Zo ben ik in een groot bedrijf rondgegaan, 5 functies in totaal. Aangezien ik uitgedaagd moet worden sloeg de verveling toch toe en ben ik vertrokken met een berg kennis rijker.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:09 schreef Peejtur het volgende:
Als het gewoon bij hetzelfde bedrijf is, zou ik het echt bespreken om naar de oude functie te gaan. Ja ook tegen dat loon uiteraard weer.
Dit ja. Kan gebeuren dat je je op een functie verkijkt, zeker als het ineens een kantoorbaan is. Voor je werkgever trouwens ook beter als je het aankaart. Anders zitten ze met een ongemotiveerde werknemer die uiteindelijk vertrekt, terwijl het door een gesprek wellicht gewoon voor alle partijen goed opgelost had kunnen worden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:09 schreef Peejtur het volgende:
Als het gewoon bij hetzelfde bedrijf is, zou ik het echt bespreken om naar de oude functie te gaan. Ja ook tegen dat loon uiteraard weer.
Nee is niet heel gek inderdaad. Alleen collega’s om mij heen hebben dat na jaren nog steeds. Dus zal je wel snel krijgen in deze functie. En nu ben ik nog geen eens eindverantwoordelijk voor bepaalde werkzaamheden, dat gaat nog komen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:34 schreef Fer het volgende:
Is dat gek, dat je in de eerste periode ook buiten werktijd ermee bezig bent? Zodra je een beetje je draai erin gevonden hebt, gaat dat toch vanzelf weg.
Agreed, 6 maanden tot een jaar: daarna kan je evalueren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sluit me bij @:keko aan: het is erg vroeg om conclusies te trekken. Je zit nog in de wenperiode. Bij mij duurt het doorgaans ongeveer 6 maanden voor ik m'n draai heb gevonden.
Of totaal opbreken met uitval tot gevolg. Ik sluit me aan bij @Peejtur:quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:09 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Agreed, 6 maanden tot een jaar: daarna kan je evalueren.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:09 schreef Peejtur het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |