien we wel weer verderquote:
gaafquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga zondagavond met de boot van Hoek van Holland naar Engeland, paar dagen in Londen, dan de trein van Londen naar Glasgow pakken, daar 2 dagen, en dan een autootje huren en naar een vakantiehuisje in de Highlands rijden, en van daaruit zien we wel weer verder
Oeh tof, mag ik mee?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga zondagavond met de boot van Hoek van Holland naar Engeland, paar dagen in Londen, dan de trein van Londen naar Glasgow pakken, daar 2 dagen, en dan een autootje huren en naar een vakantiehuisje in de Highlands rijden, en van daaruit zien we wel weer verder
Zeg maar dat je de parkeerdruk voor de lokale bewoners flink wil verlichtenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:16 schreef Haags het volgende:
Je mag in nws niet eens zeggen dat je Moskou wil veranderen in een parkeerplaats. #watflauw
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
ONZ / Users en mods met een God complex hebben een hele kleine
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Er voelt zich iemand aangesprokenquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:33 schreef Paul het volgende:
Deze topic@:Haags
PaulGod en HaagsGodquote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:33 schreef Paul het volgende:
Deze topic@:Haags
Ha die Greys. Lekker bezig vandaag? Mooi weertje om in de tuin aan de slag te gaan...quote:
Je bedoelt Hamiltonquote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:28 schreef Haags het volgende:
@:dotteke Max
Die man kan beter stoppen met racen.
Die moet sowieso stoppen met een jankbal zijn.quote:
Heeft volgens mij altijd een pakje zakdoekjes bij zichquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die moet sowieso stoppen met een jankbal zijn.
In zijn broek?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft volgens mij altijd een pakje zakdoekjes bij zich
Weet niet of dat wel wil/past anders zijn huppelkutje welquote:
Dat zal jij beter weten dan ik.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal jij beter weten dan ik.
Lolquote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
Wat sta je er goed op met je rooie pet
Sterkte voor je vader.quote:
Hij heeft weinig klachten gelukkig.quote:
Gelukkig maar, ik hoop dat dat zo blijft.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 20:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij heeft weinig klachten gelukkig.
Meerdere mensen in mijn omgeving wel. Een aantal ook wel goed ziek.
Die heeft crybaby vast wel nodig jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |