abonnement Unibet Coolblue
pi_205420139
OK. Laat ik de redelijk ontspoorde reacties van een incapabele ex president ook een plek geven in het topic. Misschien zijn er mensen, die er begrip voor hebben…

twitter
pi_205420186
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:21 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen is onderstaande feit toch godgeklaagd!
Hoe.verzinnen.ze.het? Ach.ter.lijk.

[ twitter ]
Wat ik dan ook wel achterlijk vind is het feit dat ze alleen witte vrouwen aanspreekt. Net alsof de anders gekleurde vrouwen er niet toe doen.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 09:54:16 #103
8369 speknek
Another day another slay
pi_205420251
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat ik dan ook wel achterlijk vind is het feit dat ze alleen witte vrouwen aanspreekt. Net alsof de anders gekleurde vrouwen er niet toe doen.
Die stemmen in Missouri iha niet op Republikeinen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205420289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat ik dan ook wel achterlijk vind is het feit dat ze alleen witte vrouwen aanspreekt. Net alsof de anders gekleurde vrouwen er niet toe doen.
Verderop in het draadje:


Lindsey Simmons
@LynzforCongress
·
8 u
Als antwoord op
@LynzforCongress
I’m calling in white women here—specifically those over 45.

Damn near 60% of you voted for far-right candidates and now here we are.

You cannot count on the men in this state to give a damn about you. Regardless of generation, the majority don’t stand with us.”
  vrijdag 22 juli 2022 @ 10:30:11 #105
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205420468
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:21 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen is onderstaande feit toch godgeklaagd!
Hoe.verzinnen.ze.het? Ach.ter.lijk.

[ twitter ]
Bizar.... Zelfs in sommige afrikaanse landen heb je zo meer vrouwenrechten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205420526
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat ik dan ook wel achterlijk vind is het feit dat ze alleen witte vrouwen aanspreekt. Net alsof de anders gekleurde vrouwen er niet toe doen.
Racisme is schering en inslag op twitter.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 10:49:44 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205420610
Schijnbaar vinden veel Republikeinen het voorstel een soort wappermotie en stemmen daarom tegen:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 10:54:49 #108
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205420649
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
Schijnbaar vinden veel Republikeinen het voorstel een soort wappermotie en stemmen daarom tegen:

[ twitter ]
Republikeinen in het Congress zijn zich dus blijkbaar niet bewust van wat partijgenoten elders beweerd hebben en wat ook gememoreerd wordt door opperrechter Thomas.

Maar mischien weet deze mevrouw niet beter. Van een Republikein uit Florida verwacht je niet veel beter.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 11:04:24 #109
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205420739
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 10:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Republikeinen in het Congress zijn zich dus blijkbaar niet bewust van wat partijgenoten elders beweerd hebben en wat ook gememoreerd wordt door opperrechter Thomas.

Maar mischien weet deze mevrouw niet beter. Van een Republikein uit Florida verwacht je niet veel beter.
Deze vrouw stelt dus dat geen staat in het land anticonceptie heeft verboden (geen idee of dat klopt overigens). En ze zegt ook dat ze het belangrijk vind dat toegang tot veilige en legale anticonceptie belangrijk is. Dus ik weet verder ook niet hoe en wat. Misschien dat zij en andere Republikeinen er echt iets achter zoeken.

Ik vraag mij ook af waarom je in hemelsnaam anticonceptie zou willen verbieden. Zoiets moet zelfs op veel plekken gratis beschikbaar zijn vind ik. Helemaal als je abortus wilt verbieden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 22 juli 2022 @ 11:07:02 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_205420769
Das toch de eeuwige song and dance.

Abortus is niet in gevaar dus we gaan alle resoluties om het in de wet te verankeren torpederen. Abortus wordt afgeschaft. Dit is de schuld van de Democraten die het niet in de wet verankert hebben!

Anticonceptie is niet in gevaar dus we gaan de resolutie om het in de wet te verankeren torpederen..

Sinds Gingrich hebben de Republikeinen de tactiek aangenomen om de regering vleugellam te maken en het geloof in de instituties af te brokkelen, zodat er een machtsvaccuum ontstaat voor miljardairs.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 11:07:56 #111
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205420779
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze vrouw stelt dus dat geen staat in het land anticonceptie heeft verboden (geen idee of dat klopt overigens). En ze zegt ook dat ze het belangrijk vind dat toegang tot veilige en legale anticonceptie belangrijk is. Dus ik weet verder ook niet hoe en wat. Misschien dat zij en andere Republikeinen er echt iets achter zoeken.

Ik vraag mij ook af waarom je in hemelsnaam anticonceptie zou willen verbieden. Zoiets moet zelfs op veel plekken gratis beschikbaar zijn vind ik. Helemaal als je abortus wilt verbieden.
Dat het nog niet gebeurt is betekent niet dat wetgeving onnodig is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 17:08:20 #112
323401 Kijkertje
met filter
pi_205423992
Typerend ook wel was de situatieschets mbt de veilgheid van Pence en SS-agenten zelf:

twitter

quote:
For 13 minutes on Jan. 6, 2021, as smoke clouded the air and Vice President Mike Pence hid from rioters in his office adjacent to the Senate chamber, his Secret Service detail scrambled — in increasingly frantic radio messages — to clear a path for Pence to flee the Capitol.

On Thursday, the House committee investigating the Jan. 6 attack revealed harrowing video and audio that showed just how perilously close Pence and his protective detail came to danger, detailing how the protesters whom President Donald Trump had riled up turned their anger on the man he blamed for failing to overturn the results of the 2020 election.

“We need to move now,” an agent said, according to excerpts of radio traffic played by the committee. “If we lose any more time, we may lose the ability to do so.”

Pence’s Secret Service detail described smoke of unknown origin filling a hallway of the Capitol and protesters advancing on outnumbered police. “Harden that door up,” one agent said.

A White House security official who was monitoring the traffic told the committee that agents were “starting to fear for their own lives.”

“There were calls to say goodbye to family members, so on and so forth,” the security official said in audiotaped testimony. “For whatever the reason was on the ground, the VP detail thought that this was about to get very ugly.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205424131
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 17:08 schreef Kijkertje het volgende:
Typerend ook wel was de situatieschets mbt de veilgheid van Pence en SS-agenten zelf:

[ twitter ]
[..]

Kun je nagaan hoe dicht die idioten bij een kogel van de usss zijn geweest. Lijkt mij dat ze in de auto's wel wat zwaardere wapens hebben dan het dienstpistool en er ook mee om weten te gaan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Overall beste user 2022 vrijdag 22 juli 2022 @ 17:25:46 #114
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205424234
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:

Ik vraag mij ook af waarom je in hemelsnaam anticonceptie zou willen verbieden.
Genesis 9:1 En God zegende Noach en zijne zonen, en sprak: Zijt
vruchtbaar en vermenigvuldigt u, en vervult de aarde.

Dus het is een opdracht van God. Slechts de heidense communisten en ander rabiaat marxistisch antifa-tuig wil neuken voor de lol.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205424770
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:

Ik vraag mij ook af waarom je in hemelsnaam anticonceptie zou willen verbieden. Zoiets moet zelfs op veel plekken gratis beschikbaar zijn vind ik. Helemaal als je abortus wilt verbieden.
Anticonceptie promoot seks voor het huwelijk dus zijn republikeinen daar niet zo blij mee, want een groot deel van hun achterban is zwaar evangelisch.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_205424851
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 17:25 schreef Ulx het volgende:

[..]
Genesis 9:1 En God zegende Noach en zijne zonen, en sprak: Zijt
vruchtbaar en vermenigvuldigt u, en vervult de aarde.

Dus het is een opdracht van God. Slechts de heidense communisten en ander rabiaat marxistisch antifa-tuig wil neuken voor de lol.
Nee, dat is niet de reden. Het is inderdaad eerder de 'vrijheid, blijheid' mentaliteit, het feit dat je zo met iedereen in bed kunt duiken.

Niet dat ik het met ze eens ben, trouwens. Al heb ik ook een hekel aan die mentaliteit.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 22 juli 2022 @ 18:44:50 #117
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205424900


[ Bericht 100% gewijzigd door livelink op 22-07-2022 18:46:44 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 18:46:27 #118
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205424918
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 17:08 schreef Kijkertje het volgende:
Typerend ook wel was de situatieschets mbt de veilgheid van Pence en SS-agenten zelf:

[ twitter ]
[..]

En diezelfde agenten deleten vervolgens braaf alle berichten :')

[ Bericht 22% gewijzigd door livelink op 22-07-2022 18:49:06 (loop ontzettend te kloten, sorry) ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 22 juli 2022 @ 18:56:17 #119
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_205425028
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:46 schreef livelink het volgende:

[..]
En diezelfde agenten deleten vervolgens braaf alle berichten :')

Proost.

Vreemde machtsstrijd vond daar plaats idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 19:05:05 #120
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205425116
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Proost.

Vreemde machtsstrijd vond daar plaats idd.
Ik vind het enorm zorgwekkend dat deze berichten verdwenen zijn, ik mag toch hopen dat hier nu een echt strafrechterlijk onderzoek naar gestart wordt en dat er veroordelingen komen hiervoor want dit lijkt mij obstruction of justice en het verdonkeremanen van bewijzen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205425164
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:46 schreef livelink het volgende:

[..]
En diezelfde agenten deleten vervolgens braaf alle berichten :')

We weten niet welke agenten de berichten vernietigden.
Ik denk niet dat het de beveiligers van Pence waren en ook niet de beveiligers rond Trump die geen leidende functie hadden. Ik neem aan dat enkelen trumpbeveiligers die leidend waren gingen poetsen, eigen straatje schoonvegen. Straatje van de grote leider ook.

Mijn vraag blijft 'what was he thinking" Trump wilde voor het Capitool staan, terwijl de rellen begonnen.
Dan profileerde hij zichzelf toch heel zichtbaar als aanvoerder-reltrapper?
Hij kan niet juichen, dat is politieke zelfmoord, dus is het beter zijn gewelddadige fans aan te moedigen in het WH voor de tv, als niemand meekijkt.
Secret service heeft Trump gered eigenlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 22-07-2022 19:17:30 ]
  vrijdag 22 juli 2022 @ 19:25:15 #122
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205425331
twitter


Binnenkort kunnen Suid-Afrikaanse boere verhuizen naar Texas.
Het swarte gevaar sal vinnig verdwyn. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 22 juli 2022 @ 19:55:53 #123
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205425549
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, dat is niet de reden. Het is inderdaad eerder de 'vrijheid, blijheid' mentaliteit, het feit dat je zo met iedereen in bed kunt duiken.

Niet dat ik het met ze eens ben, trouwens. Al heb ik ook een hekel aan die mentaliteit.
Want sex is vies en hoort alleen in het huwelijk onder de dekentjes door een mannetje en een vrouwtje?

Wat is dat toch dat mensen een mening denken te moeten hebben over wat anderen met hun leven doen?
Wat is dat toch dat gelovigen denken dat hun God een reactieve mensen hatende kutmongool is?
  vrijdag 22 juli 2022 @ 20:12:12 #124
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205425715
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[ twitter ]

Binnenkort kunnen Suid-Afrikaanse boere verhuizen naar Texas.
Het swarte gevaar sal vinnig verdwyn. :P
Ze gaan daar echt in een rap tempo terug naar de jaren '50.
De tweedeling in de VS wordt steeds groter.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205425892
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 19:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Want sex is vies en hoort alleen in het huwelijk onder de dekentjes door een mannetje en een vrouwtje?

Wat is dat toch dat mensen een mening denken te moeten hebben over wat anderen met hun leven doen?
Ik zeg niets over wat andere mensen moeten doen. Als mensen het mooiste wat ze hebben met jan en alleman willen delen (en daar vaak diepongelukkig van worden na die tijd, trouwens), moeten ze dat helemaal zelf weten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')