abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 00:31:51 #51
236264 crew  capricia
pi_205419115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:26 schreef jcdragon het volgende:

[..]
[ twitter ]
Over de vaccinatieronde na de zomer:
"Bij de huidige vaccins is besloten om daar de omicron component bij te zetten"

Lekker man.
Een nieuwe 'component', een nieuw vaccin dus. Gaat dit eindeloos door?
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 00:33:48 #52
236264 crew  capricia
pi_205419126
Het is maar goed dat ik al lang niet meer naar dat soort programma's kijk..je wordt er gewoon recalcitrant van. _O-
Definitely not CIA
pi_205419163
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:33 schreef capricia het volgende:
Het is maar goed dat ik al lang niet meer naar dat soort programma's kijk..je wordt er gewoon recalcitrant van. _O-
Ik heb net even gekeken maar ik werd er niet echt veel wijzer van wat ze nu willen. Eigenlijk zeiden ze probeer iedereen de ruimte te geven. Gommers zei ook dat het in de ziekenhuizen en dan vooral op de ic rustig was maar vooral personeel uitval het probleem was. De mensen die nu op de ic komen was 40% met covid en niet door covid.
pi_205419245
Idd kappen met kapjes en onzinnige vaccins.
pi_205419351
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:31 schreef capricia het volgende:

[..]
Over de vaccinatieronde na de zomer:
"Bij de huidige vaccins is besloten om daar de omicron component bij te zetten"

Lekker man.
Een nieuwe 'component', een nieuw vaccin dus. Gaat dit eindeloos door?
Dit gaat ook eindeloos door. De EU (specifiek Eurocommissaris Kyriakides) had een tijdje terug (12 mei) al besloten om na de zomer een "nieuwe vaccinatie campagne" te starten. Ondanks dat we net uit de ellende kwamen en honderden miljoenen mensen in heel de EU 2 of 3 prikken hebben gehad, en iedereen beloofd werd dat het klaar was na de vaccinaties.

Ik weet nog ergens in de afgelopen 2 jaar, dat Rutte op een persco zei "we gaan ermee door totdat nederland het niet meer wil". Dit moet je ook zo letterlijk opvatten. Maatregelen zullen opgelegd blijven worden omdat zoveel mensen er in mee gaan. Zodra teveel mensen er niet meer aan mee doen zal het ook worden losgelaten om geen gezichtsverlies te lijden. Zo hou je de illusie in stand dat de overheid bepaald wat jij doet. Je zal zien dat zodra hier in NL mensen weer bang worden en uit zichzelf mondkapjes op gaan zetten, dat op dat moment de verplichting weer terug komt.

Ook durf ik te wedden dat (straks in de herfst) uit "angst voor lockdowns" de horeca zelf al aan komt kloppen bij de overheid om alsjeblieft de QR code weer in te voeren "want we willen echt geen lockdowns meer". We doen het allemaal helemaal zelf, gevoed door angst en aangemoedigt door de media.

We weten ook inmiddels allemaal dat je nog gewoon corona kan krijgen en kan doorgeven als je "volledig gevaccineerd" bent, wat het hele QR code systeem compleet nutteloos maakt maar dan zal je ook niemand over horen.

Dit is vanaf het begin al zo'n bullshit geweest, ik hoop echt dat mensen dat eindelijk eens beginnen in te zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frenky893 op 22-07-2022 05:17:37 ]
pi_205419421
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 04:53 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
Dit gaat ook eindeloos door. De EU (specifiek Eurocommissaris Kyriakides) had een tijdje terug (12 mei) al besloten om na de zomer een "nieuwe vaccinatie campagne" te starten. Ondanks dat we net uit de ellende kwamen en honderden miljoenen mensen in heel de EU 2 of 3 prikken hebben gehad, en iedereen beloofd werd dat het klaar was na de vaccinaties.

Ik weet nog ergens in de afgelopen 2 jaar, dat Rutte op een persco zei "we gaan ermee door totdat nederland het niet meer wil". Dit moet je ook zo letterlijk opvatten. Maatregelen zullen opgelegd blijven worden omdat zoveel mensen er in mee gaan. Zodra teveel mensen er niet meer aan mee doen zal het ook worden losgelaten om geen gezichtsverlies te lijden. Zo hou je de illusie in stand dat de overheid bepaald wat jij doet. Je zal zien dat zodra hier in NL mensen weer bang worden en uit zichzelf mondkapjes op gaan zetten, dat op dat moment de verplichting weer terug komt.

Ook durf ik te wedden dat (straks in de herfst) uit "angst voor lockdowns" de horeca zelf al aan komt kloppen bij de overheid om alsjeblieft de QR code weer in te voeren "want we willen echt geen lockdowns meer". We doen het allemaal helemaal zelf, gevoed door angst en aangemoedigt door de media.

We weten ook inmiddels allemaal dat je nog gewoon corona kan krijgen en kan doorgeven als je "volledig gevaccineerd" bent, wat het hele QR code systeem compleet nutteloos maakt maar dan zal je ook niemand over horen.

Dit is vanaf het begin al zo'n bullshit geweest, ik hoop echt dat mensen dat eindelijk eens beginnen in te zien.
Hoezo is er beloofd dat we klaar waren met de vaccinaties?

Verder weten we niet wat het najaar brengt, als het virus blijft zoals het nu is kunnen we af met het vaccineren van de kwetsbare groepen en degenen die een vaccin willen, maar als we opnieuw richting een zorginfarct stevenen, dan komen er opnieuw maatregelen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205419437
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:07 schreef capricia het volgende:
Zijn er hier nog mensen die dat kijken, die programma's met zo'n viroloog of andere 'deskundige' ofzo?
Nee, al meer dan een jaar niet meer...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205419442
Vorige week een brief gehad dat ik de booster alsnog kon komen halen :')
Dit ligt nu bij de rest van het kontpapier.
pi_205419444
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 07:15 schreef etuiedelapiel het volgende:
Vorige week een brief gehad dat ik de booster alsnog kon komen halen :')
Dit ligt nu bij de rest van het kontpapier.
Ja, die heb ik ook gehad :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Spellchecker vrijdag 22 juli 2022 @ 07:39:40 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205419489
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:07 schreef capricia het volgende:
Zijn er hier nog mensen die dat kijken, die programma's met zo'n viroloog of andere 'deskundige' ofzo?
Nee ... heb dat nooit gekeken. Wel de eerste paar persco's live.

En verder stond alles binnen geen tijd overal in het geschreven nieuws.
pi_205420137
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 07:39 schreef maily het volgende:

[..]
Nee ... heb dat nooit gekeken. Wel de eerste paar persco's live.

En verder stond alles binnen geen tijd overal in het geschreven nieuws.
Toen ze buiten op potten en pannen stonden te slaan ! Wat een tijd was dat. :P
pi_205420223
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:33 schreef capricia het volgende:
Het is maar goed dat ik al lang niet meer naar dat soort programma's kijk..je wordt er gewoon recalcitrant van. _O-
Haha, ik zie wel een ommezwaai in jouw en mijn houding.

Jij lijkt enigszins geagiteerder te worden, en bij mij vlakt dat juist af. Ik maak me er niet zo druk meer over.
Het fundamentalistische zero covid denken verliest steeds meer draagvlak, de sociale en economische schade wordt niet meer geaccepteerd, en de politiek kan zich ook geen al te ingrijpende maatregelen meer veroorloven door alle geopolitieke spanningen die er al zijn.

Sluit niet uit dat we zo rond december weer verplicht/geadviseerd worden om met een gore doek voor de mond te lopen, maar dat zal wel (een) van de laatste keren zijn.

Koopmans en cs. zijn begonnen aan een zwaar offensief om de angst er maar in te houden, maar het lijkt erop dat er weinig weerklank voor is. Al nodigt op1 hen elke avond uit.

Het is over.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_205420243
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Haha, ik zie wel een ommezwaai in jouw en mijn houding.

Jij lijkt enigszins geagiteerder te worden, en bij mij vlakt dat juist af. Ik maak me er niet zo druk meer over.
Het fundamentalistische zero covid denken verliest steeds meer draagvlak, de sociale en economische schade wordt niet meer geaccepteerd, en de politiek kan zich ook geen al te ingrijpende maatregelen meer veroorloven door alle geopolitieke spanningen die er al zijn.

Sluit niet uit dat we zo rond december weer verplicht/geadviseerd worden om met een gore doek voor de mond te lopen, maar dat zal wel (een) van de laatste keren zijn.

Koopmans en cs. zijn begonnen aan een zwaar offensief om de angst er maar in te houden, maar het lijkt erop dat er weinig weerklank voor is. Al nodigt op1 hen elke avond uit.

Het is over.
Covid is ingehaald door de cost of living crisis die steeds urgenter wordt.

Kabinet handelt veel te traag, dit wordt 1 grote rotzooi.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 09:59:17 #64
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205420284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Covid is ingehaald door de cost of living crisis die steeds urgenter wordt.

Kabinet handelt veel te traag, dit wordt 1 grote rotzooi.
Goh, dat doen ze anders nooit.
pi_205420297
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:33 schreef capricia het volgende:
Het is maar goed dat ik al lang niet meer naar dat soort programma's kijk..je wordt er gewoon recalcitrant van. _O-
:o

Dit kan niet.

Klap in het gezicht van iemand.
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 10:02:50 #66
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205420314
twitter
pi_205420319
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Haha, ik zie wel een ommezwaai in jouw en mijn houding.

Jij lijkt enigszins geagiteerder te worden, en bij mij vlakt dat juist af. Ik maak me er niet zo druk meer over.
Het fundamentalistische zero covid denken verliest steeds meer draagvlak, de sociale en economische schade wordt niet meer geaccepteerd, en de politiek kan zich ook geen al te ingrijpende maatregelen meer veroorloven door alle geopolitieke spanningen die er al zijn.

Sluit niet uit dat we zo rond december weer verplicht/geadviseerd worden om met een gore doek voor de mond te lopen, maar dat zal wel (een) van de laatste keren zijn.

Koopmans en cs. zijn begonnen aan een zwaar offensief om de angst er maar in te houden, maar het lijkt erop dat er weinig weerklank voor is. Al nodigt op1 hen elke avond uit.

Het is over.
Ik ben het hier ook wel mee eens. Mensen zijn gevaccineerd, de ziekenhuizen liggen niet vol, er zijn andere dingen aan de hand. Natuurlijk, corona kan van het najaar weer een groter issue worden, maar dat is ook het moment dat die andere zaken ook problematischer kunnen worden. Ik betwijfel of het kabinet het aandurft om in de huidige samenleving, waar veel onvrede en wantrouwen heerst, weer zware coronamaatregelen in te voeren. Hoogstens komen die "kleine moeite"-maatregelen weer terug idd.

Los daarvan speelt denk ik ook wel mee dat de meeste mensen de interesse voor zo'n Ab en Marion, na twee jaar frequent in programma's op te duiken, vast wat zullen verliezen. Zeker als er eigenlijk geen grote ontwikkelingen qua corona zijn.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 10:04:51 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205420325
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Haha, ik zie wel een ommezwaai in jouw en mijn houding.

Jij lijkt enigszins geagiteerder te worden, en bij mij vlakt dat juist af. Ik maak me er niet zo druk meer over.
Het fundamentalistische zero covid denken verliest steeds meer draagvlak, de sociale en economische schade wordt niet meer geaccepteerd, en de politiek kan zich ook geen al te ingrijpende maatregelen meer veroorloven door alle geopolitieke spanningen die er al zijn.

Sluit niet uit dat we zo rond december weer verplicht/geadviseerd worden om met een gore doek voor de mond te lopen, maar dat zal wel (een) van de laatste keren zijn.

Koopmans en cs. zijn begonnen aan een zwaar offensief om de angst er maar in te houden, maar het lijkt erop dat er weinig weerklank voor is. Al nodigt op1 hen elke avond uit.

Het is over.
Misschien kunnen ze ook het BCO weer invoeren als we toch met symboolpolitiek bezig gaan.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 10:20:14 #69
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_205420410
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 00:31 schreef capricia het volgende:

[..]
Over de vaccinatieronde na de zomer:
"Bij de huidige vaccins is besloten om daar de omicron component bij te zetten"

Lekker man.
Een nieuwe 'component', een nieuw vaccin dus. Gaat dit eindeloos door?
Ik ben vooral benieuwd hoe ze gaan vaccineren na de zomer. Doe je het op vrijwillige basis en focus je je dan vooral op de risico groepen die de extra bescherming meer nodig hebben? Geen probleem dan. Alleen maar goed dat ze die optie aanbieden.

Of gaan ze weer heel Nederland ermee lastig vallen door je vaccinaties aan het QR bewijs te hangen? Dat scenario ben ik dan weer niet zo’n fan van.

Als we dat nu weer gaan slikken met z’n allen dan kan je je erop instellen dat we vanaf nu jaar in, jaar uit vaccinaties moeten gaan halen om je paspoortje up to date te houden. Volgend jaar is de bescherming van het vaccin 2022 weer minder, dan kunnen ze dus weer een booster campagne starten.

Ik kijk er met interesse naar; ook op internationale basis. In september hopelijk nog naar Engeland, want daar mag je naar toe zonder booster. Als dat veranderd zijn we de sjaak, want die hebben we niet. En ook niet van plan om er een te halen, tenzij er anders vakanties in het water vallen. Gok dat we er in de winter niet aan kunnen ontsnappen; dan zullen meerdere landen wel weer in de paniek zijn geschoten verwacht ik. We gaan t zien
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_205420429
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 10:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
de ziekenhuizen liggen niet vol
Niet verder gelezen.

Post verworpen.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 10:52:50 #71
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205420633
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 21:36 schreef Molo het volgende:

[..]
Dus je moet je altijd maar gewoon aan regels houden, ook als ze totaal geen nut hebben, onzinnig zijn en je hinderen in je doen en laten.
Gewoon luisteren en geen vragen stellen, ja ja.
Stel je voor dat je kritische vragen gaat stellen, dat kan echt niet, vuil schorriemorrie :D
Godver :')

Je bent te gast in een land en ik zeg dat je je daar aan de regels dient te houden.
Over zaken uit z’n verband rukken gesproken… :')
  vrijdag 22 juli 2022 @ 10:56:27 #72
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205420660
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Niet verder gelezen.

Post verworpen.
Wel dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205420692
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Covid is ingehaald door de cost of living crisis die steeds urgenter wordt.

Kabinet handelt veel te traag, dit wordt 1 grote rotzooi.
Rustig rustig, we kijken het nog even aan. Altijd belangrijk geen overhaaste beslissingen te nemen.
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 10:59:27 #74
236264 crew  capricia
pi_205420699
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Haha, ik zie wel een ommezwaai in jouw en mijn houding.

Jij lijkt enigszins geagiteerder te worden, en bij mij vlakt dat juist af. Ik maak me er niet zo druk meer over.
Het fundamentalistische zero covid denken verliest steeds meer draagvlak, de sociale en economische schade wordt niet meer geaccepteerd, en de politiek kan zich ook geen al te ingrijpende maatregelen meer veroorloven door alle geopolitieke spanningen die er al zijn.

Sluit niet uit dat we zo rond december weer verplicht/geadviseerd worden om met een gore doek voor de mond te lopen, maar dat zal wel (een) van de laatste keren zijn.

Koopmans en cs. zijn begonnen aan een zwaar offensief om de angst er maar in te houden, maar het lijkt erop dat er weinig weerklank voor is. Al nodigt op1 hen elke avond uit.

Het is over.
Ik kijk dat soort programma's met dat gehijg niet meer.
Het zal me nu even worst wezen. Het is zomer! O+
Definitely not CIA
pi_205420888
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 21:36 schreef Molo het volgende:

[..]
Dus je moet je altijd maar gewoon aan regels houden, ook als ze totaal geen nut hebben, onzinnig zijn en je hinderen in je doen en laten.
Gewoon luisteren en geen vragen stellen, ja ja.
Stel je voor dat je kritische vragen gaat stellen, dat kan echt niet, vuil schorriemorrie :D
De weg van de minste weerstand is wel the way to go, maar je hoort het wel als je wat op moet zetten of de sociale druk hoog genoeg is etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')