abonnement Unibet Coolblue
pi_205425474
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:31 schreef fietsie het volgende:
@:Yinny past alle bagage?
Jaaaaaaa! Het was echt proppen, heel veel dingen los in de auto. Slaapzakken achter de stoelen enzo...
Helaas konden we dus ook niet shoppen bij een hypermarche, wegens ruimtegebrek...
We zijn thuis en eerste wasje draait al weer.
Mocht iemand ooit onderweg bij een premiere class hotel willen slapen tijdens een hittegolf: NIET DOEN! Het was zoooooo warm en vreemde geur in de kamer. We hebben midden in de nacht de kamerdeur open gezet voor frisse lucht (er is een open galerij). Er zijn kamers waar 3 volwassen mannen meerdere nachten slapen, zo te zien werklui, en hun was op de galerij uithangen....
Volgende keer geven we wel meer geld uit aan een kamer met airco en iets meer ruimte :')
pi_205425481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:57 schreef fietsie het volgende:
Zo.... hier staat een pan stifado zachtjes te sudderen....

Zitten best voordelen aan het de vriezer leeg-eten... je maakt soms dingen waarvan je vergeten was hoe lekker ze het huis laten ruiken O+
Had ik gister.
Met sigmeschaap O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205425524
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:46 schreef Yinny het volgende:

[..]
Jaaaaaaa! Het was echt proppen, heel veel dingen los in de auto. Slaapzakken achter de stoelen enzo...
Helaas konden we dus ook niet shoppen bij een hypermarche, wegens ruimtegebrek...
We zijn thuis en eerste wasje draait al weer.
Mocht iemand ooit onderweg bij een premiere class hotel willen slapen tijdens een hittegolf: NIET DOEN! Het was zoooooo warm en vreemde geur in de kamer. We hebben midden in de nacht de kamerdeur open gezet voor frisse lucht (er is een open galerij). Er zijn kamers waar 3 volwassen mannen meerdere nachten slapen, zo te zien werklui, en hun was op de galerij uithangen....
Volgende keer geven we wel meer geld uit aan een kamer met airco en iets meer ruimte :')
Wat een ellende ook weer. Maar fijn dat jullie veilig thuis zijn. Nu rundumhause vakantie houden.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 22 juli 2022 @ 19:54:29 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205425536
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:46 schreef Yinny het volgende:
premiere class hotel
Met zo'n stapelbedbedbovenjebed ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205425726
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:46 schreef Yinny het volgende:

[..]
Jaaaaaaa! Het was echt proppen, heel veel dingen los in de auto. Slaapzakken achter de stoelen enzo...
Helaas konden we dus ook niet shoppen bij een hypermarche, wegens ruimtegebrek...
We zijn thuis en eerste wasje draait al weer.
Mocht iemand ooit onderweg bij een premiere class hotel willen slapen tijdens een hittegolf: NIET DOEN! Het was zoooooo warm en vreemde geur in de kamer. We hebben midden in de nacht de kamerdeur open gezet voor frisse lucht (er is een open galerij). Er zijn kamers waar 3 volwassen mannen meerdere nachten slapen, zo te zien werklui, en hun was op de galerij uithangen....
Volgende keer geven we wel meer geld uit aan een kamer met airco en iets meer ruimte :')
Nou veilig thuis en de rest maar snel vergeten! :*
pi_205425744
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Met zo'n stapelbedbedbovenjebed ?
Klopt! Kind wil nu thuis ook zo bij ons slapen :P
pi_205425856
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:46 schreef Yinny het volgende:

[..]
Jaaaaaaa! Het was echt proppen, heel veel dingen los in de auto. Slaapzakken achter de stoelen enzo...
Helaas konden we dus ook niet shoppen bij een hypermarche, wegens ruimtegebrek...
We zijn thuis en eerste wasje draait al weer.
Mocht iemand ooit onderweg bij een premiere class hotel willen slapen tijdens een hittegolf: NIET DOEN! Het was zoooooo warm en vreemde geur in de kamer. We hebben midden in de nacht de kamerdeur open gezet voor frisse lucht (er is een open galerij). Er zijn kamers waar 3 volwassen mannen meerdere nachten slapen, zo te zien werklui, en hun was op de galerij uithangen....
Volgende keer geven we wel meer geld uit aan een kamer met airco en iets meer ruimte :')
Ohhh daar ook ooit eens 3 nachten verbleven in Straatsburg. Toen heette het nog Formule1 oid.

Wat een dra-ma! Ik mocht van mijn ex daar nieteens de kamer af om te plassen 's avonds/ 's nachts, deed het in de prullenbak bak dus :@ :')

Verder was het wel een perfecte locatie ten opzichte van de stad en Straatsburg is toch wel 1 van de meest bijzondere steden die ik ooit heb bezocht O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205425859
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:14 schreef Yinny het volgende:

[..]
Klopt! Kind wil nu thuis ook zo bij ons slapen :P
Morgen naar ikea en een stapelbed halen :D
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:25:33 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205425868
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:46 schreef Yinny het volgende:

[..]
Jaaaaaaa! Het was echt proppen, heel veel dingen los in de auto. Slaapzakken achter de stoelen enzo...
Helaas konden we dus ook niet shoppen bij een hypermarche, wegens ruimtegebrek...
We zijn thuis en eerste wasje draait al weer.
Mocht iemand ooit onderweg bij een premiere class hotel willen slapen tijdens een hittegolf: NIET DOEN! Het was zoooooo warm en vreemde geur in de kamer. We hebben midden in de nacht de kamerdeur open gezet voor frisse lucht (er is een open galerij). Er zijn kamers waar 3 volwassen mannen meerdere nachten slapen, zo te zien werklui, en hun was op de galerij uithangen....
Volgende keer geven we wel meer geld uit aan een kamer met airco en iets meer ruimte :')
Je bent nooit zo blij geweest om thuis te zijn?

Niet vakantieshoppen :'(
Spoilers!
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:26:19 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205425874
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:46 schreef Yinny het volgende:

[..]
Jaaaaaaa! Het was echt proppen, heel veel dingen los in de auto. Slaapzakken achter de stoelen enzo...
Helaas konden we dus ook niet shoppen bij een hypermarche, wegens ruimtegebrek...

Dan maar een dagtripje Duitsland zodra er weer een auto is?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:30:49 #261
63722 z80
I fink you freaky
pi_205425925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Morgen naar ikea en een stapelbed halen :D
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:32:03 #262
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205425940
Ik had verrassend weinig last van de extra proteïnen.
Spoilers!
pi_205426028
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:26 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dan maar een dagtripje Duitsland zodra er weer een auto is?
Doen we wel weer met een andere vakantie O+
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:46:24 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_205426080
Zijn er mensen met Bazaar Beverwijk must-see tips?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_205426169
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had verrassend weinig last van de extra proteïnen.
Nostalgisch plaatje voor Lucky:

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:42 schreef Yinny het volgende:

[..]
Doen we wel weer met een andere vakantie O+
Jullie zijn weer thuis. Gaat het al beter met kind?
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:57:15 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205426186
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:54 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nostalgisch plaatje voor Lucky:[ link | afbeelding ]
[..]
Jullie zijn weer thuis. Gaat het al beter met kind?
O+
Spoilers!
pi_205426228
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+
Nou ja, kwam het zojuist tegen na de rupsen post enzo. Vandaar.
Hoeveel bloemkolen nog te gaan?
  vrijdag 22 juli 2022 @ 21:08:49 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205426307
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 21:02 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou ja, kwam het zojuist tegen na de rupsen post enzo. Vandaar.
Hoeveel bloemkolen nog te gaan?
Ik begreep hem :) Ik ging vroeger graag met oma naar de SRV-wagen maar dat is al modern met jouw plaatje.

Nog 4 bloemkolen te gaan. De witte, rode en spitskolen zien er denk ik net zo slecht uit. Ik ga morgen kijken. Met angst en beven. Het zou zo zonde zijn als die in slechte staat zijn.
Spoilers!
pi_205426382
@Yinny dat hotel klinkt idd onaangenaam :X fijn dat jullie nu met al je spullen thuis hebben kunnen komen!
@Lucky_Strike fijn dat de bloemkool uiteindelijk wel eetbaar was
pi_205426517
Ik ben een beetje sip. Was van plan om deze week een avond te gaan feesten en keek daar ook best wel naar uit, maar daar is tot nu toe niks van gekomen omdat ik het niet zie zitten om alleen te gaan, maar niemand kan vinden om mee te gaan. :')

Dinsdag zijn mijn collega's zonder mij gegaan (ik was die dag vrij ivm rij-examen en had gemist wat ze hadden afgesproken omdat ze dat in de Functie A groepsapp hadden gedaan, waar ik natuurlijk niet in zit).

Gisteren heb ik rondgevraagd bij mijn sportclub of er iemand ging, maar er reageerde niemand met wie ik mee kon. En dan wel midden in de nacht allemaal enthousiaste berichtjes sturen over hoe leuk het was geweest met z'n allen in de stad. Natuurlijk kan het zijn dat de mensen van mijn sportclub niet reageerden omdat ze al aan het feesten waren en dus mijn berichtje niet zagen. Of juist dat ik te vroeg gevraagd had wie er ging, en ze nog niet wisten wat ze gingen doen.

Ik heb gisteren ook m'n beste vriendin gevraagd, maar die bleek corona te hebben, de pechvogel ;(

Het heeft geen zin om me buitengesloten te gaan zitten voelen.
Het heeft ook geen zin om me af te gaan zitten vragen wat er mis met me is.

Ik ben gisteravond maar gaan sporten. Er gaan 10duizend mensen feesten, en dan lukt het me dan wel om er 2 te vinden om samen mee te gaan sporten maar niemand om mee te gaan feesten :')

Ik zou vanavond weer kunnen proberen om te kijken of ik bij iemand van m'n sportclub kan aanhaken in de stad.
Of op m'n eigen houtje de stad in gaan en kijken of ik tussen die 10duizend mensen een bekende tegenkom met wie ik mee kan feesten.

Ik woon hier nu 8 jaar en heb nog nooit meegedaan met de feesten. Nou zijn het geen 8 feesten die ik heb gemist maar 6 vanwege corona, dat is wel waar.
Toen ik uit het ziekenhuis kwam, had ik me voorgenomen om allerlei dingen in te halen die ik voorheen niet durfde / mezelf niet gunde. Maar die vriendengroep die andere mensen de afgelopen 8 jaar hebben lopen opbouwen heb ik natuurlijk niet 1-2-3 ook.
Misschien moet ik dan het komende jaar maar beter m'n best doen om vrienden te maken, en dan volgend jaar wél gaan feesten.

Ik wil wel graag feesten maar ik wil niet alleen ;(
pi_205426593
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 20:46 schreef fietsie het volgende:
Zijn er mensen met Bazaar Beverwijk must-see tips?
Zwaaien naar m'n werk :W
  vrijdag 22 juli 2022 @ 21:30:57 #272
63722 z80
I fink you freaky
pi_205426612
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 21:24 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben een beetje sip. Was van plan om deze week een avond te gaan feesten en keek daar ook best wel naar uit, maar daar is tot nu toe niks van gekomen omdat ik het niet zie zitten om alleen te gaan, maar niemand kan vinden om mee te gaan. :')

Dinsdag zijn mijn collega's zonder mij gegaan (ik was die dag vrij ivm rij-examen en had gemist wat ze hadden afgesproken omdat ze dat in de Functie A groepsapp hadden gedaan, waar ik natuurlijk niet in zit).

Gisteren heb ik rondgevraagd bij mijn sportclub of er iemand ging, maar er reageerde niemand met wie ik mee kon. En dan wel midden in de nacht allemaal enthousiaste berichtjes sturen over hoe leuk het was geweest met z'n allen in de stad. Natuurlijk kan het zijn dat de mensen van mijn sportclub niet reageerden omdat ze al aan het feesten waren en dus mijn berichtje niet zagen. Of juist dat ik te vroeg gevraagd had wie er ging, en ze nog niet wisten wat ze gingen doen.

Ik heb gisteren ook m'n beste vriendin gevraagd, maar die bleek corona te hebben, de pechvogel ;(

Het heeft geen zin om me buitengesloten te gaan zitten voelen.
Het heeft ook geen zin om me af te gaan zitten vragen wat er mis met me is.

Ik ben gisteravond maar gaan sporten. Er gaan 10duizend mensen feesten, en dan lukt het me dan wel om er 2 te vinden om samen mee te gaan sporten maar niemand om mee te gaan feesten :')

Ik zou vanavond weer kunnen proberen om te kijken of ik bij iemand van m'n sportclub kan aanhaken in de stad.
Of op m'n eigen houtje de stad in gaan en kijken of ik tussen die 10duizend mensen een bekende tegenkom met wie ik mee kan feesten.

Ik woon hier nu 8 jaar en heb nog nooit meegedaan met de feesten. Nou zijn het geen 8 feesten die ik heb gemist maar 6 vanwege corona, dat is wel waar.
Toen ik uit het ziekenhuis kwam, had ik me voorgenomen om allerlei dingen in te halen die ik voorheen niet durfde / mezelf niet gunde. Maar die vriendengroep die andere mensen de afgelopen 8 jaar hebben lopen opbouwen heb ik natuurlijk niet 1-2-3 ook.
Misschien moet ik dan het komende jaar maar beter m'n best doen om vrienden te maken, en dan volgend jaar wél gaan feesten.

Ik wil wel graag feesten maar ik wil niet alleen ;(
Waarom niet alleen? De stad loopt vol met mensen die alleen gaan feesten. Gewoon gaan genieten van de sfeer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_205426754
Kan best hoor Tele.
Ga erheen en als je er niet thuis voelt, dan ga je weer naar huis.
Zo vaak alleen ergens op afgegaan. w/
  vrijdag 22 juli 2022 @ 21:49:10 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205426817
Wat een matige samenloop van onstandigheden Tele :*
Spoilers!
pi_205427030
Oh @Tele6 :* :*
Lastig hè, dat om welke reden dan ook je die vriendengroepen niet hebt kunnen opbouwen in de afgelopen jaren. Ik vind het ook nog steeds enorm lastig. Iets opbeurends kan ik niet zeggen.. maar you're not alone :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')