quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
kantoor is aangereden door een wielrenner terwijl ie op de stoep liep
Ik snap het, maar ben wel teleurgesteld. Dan doe ik zelf wel een duit in het zakje.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:56 schreef Nine. het volgende:
Zie tevens: KLB / Die mongoloide wielrenners
Heb geen zin om weer 100 gifjes van crashende wielrenners te uploaden
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kreeg zo rond negen uur een telefoontje van mijn moeder op het werk dat mijn vader voor zijn kantoor is aangereden door een wielrenner terwijl ie op de stoep liep en dat ie met een ambulance naar de ehbo is gebracht.
Ik ken alle details nog niet maar mijn moeder zei dat het niet levensbedreigend is en ik niet met een dolle kop naar huis moet fietsen want ze heeft geen zin in twee ongelukken op één dag.
Mijn begeleider heeft mij nu even met een kop koffie in de kantine gezet en straks brengt hij me thuis met de auto.
Je bent een wielrenner als je dit begrijpt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik liep eens met een plank een bouwmarkt uit, sla ik er een wielrenner, die over de stoep raasde, mee van zijn Bianchi. Pure Slapstick, instant carma
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:10 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap het, maar ben wel teleurgesteld. Dan doe ik zelf wel een duit in het zakje.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van harte beterschap gewenst.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Kreeg zo rond negen uur een telefoontje van mijn moeder op het werk dat mijn vader voor zijn kantoor is aangereden door een wielrenner terwijl ie op de stoep liep en dat ie met een ambulance naar de ehbo is gebracht.
Ik ken alle details nog niet maar mijn moeder zei dat het niet levensbedreigend is en ik niet met een dolle kop naar huis moet fietsen want ze heeft geen zin in twee ongelukken op één dag.
Mijn begeleider heeft mij nu even met een kop koffie in de kantine gezet en straks brengt hij me thuis met de auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |