abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205406129
Ik heb wat voor... Ik heb een autospiegel van een auto geslagen terwijl dat niet de bedoeling was.
Het zit nl. zo. Op dit hoogstaande forum las ik de afgelopen week dat je moet helikopteren met je penis om te verkoelen.
Ik dacht bij mezelf 'Prima. Dan probeer ik dat maar want baadt het niet, dan schaadt het niet'.

Begin ik ineens heel ritmisch mijn heupen te bewegen. Beginnen de dames nat te worden en begonnen ze te fluiten :9~ . Verlies ik mijn concentratie en zwaai ik ineens een autospiegel af met mijn genotsknuppel.

Dat dametje natuurlijk weg. Ik vermoed uit schrik dat ik haar vagijn ook zo hard zou aanpakken maar daar stond ik dus alleen.
Ik heb de spiegel in een vuilnisbak gegooid, zo valt het misschien minder op dat de bestuurder een onderdeel aan zijn/haar wagen mist.

Klacht: Vrouw loopt weg
Klacht 2: Wachten staat te dicht geparkeerd wardoor ik niet op een fatsoenlijke manier kon helikopteren.
Cindy De Vuyst
pi_205406152
Sloeg hij af naar links of naar rechts?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Tettenkoning woensdag 20 juli 2022 @ 22:06:53 #3
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205406200
Leuk verzonnen weer @einzeinz
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205407083
Samenvatting van dit verhaal: einzeinz heeft weer aan z'n piemeltje lopen kneden op z'n zolderkamertje.
pi_205407125
Ook vaker gedaan als ik dronken was hahaha
U MAD?
pi_205407247
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 22:01 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb wat voor... Ik heb een autospiegel van een auto geslagen terwijl dat niet de bedoeling was.
Het zit nl. zo. Op dit hoogstaande forum las ik de afgelopen week dat je moet helikopteren met je penis om te verkoelen.
Ik dacht bij mezelf 'Prima. Dan probeer ik dat maar want baadt het niet, dan schaadt het niet'.

Begin ik ineens heel ritmisch mijn heupen te bewegen. Beginnen de dames nat te worden en begonnen ze te fluiten :9~ . Verlies ik mijn concentratie en zwaai ik ineens een autospiegel af met mijn genotsknuppel.

Dat dametje natuurlijk weg. Ik vermoed uit schrik dat ik haar vagijn ook zo hard zou aanpakken maar daar stond ik dus alleen.
Ik heb de spiegel in een vuilnisbak gegooid, zo valt het misschien minder op dat de bestuurder een onderdeel aan zijn/haar wagen mist.

Klacht: Vrouw loopt weg
Klacht 2: Wachten staat te dicht geparkeerd wardoor ik niet op een fatsoenlijke manier kon helikopteren.
Wat is dit nou voor een klacht...
pi_205408164
Heb je ook foto’s van de modelauto die je aan het bouwen was op de dagbesteding? Zo’n Revell 1:18?
.
pi_205408179
:')

Dann zit je thuis op een druilerige woensdagavond, en dan denkt TS 'goh, laat ik mijn fetish als klacht tentoonstellen op fok'. Deze zolderkamer autist verbreekt werkelijk elk sneu record van fok. Wat een prutser, wat een pauper en patjepeer. Aan deze TS zullen we niets missen als hij/zij/het voorgoed verdwijnt.
pi_205409108
Dit topic zou zo maar eens echt kunnen zijn. :{
  donderdag 21 juli 2022 @ 10:32:52 #10
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_205409216
Whaha deze TS is wel echt strijder.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  donderdag 21 juli 2022 @ 10:36:56 #11
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205409239
Niet baden schaadt wel degelijk, zeker in de penisregionen.
pi_205409262
Had je maar beter in je spiegels moeten kijken
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')