Wat een ellende. Klinkt als een goed concept, mijn tweedehands teringzooi aan lokale paupers verkopen zodat ik geen gekloot heb met verzendingen of het gekloot met het maken van afspraken wanneer iemand langs kan komen uit zijn of haar pauper gemeente.
Echter, Facebook
Marktplaats is overspoeld met bots van fake accounts of negers uit Ivoorkust. Allemaal met hetzelfde riedeltje:
Hoi <naam>
---
Bedankt voor je gewenste opmerking en ik moet begrijpen dat ik het eens ben met de staat van het artikel, ik wil het kopen, maar gezien de afstand die ik per koerier heb betaald via DPD GROUP. De DPD GROUP is een van de internationale transport- en pakketlevensverenigingen die actief is op de expresmarkt... Houd er ook rekening mee dat de kosten al door mij worden betaald. Ik stuur de DPD-groep naar je huis om de goederen met het geld in een envelop direct contant voor je op te halen. Dus de dienst heeft daarom wat gegevens van je nodig om de betaling per e-mail of whatsapp
---
Dan heeft de dienst van DPD EXPRESS daarom enkele gegevens van u nodig, zoals:
NAAM:
VOORNAAM :
ADRES :
TELEFOONNUMMER:
E-MAILADRES :
PRIJS VAN ARTIKELEN:
---
Klacht: Facebook
Marktplaats heeft zijn shit niet op orde. Ik kan mijn rotzooi niet gemakkelijk verkopen.