Ja precies....quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik probeer ook wel milieu bewust te zijn maar ik trek ook wel mijn grens.
oh je bedoelt een links fundamentalist?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien wel, later hoorde ik van die vriend dat ze ultra milieu bewust leeft. Geen veganistisch, geen auto etc...
Ze is nog net niet extremistisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh je bedoelt een links fundamentalist?
Leef alsof het je laatste dag is.quote:
dan ben ik elke dag Brokequote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leef alsof het je laatste dag is.![]()
![]()
Je kan nog altijd onder mijn vleugeltje terecht.quote:
liefquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan nog altijd onder mijn vleugeltje terecht.
Dat ben jij ook.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet alleen de season finale nog zien
hoeveel zijn er dan?quote:
nee dat is ook echt waardeloosquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
17 ofzo maar dat zal wel inclusief die aftershow zijn waar ik toch niet naar kijk
Ik was er al klaar mee voordat ze begonnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik keek wat jaartjes terug die "Real housewives of..." programma's, volgde die van New York en Orange County, vond het destijds altijd wel lekker loos om te kijken, maar het werd steeds meer gekift tussen die mokkels,was geen aflevering zonder drama en/of bitchfights.. nep als fuck maar alles voor de kijkcijfers hè..Below Deck keek ik vorig jaar zo af en toe eens, was iig met die Sandy als kapitein en 1 of andere kenau als hoofdstewardess of hoe de fuck dat ook heet
maar ben redelijk klaar wel met die zogenaamde realityseries, helemaal met de Amerikaanse, iedereen lijkt altijd te schreeuwen en reageren op alles zo overdreven...maar ja, pulp-tv kan soms ook wel lekker zijn
![]()
Zo kom je idd ook wel over jaquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee voordat ze begonnen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik keek wat jaartjes terug die "Real housewives of..." programma's, volgde die van New York en Orange County, vond het destijds altijd wel lekker loos om te kijken, maar het werd steeds meer gekift tussen die mokkels,was geen aflevering zonder drama en/of bitchfights.. nep als fuck maar alles voor de kijkcijfers hè..Below Deck keek ik vorig jaar zo af en toe eens, was iig met die Sandy als kapitein en 1 of andere kenau als hoofdstewardess of hoe de fuck dat ook heet
maar ben redelijk klaar wel met die zogenaamde realityseries, helemaal met de Amerikaanse, iedereen lijkt altijd te schreeuwen en reageren op alles zo overdreven...maar ja, pulp-tv kan soms ook wel lekker zijn
![]()
Idd, al klaarkomen voor het voorspel begint en in slaap vallen.quote:
Below Deck Sailingquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
Ze doet dus maar alsof ofzo? Of heb ik het gewoon fout dat ik dacht dat ze de kapitein was ?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
mja vooral hoe die sandy geen kapitein is is, als vakidioot, vrij vermakelijk
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
ik zit te wachten tot Satan weer boven komt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
![]()
Ik woon samen met een vrouw, dat is wel genoeg drama voor mijquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woon samen met een vrouw, dat is wel genoeg drama voor mij
Komt niet vaak voor dat ik niks zinnigs weet te zeggen op posts van anderen, maar het is je geluktquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, al klaarkomen voor het voorspel begint en in slaap vallen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dat ik niks zinnigs weet te zeggen op posts van anderen, maar het is je gelukt
En dan heb ik het nog niet eens over mijn jeugd gehad, toen woonde ik in een huis met 2 vrouwen.quote:
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je niet hele dagen op die Mindler app moet zittenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over mijn jeugd gehad, toen woonde ik in een huis met 2 vrouwen.![]()
Verklaart wel waarom ik volgens mijn psychiater emotioneel totaal niet bereikbaar ben denk ik
de 'first officer' is bijna altijd de echte kapitein..quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze doet dus maar alsof ofzo? Of heb ik het gewoon fout dat ik dacht dat ze de kapitein was ?
Zit eigenlijk maar 1 ding op dus, een man zoeken om mee samen te wonenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over mijn jeugd gehad, toen woonde ik in een huis met 2 vrouwen.![]()
Verklaart wel waarom ik volgens mijn psychiater emotioneel totaal niet bereikbaar ben denk ik
Ik ga wel gewoon Grinder installeren, zoveel makkelijkerquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je niet hele dagen op die Mindler app moet zitten
thats the spiritquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon Grinder installeren, zoveel makkelijker
Ok dan, tja, dat valt mij als leek dus totaal nooit op , maar geloof je gelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de 'first officer' is bijna altijd de echte kapitein..
Maar het is vooral mooi hoe ze niet functioneert als kapitein zijnde.
Daarom ben ik ook in een branche gaan werken waar 450% van het personeel mannelijk is en ik het grootste gedeelte van het jaar van huis ben. Ideaal al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit eigenlijk maar 1 ding op dus, een man zoeken om mee samen te wonen
ja maar ik heb diezelfde cringe ook bij mighty ships enzoquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok dan, tja, dat valt mij als leek dus totaal nooit op , maar geloof je gelijk
geen ideequote:
De Spartanen waren ook van de mannenliefdequote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook in een branche gaan werken waar 450% van het personeel mannelijk is en ik het grootste gedeelte van het jaar van huis ben. Ideaal al zeg ik het zelf
NOSquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar ik heb diezelfde cringe ook bij mighty ships enzo
en zojuist ook bij de NOS..
'er ligt wel 20 ton graan gereed in Odessa.. men weet niet of dat wel gaat passen op de 80 schepen die liggen te wachten'
schat, wij namen 23 DUIZEND ton in 1x mee.. your math does not compute
Ja maar dat is dan nog zo'n nitwit-journalist die dat zegt? Of deed iemand van de scheepvaart die uitspraak?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar ik heb diezelfde cringe ook bij mighty ships enzo
en zojuist ook bij de NOS..
'er ligt wel 20 ton graan gereed in Odessa.. men weet niet of dat wel gaat passen op de 80 schepen die liggen te wachten'
schat, wij namen 23 DUIZEND ton in 1x mee.. your math does not compute
Misschien liggen er 80 kano's te wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
NOS
meer hoef je niet te lezen
om te weten dat er BS uit komt
NOS...Nitwits, Onnozelen en Sukkelsquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
NOS
meer hoef je niet te lezen
om te weten dat er BS uit komt
Ik snap de Spartanen volledig! Na een harde strijd moet je ook hard ontspannen. En echte strijders maken het beste van de situatie waar ze zich in begevenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De Spartanen waren ook van de mannenliefde![]()
vrouwen hadden ze alleen om voor nageslacht te zorgen, voor de geile seks hadden ze jongens uit hun bataljon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |